![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind gewoon dat de huidige politici de ballen moeten hebben om de wetten zoals ze bedoeld zijn voor de verandering gewoon eens toe te passen in plaats van ja te zeggen en nee te doen. En als de huidige politici dat niet kunnen of willen, moeten ze bij de eerstvolgende verkiezingen door de kiezer daarvoor afgestraft worden en dienen zij vervangen te worden door politici die er wèl werk van willen en kunnen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Neen, ik bedoel wat ik hierboven al zei, en hij (=andev) verwijt Sarkozy -die sommigen om één of andere duistere reden al wel met Hitler vergeleken hebben, maar soit- dat hij een slappe zak is die weliswaar net als Hitler een grote bek had, maar die dan geen daad bij woord durft of kan voegen - wat Hitler dan wel weer deed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een verschil tussen een nieuw nazisme wensen en er op hopen en vaststellen dat sommige multicullers het spelletje zo lang willen laten ontaarden dat ze zelf 100% verantwoordelijk zijn dat een dergelijk iemand weer de kop opsteekt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral niet opgeven met dat soort "bedreigen" als je zaken leest die niet in het kraam passen, er zijn er nog die daar zeer goed in zijn. Of het ook iets uithaalt is wat anders... vooral als je zelf verkeerd zit met zaken te zien die er niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... en hoe had je zelf graag je zin afgemaakt? "de concentratiekampen" of zo?
Neen, dus. De migranten die uitgeprocedeerd zijn manu militari binnen één of een paar weken effectief de grens over steken, en niet werkloos toekijken hoe ze zich een paar straten verder weer vestigen. De migranten die na een zekere tijd blijken grote of kleine criminelen te zijn na één of twee verwittigingen eruit zonder pardon,de migranten die weigeren aangeboden werk te verrichten of meteen weer met nepziektebriefjes en dergelijke afkomen om te kunnen "trekken" zonder een klop te doen, de migranten die rondlopen met allerlei vervalste papieren waarmee ze proberen iets te bekomen waarop ze geen recht hebben en vul zelf maar het ellenlange lijstje aan. Als al die gevallen weer het land uitvliegen, wat maar normaal zou zijn en eerlijk tov de eigen inwoners zouden we al vééél verder staan en zaten we er hier niet over te zaniken vanwege niet eens nodig. Mag ik je doen opmerken dat zelfs... de PS ineens blijkt te kunnen toegeven dat de migratie volledig verkeerd is aangepakt en inziet dat één en ander moet veranderen!!!! Dat we dat nog mogen meemaken.... Hopelijk bezorg ik je geen nachtmerries bij die gedachte alleen al! Dus neen, niet naar een concentratiekamp, enkel weer een paar grenzen over en verder zo vrij als een vogel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Over welke nachtmerries praat u? Denkt u dat ik bang ben? Van u (een nickname: andev)? Of van uw post (zwarte letters op het licht-blauw-paars achtergrond: "Arial" lettertype, 12px, of hoe dan ook)? Of van hitler (zijn skeleton)? Of van wie? Ik begrijp uw logica niet! Echt niet! Of was de bedoeling van uw post toch om iemand te proberen bang te maken? - Ik begrijp gewoon niet waarom dat u Hitler herinnert (zijn naam gebruikt)? Waarom denkt u dat iemand anders zoals hem problemen kan oplossen? De man die jarenlang (meer dan 4 jaar) uw land heeft bezet en zo veel slachtoffers heeft gemaakt. Uw land, andev, die door de derden werd bevrijd. Een wereldoorlog die door de geallieerden werd gestopt. Die smeerlap heeft zelfs kinderen massal laten vermoorden. Hij is het niet waard om herinnerd te worden; noch figuurlijk en noch letterlijk. Een vuile dictator net als alle andere dictatoren! Wat heeft hij gedaan voor zijn volk, voor zijn land of voor iemand anders? Hij was zelf een slachtoffer van zijn eigen persoonlijkheid; een jaloerse barbaar door een moeilijke jeugd. - Zoals gezegd; de volgende keer klik ik gewoon op het driehoekje. Hebt u nachtmerries van de driehoekjes? Zo ja, laat me weten en ik zal niet klikken. - Een "nachtmerrie" heb ik persoonlijk onder vier ogen gezien! En hij was bang net als een slang die je probeert te bijten door zijn angst. Ik ben geen anvaller, andev... Ik ben een verdediger; heel rustig en kalm. Laatst gewijzigd door QuasiX : 6 december 2010 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ik ook vergeten ben, of eigenlijk gewoon niet wist, is dat het gezin waartoe dit meisje behoort al in 2004 is uitgeprocedeerd. Ze zijn hier al tien jaar ja, maar het grootste deel daarvan hadden ze volgens de wet dus al weg moeten zijn. Dat betekent dat er een groot aantal meisjes is dat net als haar naar hier kwam, net als haar is uitgezet en nu wel onder een boerka zit of onder de zoden ligt dankzij een aanslag. Dat zijn de regels, dat gebeurd er met deze mensen, en die mensen zijn zielig. Als dit meisje een uitzondering verdient, zijn er veel meer asielzoekers die een uitzondering verdienen, en moeten de regels op een aantal vlakken dus gewoon versoepeld worden. Dat is de enige context waarin je het logischerwijs kan zien.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten ze dit tuig, die ons buurtje al maandenlang teistert maar eens het land uitzetten.
http://www.youtube.com/watch?v=mX4Uah-GfeQ |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Recidivisten, voor niets anders goed als overal waar ze langskomen onheil te stichtten moeten echter onverbiddellijk bestraft en verjaagd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Terugkeren naar een 100 % autochtone bevolking is vandaag vrijwel onmogelijk. Maar we kunnen dus nog wel keuze's maken : de goeden mogen blijven, de slechten vliegen eruit. Dit lijkt mij logisch en fair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |