![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe het dan! |
|
![]() |
![]() |
#82 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Patriot!
Wat doet die N-VA-avatar naast uw naam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#84 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als iemand van de NVA kan overlopen,zo kan iemand van de BUB overlopen
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het fijne weet ik er ook niet van...
![]()
#89 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gerechtigheid? Klaag dan de MDP ook aan, klaag dan het blok ook aan, klaag uzelf aan. Klaag iedereen aan. Jullie partij staat slechts voor 1 zaak. Vlamingen pesten. Maar ja, een onvoldoende serieuze partij moeten we niet serieus nemen. |
||
![]() |
![]() |
#90 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wie weet volgt de rest nog, maar jullie mogen MDP ook aanklagen hoor. En neen, wij hebben niets tegen Vlamingen, wij beschuldigen hen ook niet van profiteren en stelen en zo. Enkel tegen diegenen die België kapot willen uit egoistische of andere motieven hebben we iets.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merde! Was gisteravond avatartjes aan het uittesten, en zette het BUB logo op 't eind terug, maar blijkbaar is dat laatste niet zo gelukt en heb ik heel de dag met een NVA-stigma rondgelopen
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal de kern van mijn mening daarover: Het Vlaamsblok werd veroordeeld voor het systematisch aanhalen van cijfers (juistheid laten we buiten beschouwing) om aldus het zondebokmechanisme tegenover allochtonen in werking te zetten en deze groep te stigmatiseren. De achterliggende bedoeling: aansporen om op een partij te stemmen die in die materie pretendeert maatregelen te nemen, gaande van deportering, tot verplichte assimilatie. Ik citeer andermaal de passus waaruit ik dit besluit: Citaat:
De cijfermatige gegevens van Vlaamsblok: De fameuze studie Van San De cijfermatige gegevens van N-VA: de KBC-studie en aanverwante Voorbeeld van de slogantaal van het Vlaamsblok: Aanpassen of opkrassen Voorbeeld van de slogantaal van N-VA: de halve auto die de Waal ons jaarlijks ontvreemd. Vlaamsblok zet aan tot haat tegenover niet Europese inwoners van België N-VA zet aan tot haat en (brood)nijd tegenover Waalse inwoners van België. Ofwel erken je die parallellen en veroordeel je ze dienovereenkomstig, of anders ben ik mijn vertrouwen in de konsekwentie van ons justitieapparaat volkomen kwijt.
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Dit begint bijna walgelijk te worden.
- men mag geen correcte cijfers meer gebruiken (als ze in het nadeel zijn van Wallonië) gevolg: men wordt veroordeeld voor een crimineel feit. - Wij zijn volgens het democratische BuB misdadigers omdat we een mening hebben die niet volgens de algemene norm van het correcte denken valt. gevolg gerechtelijk aanpakken en vervolgen Men mag dit niet men mag dat niet. Ik vraag me af waar zijn we mee bezig? Superstaaf u vindt het blijkbaar normaal als men een afwijkende mening heeft dan nog op basis van juiste gegevens dat dit niet mag. This zogezegd ‘stigmatiserend’ We moeten dus onze mond houden en ons laten misbruiken door Wallonië. Bent u de verdediger van de ultieme vorm van democratie? We komen in een walgelijke maatschappij terecht als iedereen met een afwijkende mening vervolgt wordt. Dat is tegenwoordig de techniek, politieke tegenstrevers bekampen door hen te verwijten dat ze stigmatiseren, en ze daarom gerechtelijk vervolgen. WALGELIJK!! |
![]() |
![]() |
#97 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga daarvoor mekkeren bij het voltallig parlement, dat die wetten goedkeurde. Als die wet je niet aanstaat, dan zal je moeten een partij oprichten die ze wil afschaffen (referenda daar wil jij noch je nepdemocratische CD&V-N-VA van weten ![]() Citaat:
Citaat:
Jullie stonden te juichen toen de Blok-V.Z.W.'s ermee gepakt werden. Blijkbaar keken jullie niet verder dan de politieke neus lang is. Citaat:
Ik trek gewoon konsekwent de lijn van het Gentse arrest door naar een andere partij die er evengoed onder kan vallen. Schiet dus niet op de pianist............ (no pun intended) Citaat:
Citaat:
Niet alleen is het allesbehalve van toepassing op hun bestuurlijke visie, ze begrijpen meestal niet eens wat het is, en hanteren het te pas en vooral ten onpas. Zoals hier, waar een democratisch gestemde wet (althans volgens het door u zo geprezen vertegenwoordigende systeem) botst met de vrijheid van meningsuiting. Die is hier in gedrang. Dat heeft niet direct iets met democratie te maken....... Citaat:
Voor mijn part mag al die rommel van het CGKR in een ruk uit het wetboek geschrapt worden. Maar zolang de wet van kracht is, kan je niet op hypocriete wijze verlangen dat ze enkel selectief wordt toegepast op jullie politieke opponenten. Dus als de kop van het Vlaamsblok rolt, is het niet meer dan logisch dat nadien ook de N-VA voor haar systematisch stigmatiseren van de Walen en hun politici als profiteurs, plunderaars, en opeters van het kapitaal der Belgiche staat, een fikse veroordeling aan hun broek gelapt krijgen, liefst met vergelijkbare boetes, gevangenisstraffen, zodat ons geloof in het blinde, belangeloze oordeel van Vrouwe Justitia gevrijwaard blijft....... Citaat:
Wie het zwaard hanteert zal erdoor vergaan......
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat de N-VA moet veroordeeld worden als de lijn wordt doorgetrokken die met de uitspraak over het Vlaams Blok is gevallen. Feit is dat degenen die vandaag zo graag 'racist' schreeuwen, zelf voor racist kunnen uitgescholden worden als de lijn consequent wordt doorgetrokken. Feit is ook dat rechtbanken NIET consequent zijn. Was dat wél zo dan waren er geen verschillende besluiten gevallen over één en dezelfde zaak.
![]() |
#99 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet mijn schuld. ik verdedig de vrije meningsuiting, maar Vlaamsblok én N-VA, keurden mee die perfide CGKR-wetten goed. Net zoals Groen! zichzelf onder een kiesdrempel schoffelde, sneed het Vlaamsblok in eigen vlees, en kan N-VA nu door BuB naar de slachtbank geleid worden. Citaat:
Dat weten we pas als de BuB doordrijft.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: