![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom moet de politie goed werk leveren, en de échte schuldige pakken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Edit: ik zie dat ook het Nieuwsblad en RTBF de naam van de dader gegeven hebben. En het zou me ten zeerste verbazen moest er ook maar één medium zijn dat dat niet gedaan heeft. Kortom: zoek uzelf beter propagandamateriaal. Edit2: een afbeeldingetje van deze haatbaard. ![]()
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 27 oktober 2010 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja, ik heb evenveel info als jij. En ik heb een andere mening. Zover nog alles logisch. Maar ik acht de mening van jury hoger dan die van mij. En dat doe jij niet. En op welke manier dan nog. Je geeft toe dat je uit de media dubbelzinnige info krijgt. Je geeft toe dat er niet 1 expert is die de zaak 100% heeft gevolg. Maar toch denk je het beter te weten dan de mensen die wel eenduidige info kregen en alles hebben kunnen volgen.
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Wat significant is, is dat men kritiek op het proces Clottemans probeert te counteren door steeds verder terug in de tijd te gaan. Eerst was het, critici waren niet in de zaal, dan, critici hebben het dossier niet gelezen, nu is het, critici hebben alle videoverhoren niet gezien. Van elk verhoor is verdorie een verslag gemaakt dat in het dossier steekt. En met de sappigste stukjes daaruit hebben Vermassen en de aanklager hun verhaal opgebouwd. Als dat voor heel veel mensen niet blijkt te volstaan, tja, dan woog het dossier te licht.
Wat is de volgende stap? Kunnen we enkel maar akkoord gaan met de redenen waarom Clottemans veroordeeld werd als we het hele onderzoek hebben meegemaakt? Belachelijk. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100 uren waar uit zou moeten blijken dat EC het monster is zoals Vermassen haar nadien opvoert zonder dat er verder maar één bekentenis of wat dan ook uit komt , kan je inderdaad significant een ondervraging enkel �* charge noemen.
|
![]() |
![]() |