Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 september 2010, 16:01   #81
GilisFrederique
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
dus.

je wordt afgeluisterd.

mensen stelen allemaal dingen van je.

je bent bang dat het erger gaat worden door in de belangstelling te staan.

Dus dacht je: laat ik op één van de grootste fora in vlaanderen eens mezelf wat in de kijker plaatsen en luid roepen dat ik een VIP-statuut heb.

Ik begrijp het denk ik.
Vip is niet noodzakelijk verbonden aan bekend zijn en in de belangstelling staan.

Laatst gewijzigd door GilisFrederique : 21 september 2010 om 16:04.
GilisFrederique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 16:02   #82
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GilisFrederique Bekijk bericht
Vip is niet noodzakelijk verbonden aan bekend zijn
Wel aan belangrijk zijn.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 16:05   #83
GilisFrederique
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wel aan belangrijk zijn.
Maar wat is belangrijk zijn?
Oud 21 september 2010, 16:06   #84
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het niet erkennen van de integriteit en waardigheid, en dus de onafhankelijkheid van het individu beoogt als doel, het trachten op te leggen van een manier van denken, "geloof".

Mensen van de media zijn dan ook een machtsorgaan geworden, die voor het realiseren en bestendigen van hun doel en belang met name inwinnen van inlichtingen en nastreven van macht, maar al te graag misbruik maken van de goedheid van anderen (opoffering) of de waarheid rondom godsgeloof (gods uitverkoren-nostradamus) maar al te graag verdraaien of uit buiten, mbv "autosugestief hypnose" (andere term voor angstbeleid door onderwerping met onzin) of erkenning naar de geloofsgemeenschap met onverschilligheid of intimidatie en/of uitbuiting financiele/emotionele situatie als wapen.

Om achteraf gezichtsverlies te voorkomen (om hun reputatie en betrouwbaarheid niet te schaden), zij alles in het werk stellen om individuen te isoleren, tegen elkaar op te zetten in hun omgeving, door invloed/druk uit te oefenen.

Deze invloed begint bij het benaderen en recruteren van personen in bvb personeelsdiensten in de bedrijfswereld, hopende hiermee alzo druk uit te kunnen oefenen door vriendjespolitieke diensten toe te eigenen, via via, voor eigen belang te dienen tegen individuen mbv eenrichingtscommunicatie en opdrachtinformatie via het medium tv en radio, vanwaar ook de toenadering van mensen in politiek en media naar onderwijs in bvb hogescholen voor journalistiek en communicatiewetenschappen, universiteiten.

Spijtig voor hen dat alzo het rendement van een bedrijf en de bedrijfswereld in gevaar wordt gebracht(alsook de veiligheid van eigen samenleving) voor een ideologie die geen beloning naar inzet, kunnen en goedheid erkend met als hoofdoel het afhankelijk maken van mensen. Tevens is het dwaas en een utopie te denken macht na te kunnen streven zonder dat het behoeden van het kwade en betrouwbaarheid centraal wordt geplaatst en men dus kan stellen dat deze corrupte inlichtingendienst geen "haar" beter is dan de mensen die zij bekritiseren en zij hun maar al te graag profileren als individu of gemeenschap ten koste van andere mensen.

Ofwel dit doen omwille van de angst dat andere mensen mbv hun onafhankelijkheid teveel geld zouden verdienen (geld=macht), de verdeel en heers strategie is zo ook hier een manier om hun af te schermen. Dit zijnde een bevestiging dat zij dezelde tactiek gebruiken als terroristen die op identiek dezelfde wijze aan propaganda voeren en het aanvallen en beroven van individuen in hun onafhankelijkheid dmv angstbeleid, roept vragen op (9/11).

Het is voor mij dan ook hoogsteigenaardig en vreemd dat men mij (en nog anderen waarschijnlijk) tracht tegen te werken en van onze onafhankelijkheid te beroven, wetende dat deze mensen hun maar al te graag beroepen op vrijheid en vrijheid van meningsuiting.

Bijgevolg kan men stellen dat, wie zij zijn om (naast selectieve doofheid en blindheid) te bepalen wie al dan niet geholpen mag worden buiten hun gerecruteerde leden.??!!!Tevens is het zo dat verschillende media onderling concurrentie voeren waardoor deze ongezonde vorm van infobeleid, er juist voor zorgt dat de onafhankelijkheid van het individu niet mag worden gerespecteerd en zij alzo bevestigen macht na te streven. Dus geen haar beter dan diegenen die zij bekritiseren!

Onbaatzuchtige behulpzaamheid (natuurlijk zonder van jou te laten profiteren of uit te buiten) voor de onafhankelijkheid van het individu = rechtvaardigheid en vrijheid opdat beloning naar inzet, kunnen en goedheid rechtvaardigheid eert.

Aangezien we noch de perfecte beschaving, noch de perfecte ideologie "opnieuw" gaan "heruitvinden" zijn kennis en de onafhankelijkheid van het individu de referentie en is de verlosser niet meer of minder dan een individu die het opneemt voor deze waarden en normen en liever dood is dan zich in te laten met hypocriete hebzuchtige propaganda, tot grote jaloersheid van media en politiekers die vawege hun hebzuchtige en onrechtvaardige ideologie zelfs het godsgeloof aangrijpen om hun in het middelpunt van de belangstelling en betrouwbaarheid te plaatsen (zonder enige vorm van inzet en kunnen en goedheid) en daarom de onafhankelijkheid van het individu niet erkennen.

