![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Den bouw ja , hoeveel bedrijven in de metaal en de chemie doen dit ?? Ik ken er geen enkel . Dat zullen dan wel geen bedrijven zijn met +- 700 werknemers waar jij over sprak . En dan nog is iemand die met het suikerfeest verlof vraagt vervangbaar door een interimcolega [punt] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alle bedrijven in de metaal en chemie en energie, zoals ik al zei, enkel de ploegdiensten blijven doorwerken. Ook in den bouw 2,3,4 mans bedrijven nemen ze allemaal verlof op Kerstdag en Nieuwjaar, en is er collectief verlof in de zomer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Wat begrijp je precies niet over het verschil tussen een weken durende vakantieperiode en een feestdag? Voel je je beter nu je mij een zeveraar hebt genoemd? Heb je daarmee je sterkste argumenten aangehaald? Pasen valt trouwens altijd op een zondag, dus dan stelt het probleem zich niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Vier. En een paar interims. Nu jij weer. Maar ik heb het gevoel dat de argumenten een beetje op zijn. Ik zal het anders nog eens herhalen: voor een enkele dag is een interimmer volstrekt nutteloos. Zelfs in een gemiddelde verkoopsfunctie kan zo iemand niets komen doen: h/zij kent het product niet, kent de prijzen niet, kan niet met de kassa werken ... En dan heb ik hebt nog niet over jobs waarin het weken of zelfs maanden duurt voor je echt vlot meedraait.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 12 september 2010 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zit jij nu steeds te k*tkammen over die 2 weken en die feestdag . Het punt is dat ik denk dat iemand die verlof wil omwille van famillieaangelegenheden "in dit geval suikerfeest " moet kunnen krijgen . Iedereen is vervangbaar . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Als je een verlofdag wil, eender welke reden dan moet je die aanvragen aan je werkgever en als die vindt dat het kan zal je die krijgen anders niet, een ziekenbriefje daarentegen kan niet de bedoeling zijn om verlof te krijgen omdat het je toevallig uitkomt, in dit geval het suikerfeest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan uw buikgevoelens hecht ik weinig belang , BTW ooit al eens in een delhaize geweest in de zomermaanden ?? Het barst daar van de jobstudenten zelfs achter de kassa . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Ik zit daarover te k*tkammen omdat het twee verschillende zaken zijn. Voor een langdurige afwezigheid of opeenvolgende vakantie is het zinvol een interimmer op te leiden en in te zetten. Voor een enkele dag is quasi niemand vervangbaar. Iemand die drie dagen verlof wil met carnaval, moet die dat ook kunnen krijgen "omwille van familieleden"? Of iemand die zich graag met zijn schoonbroer een stuk in zijn kloten zuipt na de voetbal op zondagavond?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() In de zomermaanden, nadat die jobstudenten een opleiding hebben gekregen om er dan een maand te werken. Dan zwijg ik nog over het feit dat alles dan twee keer zo lang duurt, omdat ze alles nog moeten uitzoeken en om de tien minuten een collega moeten roepen. En dan gaat het om aan de kassa zitten, met alle respect voor kassiersters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Regels zijn er nu eenmaal om te overtreden anders waren er geen regels nodig . Als de persoon in kwestie een dag verlof niet krijgt en hij heeft deze echt nodig maar krijgt die niet dan is het normaal dat hij een andere methode gebruikt om deze wel te krijgen . Dat is normaal anders moet je bedrijven maar omvormen tot gevangenissen . Laatst gewijzigd door Wisord : 12 september 2010 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |