![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Morgen ga ik mijn Mercedes Benz E 220 wegdoen en mijn BMW R 1100 RT. Hierbij zal ik trouwens moeten afscheid nemen van dit forum omdat ik nu mijn scherm (Siemens) zal moeten naar het stort brengen. Waarom? Omdat de MB 601 dé motor van de Me 109 Bf was in 1940 Omdat de BMW 801 dé motor was van de FW 190 Omdat Siemens samen met AEG de radar heeft ontwikkeld En laat zulke dingen nu net de orzaak zijn waarom cijfermateriaal van uitgesproken "linkse" professoren zoals De Bens kunnen worden verworpen... ![]() PS: geen 54% maar 75% �* 80% meine freunden...en dit enkel en alleen als men de VLD van Verhofstadt NIET links noemt (hetgeen hij afgelopen week dus wel duidelijk wél doet). Op het ogenblik van het onderzoek behaalde het VB 24+%...en werden vertegenwoordigd door 1%. Uiteraard was de VRT "objectief" vanuit hun linkse tot extreem linkse ambtenarenbestand. ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 oktober 2010 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
korte samenvatting: mogelijk maar volgens mij niet (enkel in opiniestukken) dus graag voorbeelden van subjectieve berichtgeving niet dat ik je niet geloof, enkel omdat ik zelf geen voorbeelden tegenkom. Laatst gewijzigd door Francis Vere : 15 oktober 2010 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
objectieve berichtgeving bestaat niet. elke journalist heeft zijn politieke agenda. de journalist die het tegendeel beweert is een achterbakse geniepige leugenaar. vandaar het belang van gekleurde media (doe mij maar terug de 'partij'kranten van tot in de jaren zeventig) of in geval dat niet meer bereikbaar is op zijn minst in de publieke media (de staatszender dus) toch een relevante spread van politieke overtuigingen op de redactie. een objectief beeld verwerf ik door al die verschillende gekleurde visies tot mij te nemen. wat dan uiteraard weer mijn subjectieve waarheid wordt, maar wel de mijne gebaseerd op het complete plaatje. Laatst gewijzigd door Anna List : 15 oktober 2010 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() En ga je ook mensen screenen op politieke voorkeur bij aanwerven bij een publieke omroep. Je gaat een aantal wetten mogen herschrijven... Allez, geef nu eens 1 typisch voorbeeld van subjectieve berichtgeving om duidelijk te maken over wat je het hebt. Voorlopig blijft het steken in VB-gewauwel over 'regimeperspraktijken'. Maak het eens concreet. Laatst gewijzigd door Francis Vere : 15 oktober 2010 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Omdat we nu eenzijdig gekleurde media hebben waarvan de ideologiegenoten bij hoog en bij laag blijven zeiken dat die toch zo objectief zijn stellen anderen dan een pluralistisch gekleurde medialandschap voor waarvan iedereen weet vanuit welke invalshoek zij het bekijken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
(Hij is, samen met 2 van de 3 hoofdredakteurs (Hellemans, Borms) van amadasignatuur zoals hij zelf heeft toegegeven dus we kunnen kwa objectiviteit op onze twee oren slapen ![]() Citaat:
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou elke partij dat niet willen?
#88 |
Banneling
|
![]() faedere fove
|
![]() |
![]() |