![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Worden belgicisten stilaan gek? | |||
Dit is echt wel zielig. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 16,13% |
Dit is zieliger dan ik kon denken. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 25,81% |
Ik wens die mens een rustpauze toe en hoop dat hij er ooit bovenop komt. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 58,06% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan nu iets dat al jaren gek is stilaan gek worden?
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En de ps is daar héél ver van weg. eigenlij is de ps de conservatiefste partij die er is in belgië en omdat ze het label progressief en links claimen zijn ze daarom voor mij de meest verachtelijke. De sp.a is dat zelfde bedje ziek.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 18 oktober 2010 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Denk je?
Mijn laatste ongeval waaraan ikzelf fout had (auto niet gezien door dode hoek spiegel) is meer dan 20 jaar geleden. Zelf mijn drie kinderen leren rijden vanaf 18 jaar: na resp. 12, 10 en 9 jaren rijden: 0,0 ongevallen. Dat zijn cijfers die enigszins afwijken van de gemiddelden van jonge bestuurders. Laatst gewijzigd door pajoske : 18 oktober 2010 om 13:59. |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jullie dat niet beu worden ... ![]()
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was (volgens La Libre Belgique) één van de Franstalige politici: Citaat:
Citaat:
Daarna heeft een onnozel radioprogramma daar verder op geborduurd. Allemaal vrij onnozel, weinig hoogstaand, niet bijster grappig, en voor mij hoeft het niet. Maar als je dit beschouwt als de staat die tegenstanders 'geestelijk gestoord' verklaart, dan kan je bijvoorbeeld evengoed op de openbare omroep elke satirisch programma over minderheden verbieden. Want dat is dan een staat die tot racisme oproept. Alléén zullen er in zo'n geval veeleer reacties zijn in de zin van "vrijheid van meningsuiting" en "lange tenen".
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 oktober 2010 om 14:41. |
|||
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik til daar zwaar aan. Laatst gewijzigd door Anna List : 18 oktober 2010 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VRT hangt af van de Vlaamse gemeenschap (met oa de N-VA in de Vlaamse regering). Als men nu elk programma op de openbare omroep als uitgaande van de staat gaat beschouwen, en daar als het goed uitkomt zwaar aan tillen, dan betekent dat dat de staat precieze regels moet opstellen over wat wèl en wat niét mag op de openbare omroep. Wedden dat er dan ineens sprake zal zijn van censuur, regelneverij, etc ...? Om te besluiten: ik vind het niet netjes zijn politieke tegenstanders voor gek te verklaren. Dat geldt echter in elke taal, wat mij betreft.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 oktober 2010 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(ik maak geen onderscheid tssn de onderdelen van 'de staat' ... de Vlaamse gemeenschap is daar een gewoon een entiteit van ... welke naam men dat beestje ook wil geven --- en het was een actie ondernomen door staatsambtenaren peeters en pichal, geen prive productie vanuit een of ander woestijnhol) |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, die mensen eten nu eenmaal uit de anti-Vlaamse hand, dus spreken ze ook dat woord.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch wel wat links hoor, we gaan nu ook niet gaan overdrijven. maar conservatief zeker en het is nu niet dat ze het kapitalisme afzweren.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die schreven gisteren: "Ce document est une pièce �* prendre ou a laisser" Bart De Wever had het omgekeerde verklaard, héél duidelijk ! De slechte wil v.die 2 rioolkranten is weeral eens DUIDELIJK . ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 18 oktober 2010 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Tja begrijp je uitleg nog steeds niet......
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben een tegenstander van een overheid die onder het 'mom van verkeersveiligheid' haar onderdanen financieel uitzuigt. |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Tja ik ga er mijn moeite ook niet in steken hoor.
Als ik een "flagrante" fout heb gemaakt mag je me het hier op het forum zeggen (aantonen). MAAR tenzij ik hier iets echt overhet hoofd heb gezien, begrijp ik je niet. Het zal mss wel zijn dat die stakingen van de laatste 2 dagen invloed hebben op ne mens hé.......
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |