![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit moet zowat de grootste lulkoek zijn die ik dit jaar al gelezen heb op dit forum.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 15:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() Piracy was toch onlangs pas de grote basis voor LOIC aanvallen. Lijkt me een aanzuigeffect te zijn om een mooi lijstje samen te stellen want het anon verkeer wordt (zwaar) gemonitord. Op IRC geraak ik niet sinds de install van mijn laatste vriendinwall. Alhoewel die ook al kraakt bij het aanschouwen van de site content
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeer goed, zolang je maar beseft (al denk ik dat dit moeilijk word) dat het extreem hylarisch is om iemand bezig te horen omtrent gefantaseerde zilverposities.
Ten andere moet die fictieve bankbediende aan wie je je stevig plan hebt uitgelegd ook over de grond gerold hebben van het lachen aangezien 2 weken geleden haal je geld uit de markt door "uw zilver" te verkopen en breng je het dadelijk terug op de markt door het op een niets opbrengende rekening te plaatsen. Vandaag haal je dat geld terug uit de markt om het meteen erna terug op de markt te brengen door opnieuw zilverposities aan te kopen tegen een hogere prijs. Het komt er dus op neer dat je gewoon geld gegeven hebt aan het systeem waartegen je wenst te ageren. Hylarisch.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je legt het hier wat verbaler uit...
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 december 2010 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik wel, maar onze financiële expert hier had het duidelijk nog niet begrepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom gebruik je windows? Een echte elite draait back|track ![]() Citaat:
En waarom zou ik mij moeten zorgen maken over mijn leven zolang er nog zo een mensen zijn zoals patrick die voor mij gaan werken en zorgen dat de euro alsmaar minder waard wordt en de goudprijs/zilverprijs blijft stijgen? Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 15:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je de CS4/CS5 mag gebruiken, waarom opensource? CS5 is pure sex.
Voorts zijn flash compilers op linux pure bagger om te installeren. Ik wil productie, niet de ganse tijd debuggen. Laatst gewijzigd door CyberpunX : 7 december 2010 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hmm heb nooit problemen gehad met de AS3 flash compiler, maar kan ook zijn dat ik gewoon het niet gebruik. Ik gebruik html en javascript om mijn videos te spelen. Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Gouverneur
|
![]() Voor jou niet, het is interpretatie ervan dat uitmaakt of het een statement is of niet. Per chance zijn er mensen die het niet met mij eens zijn. Wat zou het leven saai zijn zonder hen. Je kent me niet, je kent mijn financiële situatie niet en toch zeg je dat ik droom. Het laat alleen maar zien dat je meer een beperkte visie hebt over het leven. Een wereld waar niets kan waar jij niet in gelooft. Kan ik toch niet aan doen dan je zo mentaal gehandicapt bent?
Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een statement moet per definitie inhoud hebben. Minibedragen verplaatsen van het ene financiele instrument naar het andere is geen statement. Het is iets dat dagelijks miljoen keren gebeurt. Een sms versturen is ook geen statement, het is simpelweg een sms versturen. Niet meer niet minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand uitschelden voor mentaal gehandicapte getuigt van weinig intellectuele bagage. De manier waarop je over financiele systemen spreekt, evenzeer. Vandaar dat elke persoon met ook maar een greintje financiele kennis tot de conclusie komt dat je geen semi professionele belegger bent. Zo simpel is het en je kan er over liegen al wat je wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hmm het overzetten van het ene financiële instrument naar de andere, alright. Moet jij mij eens uitleggen vanwaar jij weet wat ik met dat geld gedaan heb? Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooraleer de grote Jan af te geven zou ik eerst eens de dt regels leren want je zondigt er in zowat elke post tegen. En als je dan toch bezig bent met de eerste graad middelbaar, neem dan meteen ook eens de basiscursus economie door. Je gaat jezelf dan misschien net iets minder belachelijk maken. By the way, je moet eerst geld hebben om er iets mee te doen jongeman. Mensen met geld lopen daar trouwens niet mee te koop, maar daar weet jij natuurlijk niks van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat jij eens modern money mechanics moet lezen. Zie->http://docs.google.com/viewer?a=v&q=...4rfGEzaz5WXwaQ Zoals ik al een paar keer heb uitgelegt in verschillende draden hier heb ik zeer lang de kluizenaar moeten uithangen om te bereiken wat ik nu heb. Want ik ben vrij in mijn keuze waar en wat ik doe. Als ik goesting heb een paar maanden productie te gaan draaien dan doe ik dat, wil ik een netwerk gaan opzetten bij een bedrijf, doe ik dat, wil ik een tijdje freelancer webdesign zijn, dan doe ik dat,... En komt er nog eens bovenop van een zeer lukratieve erfenis te hebben ontvangen. Ow wist je al dat ik volgend jaar naar IBM vertrek voor 2 jaar met een zeer lukratief contract om ontwikkeling te doen in clustering? Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
QED Bericht 1: Ik ben een jonge gast Bericht 2: Ik ben lang kluizenaar geweest Ik vraag me eigenlijk af wat er zo leuk is om forumwannabee te spelen. Je doet maar, feit is dat je gewoon een IT'erke bent van 12 in een dozijn en net zo goed loonslaaf bent als die andere 11.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Geen enkele bankbediende zal onder de indruk zijn. Als ze naar de uitleg luisteren is dat enkel en alleen klantvriendelijkheid. |
|
![]() |
![]() |