![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vertel, Brüno.
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, daar dienen politici als Bart voor. Zijn pree verwacht ik niet omdat hij eens een frietje eet. Maar het begint te dagen. En hoe meer mensen vandaag de dag op straat komen te staan, zal het begrip wel komen.
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sedert wanneer staat confederalisme al in de grondwet (hint: het heeft iets te maken met de cijfers 9139) en is het reeds in voege? Sorry Doctor, maar u speelt met onze edele delen. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Deze mensen dachten dat ook:
|
|
#86 | |
|
|
Citaat:
Evenwel: bij de demonisering die Filip, Frank en Gerolf al hebben moeten slikken is de bedreiging van BDW klein bier hoor...en het is geen geheim hoe die gasten privé bodyguards moeten inhuren om het linkse krapuul van zich af te houden bij deze of gene lezing/debat/vergadering...u zal het met mij eens zijn dat het niet is omdat het linkse ondemocratische amadakrapuul er in de media niet over bericht dat die aanvallen er niet zijn hé... Dat neemt niet weg dat ik me ook zeer ongemakkelijk voel als ik die effenaf criminele teksten ivm BDW lees in de regimepers. Daarenboven moet BDW iets doen aan zijn gezondheid...hij is te snel en te veel verdikt de afgelopen jaren...gisteren nog een foto gezien van in 2007 bij de verkiezingen...man man man...hij zag er tien jaar jonger uit....
|
|
|
#87 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat u met het eindeloos herhalen van deze analyse over het geslacht der engelen meent te bereiken, is allicht één van de beter bewaarde geheimen van politics.be...
|
|
#88 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uw grondwet heeft hier niets mee te zien. Een regering zonder meerderheid in Vlaanderen is de facto een niet-representatieve regering. Illegitiem.
|
|
#89 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bart De Wever onderhandelt wèl met Vlaamse partijen: CD&V, SPA, GROEN, en ook een beetje met VLD.
Of zijn dat aliens ? |
|
|
|
|
#90 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Minister
|
een belgicist orakelt per definitie
moesten ze in die gazet nu eens de naam van de mensen erbij zetten... DAN hadden we pas leute gehad
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 7 oktober 2010 om 21:03. |
|
|
|
|
#92 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 oktober 2010 om 21:15. |
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik had graag gehad dat u niet de mensen in hokjes indeelt, maar ik vrees dat ik niet de autoriteit heb om dat op te leggen. |
|
|
|
|
|
#96 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want als je nu bijvoorbeeld zegt, BDW dit of dat, dan weet ik automatisch, BDW is N-VA = vakje. Dus namen zouden dan ook niet meer kunnen gebruikt worden.
|
|
|
|
#97 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
bli... blibli... bliblibli...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
#98 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Is ook het ene of het andere: belgicist of flamingant. Iets ertussen bestaat niet.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 oktober 2010 om 21:52. |
|
|
|
|
#99 |
|
|
"stuck in the middle with you" (steelers wheel)
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
|
|
|
#100 |
|
Banneling
|
|
|
|