Mooi voorbeeld; zij geloven in de gekruisigde waar de anderen geloven in " na de kruisiging" = al even hypocriet en een typisch voorbeeld van autosugestieve onderwerpingsonzin/mede met anderen hun eer te kunnen pronken. Zij, de media, hebben er dus evenveel bij te verliezen als politiekers en geloofsgemeenschappen indien zij de onafhankelijkheid van het individu zouden erkennen, wetende dat het afhankelijk maken van mensen een van hun streefdoelen is.
Oud 21 september 2010, 16:09   #85
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wat is belangrijk zijn?
Dat is een zeer pertinente vraag, die ik mij al stel sinds jouw eerste post waarin je jezelf als een vip omschrijft. Ik wacht nog steeds op een antwoord.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 16:09   #86
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Eventjes puur uit nieuwsgierigheid: hebben we hier te doen met een tweede Codfried?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 16:09   #87
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vip is niet noodzakelijk verbonden aan bekend zijn en in de belangstelling staan.
ik citeer: "en denk dat een aantal mensen hopen dat de belangstelling en politieke druk enige uitwerking zou heben op zowel mijn privé leven als mijn sociale leven, dit waarschijnlijk om een doofpotoperatie te verzorgen."
Oud 21 september 2010, 16:10   #88
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Eventjes puur uit nieuwsgierigheid: hebben we hier te doen met een tweede Codfried?
seems like it's even worse
Oud 21 september 2010, 16:11   #89
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Shocking news, media is biased. In other news, pope catholic.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 16:14   #90
GilisFrederique
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Shocking news, media is biased. In other news, pope catholic.
Dat denk ik nu ook
Oud 21 september 2010, 16:18   #91
GilisFrederique
Vreemdeling

Standaard

Moet me vlug klaarmaken voor boodschappen,tot......
Oud 21 september 2010, 16:21   #92
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het niet erkennen van...
Blablabla... Veel te langdradige tekst... blablabla... mensen een van hun streefdoelen is.
Even een knipje in gegeven, 't is een beetje onduidelijk om zo te lezen hé...

En wat is nu eigenlijk het punt van de openingspost ???
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 16:22   #93
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ah , het heeft dan te maken met zwarte witten of zo ???
Oud 21 september 2010, 16:25   #94
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Even een knipje in gegeven, 't is een beetje onduidelijk om zo te lezen hé...

En wat is nu eigenlijk het punt van de openingspost ???
De media is onderdeel van een samenzwering om het individu te onderdrukken. Tenminste, dat is wat ik ervan maak.
Dionysus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 16:31   #95
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
De media is onderdeel van een samenzwering om het individu te onderdrukken. Tenminste, dat is wat ik ervan maak.
Hangt er dan van af over welke media het gaat ...
Media heeft veel facetten (vliegen ook ) , reclame , hersendodende afleveringen van familie en de meeste tijdschriften in de betere krantenzaak zullen een individu eerder verdoven .
Nieuwsmedia zal eerder informatief zijn en 't is aan 't individu zelf om langs meerdere kanalen de zaken objectief te bekijken ...(en dus dat individu nog aanzetten tot uitzoeken van zaken )
Oud 21 september 2010, 17:39   #96
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Blijkbaar stoort mijn vipstatuut een aantal mensen hier, "die mij wel kennen" en omwille van "ideologie" mij niet willen aanvaarden zoals ik ben.
A Very Important(so he thinks) Prat ben je inderdaad
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 17:42   #97
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
gewoon efkes om te weten: over wat gaat dit hier eigenlijk?
Not even TS knows ...
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 17:44   #98
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Morosofisch gespam...

http://www.nieuwpierke.be/forum_voor...81#comment-812
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 18:20   #99
GilisFrederique
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Hangt er dan van af over welke media het gaat ...
Media heeft veel facetten (vliegen ook ) , reclame , hersendodende afleveringen van familie en de meeste tijdschriften in de betere krantenzaak zullen een individu eerder verdoven .
Nieuwsmedia zal eerder informatief zijn en 't is aan 't individu zelf om langs meerdere kanalen de zaken objectief te bekijken ...(en dus dat individu nog aanzetten tot uitzoeken van zaken )
klopt. Het komt neer op wat dionysus zegt. Je kan als media het medium televisie en radio misbruiken door de waarheid achter te houden. Een beetje zoals afpersing,in de hoop eigen leden te beschermen.

Laatst gewijzigd door GilisFrederique : 21 september 2010 om 18:20.
Oud 21 september 2010, 18:28   #100
GilisFrederique
Vreemdeling

Standaard

Erger nog, een aantal van deze mensen zijn godsgelovig uit angst voor god en hebben er hun beroep van gemaakt, het hun toe te eigenen van de onschuld van anderen van zodra zij weten,dat je over muziek kennis en talent beschikt. Angst voor "tegenpropaganda" waarschijnlijk. Vandaar hun intimidatie en afpersingstechniek.
Alleen pech voor hen, dat een aantal invloedrijke Amerikaanders het voor mij hebben opgenomen, maar das een lang verhaal
Wat dat codfried betreft, ik ben geen zwarte witte of zo. Heb belgische vader en hollandse moeder. Grootouders en overgrootouders zijn belgisch/hollands tot aan de 15eeuw .

Laatst gewijzigd door GilisFrederique : 21 september 2010 om 18:36.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be