Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2010, 15:17   #81
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
wees dan dankbaar genoeg om de waarheidsgetrouwe uitleg eens grondig na te lezen....

Die komt praktisch volledig overeen met mijn stelling..dat die zogenaamde 'mondige' forummer op regelmatige basis afgleed naar zatte toogpraat..
Schoppen noemde ik het eerder. Uw continue verwijzingen naar 'links' in deze draad zijn trouwens ergerlijk. Ga misschien elders denigrerend doen en een binair wereldbeeld ten toon spreiden. Hier is het off topic.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 15:39   #82
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Kom nog eens terug als je eigen posts niet langer volstaan met persoonlijke aanvallen en gescheld ("belachelijke vent", "mislukte soepgroente", enz.).
Nu eis je echt veel van hem, hé.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 16:10   #83
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Nu eis je echt veel van hem, hé.
een bewijsje voor de dubbelnick beschuldiging van grimbergen was blijkbaar nog moeilijker

Een wat diepere argumentatie dan een linkje of oneliner is ook teveel gevraagd..

Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 16:13   #84
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Schoppen noemde ik het eerder. Uw continue verwijzingen naar 'links' in deze draad zijn trouwens ergerlijk. Ga misschien elders denigrerend doen en een binair wereldbeeld ten toon spreiden. Hier is het off topic.
Links is een politieke strekking..fans van Chavez worden doorgaans niet in het centrum of aan de rechterzijde gevonden, net zomin als fans van flanelcondoom

Als u links een scheldwoord vind..tja..
Oud 25 november 2010, 16:17   #85
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Layne Bekijk bericht
Flanelcondoom kreeg een berisping omdat hij in een bepaalde draad meerdere keren volledig off topic antwoordde en zo de discussie verziekte. Dat kan gecatalogeerd worden onder spammen, trolgedrag of flooden. Een strikte interpretatie van het reglement zou meteen tot een definitieve ban hebben geleid. Een berisping voor flooden was het alternatief (gezien het herhalingskarakter van de inbreuk). De 2 banpunten kwamen bovenop de reeds verzamelde banpunten en resulteerden in een verbanning van een maand.
Spammen, trollen, flooden, zonder dat jullie zelfs de post in kwestie kunnen tonen? Wat een grap. Net zoals de volledig onterechte ban van circe van een week geleden.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 16:18   #86
Steve_M

Standaard

Citaat:
Links is een politieke strekking..fans van Chavez worden doorgaans niet in het centrum of aan de rechterzijde gevonden, net zomin als fans van flanelcondoom

Als u links een scheldwoord vind..tja..
Nee, "belachelijke vent" of "mislukte soepgroente", dat vind ik beledigingen. Maar goed, je weet dat ik principieel niets meld en dan durf je al wat meer, he. Maar zwijgen ga ik toch niet doen.
Oud 25 november 2010, 16:22   #87
Arnold Layne
Global Moderator

Standaard

Citaat:
Spammen, trollen, flooden, zonder dat jullie zelfs de post in kwestie kunnen tonen? Wat een grap. Net zoals de volledig onterechte ban van circe van een week geleden.
De posts in kwestie worden verwijderd door de moderatie. Soms * knippen * we, soms verwijderen we de hele post. Of een reeks van posts.
Arnold Layne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 16:27   #88
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
De actie van moderatie is volkomen terecht.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 16:34   #89
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, "belachelijke vent" of "mislukte soepgroente", dat vind ik beledigingen. Maar goed, je weet dat ik principieel niets meld en dan durf je al wat meer, he. Maar zwijgen ga ik toch niet doen.
Alleen de mods weten wie echt principieel is...uw erewoord..

Telefoneer even aan Arti dan ze me van haar negeerlijst afhaald..dan kan ze me rapporteren..

Overschat u principes toch maar niet...een twintiger denkt dat die eeuwig zijn een vijftiger heeft er geen meer

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 november 2010 om 16:39.
Oud 25 november 2010, 16:40   #90
Steve_M

Standaard

Citaat:
Alleen de mods weten wie echt principieel is...uw erewoord..

Telefoneer even aan Arti dan ze me van haar negeerlijst afhaald..dan kan ze me rapporteren..

Overschat u principes toch maar niet...een twintiger denkt dat die eeuwig zijn een vijftiger heeft er geen meer
Daar heb je een punt. Ik zal in de toekomst een pak losser omspringen met mijn principes. Onthoud dat maar goed.

