![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bent u het niet met mij eens dat de prijs die wij (vooral walen en in mindere mate Brusselaars) dagdagelijks betalen om België overeind te houden exponentieel hoger ligt dan de prijs van de ultieme responsabilisering? Ik zou hierbij mezelf graag willen verbeteren en laten opmerken dat bij de ultieme responsabilisering het netto saldo positief zou zijn terwijl wij nu massa's miljarden euro's in de bodemloze en hopeloze zaak "België" blijven storten. Dat gegeven alleen zou een ideologische linkiewinkie zoals u toch moeten kunnen bekoren. Meer geld genereren om de 16% armen bij te staan, om de achtergestelde wijken te herontwikkelen en om een groter maatschappelijk welzijn te creëren. Of is het inderdaad toch enkel en alleen te doen om de politieke postjes die de Belgische constructie garandeert aan het geallieerde linkiewinkieland?
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hoop dat het een objectieve analyse zal worden, want als het objectief is, zal het aangeven dat onafhankelijkheid de enige juiste keuze is, voor heel België maar vooral voor de vlaamse rand. Ik woon te Meise en las onlangs verontrustende cijfers. Bijna 1 op 2 schoolgaande kinderen in Meise heeft anderstalige ouders. Ik vind het wel goed dat deze ouders hun kinderen naar nederlandstalig onderwijs sturen, maar het bewijst hoe de rand aan het verfransen is.
#85 | |
|
![]() Citaat:
waarom berekenen jullie niet eens hoeveel de nu al 3,5 jaar durende patstelling kost ? Of is het niet nemen van beslissingen jarenlang gratis, en heeft dit geen gevolgen voor de sociale zekerheid, die altijd als schaamlapje voor België gebruikt wordt ("red de 'solidariteit' " , in werkelijkheid : red de PS maffiastaat). |
|
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Eventjes ter herinnering brengen : de grote agressors daar waren de Serviërs, je weet wel, dat gespuis dat voor de eenheidsstaat Joegoslavië was, en al de andere volkeren daarbinnen verknechtte.
Toen ze hun zin niet kregen hebben zij al die andere volkeren militair aangevallen en genocides gepleegd. Dus wie graag met Bosnië vergelijkt komt erop uit dat de Franstaligen de Serviërs zijn... Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 5 november 2010 om 18:13. |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze denken dat ze een geschenk van God aan de mensheid zijn. Wereldvreemde snuiters waar je met rationaliteit geen beweging in krijgt.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 5 november 2010 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 5 november 2010 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet ik daar nu op antwoorden? Hij heeft gelijk. 90 % van de Walen, en er wonen er heel wat hier aan de kust, geraakt inderdaad niet verder. Probeer dan de allochtonen maar eens aan hun verstand te brengen dat ze moeten integreren en de taal moeten leren. |
|
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Awel ja, da wou 'ekik nu juste oek zeggen. Die Woalkoppen lieren oemes gin Vloms. In mijne tijd zou da ni pakken ze ! Gisteren nog: een Hollandse neger. Denkt ge da da Antwarps klapt ? Nougabollen. Ik heb hem gezei dat 'em het terug nor Afrika moet afbollen. Toen zeit 'em iets van: "Ik ben geen Afrikaan, meneer, maar een Zuid-Amerikaan". Allez, wa zen da na vor maniere !
In Vlonderen Vloms nongdedoemes ! Laatst gewijzigd door Sjarelgulden : 5 november 2010 om 18:44. |
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
vloms das vo de west-vloanders en een groët deel van de oest-vloanders. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 5 november 2010 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |