![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was internet.
Ik heb nog gepoogd van: "intern netwerk mor gin internet". Nu heb ik alles, maar ze weten dat ik mijn mail adres nog nooit heb geopend, ik zou zelfs niet weten wat het is. ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 9 november 2010 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 november 2010 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb een Medion computer van 6 of 7 jaar oud uit de Aldi dat nog prima werkt.
Daarnaast heb ik een Acer laptop waar ik niets anders dan problemen mee gehad heb gedurende de 2 jaar dat ie geleeft heeft... zit nu in de doos in een kast. De diest na-verkoop bij Photo Hall stinkt. Plus jamais! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn Asus EEE PC'tje met 10.5" schermpje doet zijn taak als mobiel computertje voor de Robotwars kampeerevenementen meer dan prima.
Maar ik stel dan ook geen grote eisen, wat simpele office taken ,een DVD'tje draaien en IM'en. Misschien een simpel spelletje a la space invaders.
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet echt eens kijken naar de Mozilla Seabird. : http://www.youtube.com/watch?v=oG3tLxEQEdg Naast dit is de Apple Iphone amateuristische rommel. Spijtig genoeg is er 1 minpuntje aan, maar ik vertel het nog niet. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 9 november 2010 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet zeggen, dat Seabird concept zou mij kunnen bekoren.
Maar dan moet het op zijn minst de capaciteit hebben van mijn huidig, ondermaats tegenover velen, Asrock Ionneke.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allee ja, wij hadden daar in den tijd meer als ons werk mee, met de klanten van andere winkels te depaneren... Ne computer verkopen kan iedereen he, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger was dat IBM met hun Thinkpads... sinds de overname door Lenovo zou ik toch eerder een Acer kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Dexia wilt al zijn pc's buiten gooien en het personeel met Ipads laten werken.
Als het van Steve Jobs afhangt is de desktop binnenkort een stukje geschiedenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en eerlijk gezegd als ge maar een applicatie echt nodig hebt, is het nog niet eens zo slecht, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() Voor mij als programmeur is dat heel klote. Ik moet om de zoveel maanden mij helemaal heroriënteren. Nu moet ik zien dat ik Ipad-applicaties kan maken, kan programmeren met Android enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en anders een maand geduld, is dat teveel, elke maand komt er wel ene langs maar kijk wat uit, er zitten gigantische verschillen tussen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
fujitsu ... enige pc die hier na vier jaar al foetsjie was (met al eens een vervanging van de grafische kaart in garantie) ... :s ... ik kan pech gehad hebben natuurlijk, maar toch ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |