![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VB of N-VA ... het doet er allemaal niet toe ... we maken Belgie weldegelijk kapot, daar gaat het om. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Ik zou je conclusies persoonlijk niet trekken uit populariteitspeilingen. Voorts maak ik me bedenkingen bij je "conclusie" dat de Vlamingen de schuld niet geven aan EDR. Om een of andere reden betwijfel ik een gigantische overlap tussen het VN-A doelpubliek (en stemmers) en de EDR fans. De EDR fans zullen zich eerder bij Groen!, SP-A etc. bevinden. Dan laten we de betwijfelbaarheid van de enquetes etc. nog buiten beschouwing.
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juicht Belgen, het VB is verslagen.
Maar ik heb niet de indruk dat Belgie nu beter af is...
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() stel nu :
BdW belooft : -bij verdere onderhandelingen uitsluitend het Nederlands te bezigen (wat let hem trouwens om dat nu al meteen door te voeren ? vindt hij mss dat men hem dat MAG/KAN verwijten ?) -art35 of confederalisme als uitgangspunt op tafel te leggen ... en dan moet ge u daarbij de reactie voorstellen van : -franstaligen -'noordbelgische' regime-journalisten -belgicisten hier te p.be -de gemiddelde VRT TV-commentator ... echt, geloof me, dat wil je niet missen ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 28 september 2010 om 14:11. |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Peilingen en prognoses waar mensen in betrokken zijn, zijn altijd een tot op een zekere hoogte 'geloofskwesties'. Daarom zijn de psychologie en de economie en de beursverrichtingen geen 'exacte' wetenschappen. Maar zelfs dan soms kunnen ze wel de realteit zeer dicht benaderen. En u vroeg me waarom ik dacht dat de NVA zou gaan verliezen. En ik antwoordde u dus.
Laatst gewijzigd door system : 28 september 2010 om 14:13. |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bijzonder grappig overigens. |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof het nog altijd niet, maar ik hoop wel nog altijd dat je gelijk hebt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er komt echter sowieso geen confederalisme maar in het beste geval een gebricoleerd compromis. En zoals het met elke staatshervorming tot nu toe was : de kiemen van de volgende staatshervorming zitten in de vorige staatshervorming. Enkel de stap naar confederalisme kan dat proces stoppen. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kunt ge dat tijdschrift te pakken krijgen ? lijkt me lectuur voor u ![]() Dewever krijgt vegen uit de pan omdat hij geen Nederlands spreekt tegen DiRupo Laatst gewijzigd door Anna List : 28 september 2010 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|