![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die infrastructuur dus uitvalt, kunnen wij uitrukken, wij zijn tijdens de kerstperiode bvb ook aan wachttijden gebonden om het mogelijk te maken dat er een paar eikels onder de kerstboom de mailkes op hun blackberry kunnen lezen. Ge moet mij trouwens ook niet het tijdverschijten leren kennen tijdens allerlei meetings die voor de minste zever worden ingelegd, zegt mij gewoon even wat ge wilt of wat er moet gebeuren, het kan zijn dat terwijl ge uw uitleg begint te doen ik al een oplossing heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 12 oktober 2010 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel ik na verloop van tijd een vermogen heb ontwikkeld om daar zo veel mogelijk onderuit te komen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1) auteur schrijft en mailt zijn manuscript naar uitgever 2) uitgever leest, geeft opmerkingen en mailt dat naar een redacteur 3) redacteur leest, geeft opmerkingen en mailt dat naar de uitgever en de auteur 4) auteur wijzigt manuscript en mailt finale versie door naar uitgever 5) uitgever mailt manuscript naar zetter 6) zetter mailt drukklaar bestand naar uitgever 7) uitgever mailt drukklaar bestand naar drukkerij 8) drukkerij stuurt boeken naar verkoopkanaal 9) uitgever maakt reclame 10) Profit! Als er bij een van deze stappen nog gediscuteerd moet worden dan kan dat perfect via telefoon, video, Skype, etc. Dit is nu werkelijk een situatie waar er geen twee mensen fysiek op dezelfde plaats dienen te zijn. Behalve dan voor het strelen van het ego van de auteur of de uitgever, tenminste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() De laatste jaren is een ook nog een andere groep die heel veel werk voor zichzelf moeten uitvinden, de 'HUMAN RESOURCES'. Voor hoeveel verpiste uren is al die evaluatie-crap en afgeleiden niet verantwoordelijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
u vergat nog de competente sociaal voelende mens, daarvan zijn er toch ook wel een serieus stuk te weinig in die "top"functies.
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb zoiets van wil je mij promotie geven, goed, maar laat mij anders gewoon met rust en als het niet goed is zeg het dan. En lig zo geen debiele spelletjes te organiseren om aan te tonen hoe slecht je wel niet bent, of dat je moet "veranderen" of dat je moet "praten" met je collega`s gelukkig blijf ik van die crap hier redelijk bespaard. Ik ken er echter die in allerhande manipulatieve spelletjes uit hun tent worden gelokt om van alles tegen of over hun collega`s te zeggen. rattengedrag wordt dus op sommige plaatsen gepromoot. Daar moet ge als baas toch ook de vliegenden ... van krijgen... ? Hoe kunt ge nu met een team werken dat vol ratten zit die mekaar de strot willen afbijten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden projectleiders niet 4/5 kunnen werken? Dat is gewoon een kwestie van werkorganisatie. Bij ons wordt er in het week-end alleen in noodgevallen iemand opgebeld. Dan is het niet de projectleider. Die kan toch niets doen. Dan bellen ze eerder de mensen van het systeem. Die zijn ook om beurt van wacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen mijn man thuisbleef bij de kinderen, en zich dus thuis uitsloofde; kreeg hij dikwijls de opmerking. "Blijf jij thuis nietsdoen, en laat jij je onderhouden door je vrouw die zich buitenshuis moet werken" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mij heelder dagen gaan uitsloven buitenshuis terwijl m'n partner bij de kinderen kan zijn? No way, ik wil OOK bij die kinderen zijn.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik zo onbeleefd zijn de vraag te stellen wie de vraag stelde, wat dat onderhouden betreft ? Meer zelfs. Ik ben er ondertussen pertinent van overtuigd dat heel wat kersverse moeders het niet zouden smaken dat hun partner zich geroepen voelt tijd vrij te maken voor het kindje terwijl moeke zich buitenshuis uitslooft. Maar, je bent een uitzondering, uit duizenden. Zo begrijp ik het ondertussen wel. Laatst gewijzigd door Rudy : 12 oktober 2010 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ambitieuze mensen werken geen 4/5. Wie gebruik maakt van tijdskrediet heeft daar nu eenmaal een reden voor. Al was het maar om wat tijd te kunnen vrijmaken voor zichzelf.
|
![]() |
![]() |