EDIT: een vijftiger zonder principes is goed om de stoof aan te steken. Niet meer dan dat.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 25 november 2010 om 17:05.
Oud 25 november 2010, 17:08   #91
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Layne Bekijk bericht
De posts in kwestie worden verwijderd door de moderatie. Soms * knippen * we, soms verwijderen we de hele post. Of een reeks van posts.
Samengevat: vorige week verbannen jullie circe, wat later totaal onterecht bleek. Nu verbannen jullie flanelcondoom, maar wanneer gevraagd wordt op basis waarvan, dan zijn de bewuste posts simpelweg verdwenen? Met alle respect voor jullie vrijwillige werk, maar vinden jullie dit zelf nog geloofwaardig?
Oud 25 november 2010, 18:06   #92
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Spammen, trollen, flooden, zonder dat jullie zelfs de post in kwestie kunnen tonen? Wat een grap.
Indien de moderatoren aan iedere forummer de mening en de toestemming zou moeten vragen om een bepaalde forummer al dan niet te bannen op basis van enkele belastende posts, wel dan hebben ze hier nooit gedaan en wordt het hier een hutsepot.

Ik zou zeggen: laat het modereren over aan de moderatoren, en hou je erbuiten.
Oud 25 november 2010, 18:08   #93
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pølle Bekijk bericht
Je vergeet iets in de vergelijking. Iemand die beroepsgewijs 5 uur per dag in de auto zit om voedingsmiddelen, iphones, geneesmiddelen of wat nog naar distributeurs te brengen - zodat jij ze daar kan kopen - en een enkele keer per maand een boete oploopt kan die eenvoudig betalen met het geld dat hij verdiende. Iemand die een enkele keer per maand zomaar wat op de openbare weg gaat racen en daarbij telkenmale een boete oploopt niet.

Is dat eerlijk? Wat dit voorbeeld betreft misschien, misschien ook niet.

Trek je de vergelijking door naar dit forum dan weet ik wel heel zeker dat dat niet terecht is. Het puntensysteem houdt simpelweg geen rekening met goeie posts, enkel met slechte. Wie ontzettend veel interessante dingen post, maar ook af en toe een persoonlijke aanval uit wordt even snel geband als iemand die alléén maar persoonlijke aanvallen uit maar gewoon minder vaak post.

Wat daar niet inzichtelijk aan is, is me een raadsel. En de discussie op een oneerlijke manier voeren door een onvolledige vergelijking te poneren is erg laag. Waarschijnlijk ga je nu nog opperen dat die racer zijn boetes wel kan betalen als hij wel werkt maar daarvoor de baan niet op moet.
Wat een crap is me dat hier?!
Oud 25 november 2010, 18:10   #94
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Indien de moderatoren aan iedere forummer de mening en de toestemming zou moeten vragen om een bepaalde forummer al dan niet te bannen op basis van enkele belastende posts, wel dan hebben ze hier nooit gedaan en wordt het hier een hutsepot.
Dat heb je dus verkeerd: in andere gevallen geeft de moderatie aan op basis van welke posts zo'n beslissing genomen wordt (zie bijv. de onterechte ban van circe vorige week). Ik vind het niet meer dan normaal dat de mods op zijn minst kunnen zeggen waarom een forummer verbannen wordt.

Citaat:
Ik zou zeggen: laat het modereren over aan de moderatoren, en hou je erbuiten.
Ik zou zeggen: ik bepaal zelf nog wel waar ik mij al dan niet buiten hou. Toch bedankt voor je tip.
Oud 25 november 2010, 18:14   #95
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Ik dacht dat er om het wereldwijde internet nog fora bestonden met een minder uitgsproken moderatiegehalte of ten minste één van een andere strekking : vrijheid blijheid zou ik zeggen.. (tot de staatsveiligheid je arresteert).

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 18:16   #96
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ik dacht dat er om het wereldwijde internet nog fora bestonden met een minder uitgsproken moderatiegehalte of ten minste één van een andere strekking : vrijheid blijheid zou ik zeggen.. (tot de staatsveiligheid je arresteert).
Dit forum is het beste wat we hebben op Nederlandstalig grondgebied.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 18:23   #97
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Ben ik nu de enige die het verschil niet kent tussen trollen, spammen en flooden?
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 18:26   #98
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Ben ik nu de enige die het verschil niet kent tussen trollen, spammen en flooden?
Nope. Voorbeelden zouden nuttig zijn, maar naar het schijnt zijn de bewuste posts verwijderd.
Oud 25 november 2010, 18:35   #99
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Dat zal hem leren mij een oude homo te noemen en een forumtrol. (hoewel hij daarvoor niet bestraft is).
Dat is om je een 'spiegel voor te houden' en 'aan het denken te zetten' volgens zijn forumvriendjes.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 18:42   #100
Arbiter
Global Moderator

Arbiter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Samengevat: vorige week verbannen jullie circe, wat later totaal onterecht bleek. Nu verbannen jullie flanelcondoom, maar wanneer gevraagd wordt op basis waarvan, dan zijn de bewuste posts simpelweg verdwenen? Met alle respect voor jullie vrijwillige werk, maar vinden jullie dit zelf nog geloofwaardig?
Geachte,

Vindt u het geloofwaardig als wij berichten, die wij om bepaalde redenen hebben verwijderd van dit forum, ineens gaan terugplaatsen op verzoek van een medeforummer? De reden van de ban is gegeven, dat moet genoeg zijn.

Vriendelijke groet,
Arbiter
Arbiter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be