Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2010, 14:48   #81
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
mijn plicht heb ik ook gedaan. Had speciaal 2 weken geleden een groot deel van mijn zilver omgezet naar geld en deze gedeponeert op een fortis rekening met de melding dat ik het de 7de december terug kom afhalen. Toch goed voor een zeer mooi bedrag.
Dit moet zowat de grootste lulkoek zijn die ik dit jaar al gelezen heb op dit forum.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 14:56   #82
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Anons hebben geen algemeen standpunt, je ziet enkel een momentaire impressie op dat moment. En Anons als groep hebben niet noodzakelijk altijd gelijk, het enige in wat ze eigenlijk overeenkomen is pro-piracy en rule 34.
Klopt wat je zegt, maar de geest die er nu rondspookt. Ik weet niet of je op de irc channel zit, is dat operation payback gericht is op alle instituties die een bedreiging vomen voor het algemene recht van meningsuiting en tegen institutionele krachtpatsers die hun macht misbruiken. Gisteren hebben ze paypal met de loic onder vuur genomen omdat die de assets hebben bevroren van wikileaks. Piracy is al lang geen main onderdeel meer. Piracy wordt eigenlijk gebruikt om mensen aan te lokken om mee te doen. Haha ik denk dat maar weinig mensen die meedoen aan de ddos weten wat rule 34 nu eigenlijk is. Je moet me anynomous niet leren kennen, ik steek mijn tijd daar al sinds operation channology in.

Citaat:
Dit moet zowat de grootste lulkoek zijn die ik dit jaar al gelezen heb op dit forum.
Per chance laat het me ijskoud wat jij denkt.
Citaat:
Zolang ik goed leef, ja, maar het omgekeerde mag ook

Er zijn langs de twee kanten voordelen: hoe meer mensen in armoede leven, hoe rijker ik mij voel en hoe "gelukkiger ik mijzelf kan prijzen". Da's goed voor de moraal.

Maar mocht blijken dat er minder en minder armen zijn, dan is dat ook goed voor de (dubbel) moraal: "kijk eens hoe de wereld verbetert!".

Mijn definitie van wat goed is: goed is wat er gebeurt. Zo ben ik altijd tevreden, en is alles altijd goed. Goed, he
Ignorante ....... Ik hoop dat je in een gaskamer wordt gestoken en door 400 negers afgepaalt wordt zodat je de rest van je leven scheef loopt.

Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 15:00.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 15:08   #83
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Piracy was toch onlangs pas de grote basis voor LOIC aanvallen. Lijkt me een aanzuigeffect te zijn om een mooi lijstje samen te stellen want het anon verkeer wordt (zwaar) gemonitord. Op IRC geraak ik niet sinds de install van mijn laatste vriendinwall. Alhoewel die ook al kraakt bij het aanschouwen van de site content .En oover kraken gesproken, dat ze zich maar toeleggen op dat pw, ben het niet gewoon iets te downen waar ik geen toegang toe heb
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 15:09   #84
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Per chance laat het me ijskoud wat jij denkt.
Dat is zeer goed, zolang je maar beseft (al denk ik dat dit moeilijk word) dat het extreem hylarisch is om iemand bezig te horen omtrent gefantaseerde zilverposities.

Ten andere moet die fictieve bankbediende aan wie je je stevig plan hebt uitgelegd ook over de grond gerold hebben van het lachen aangezien

2 weken geleden haal je geld uit de markt door "uw zilver" te verkopen en breng je het dadelijk terug op de markt door het op een niets opbrengende rekening te plaatsen.

Vandaag haal je dat geld terug uit de markt om het meteen erna terug op de markt te brengen door opnieuw zilverposities aan te kopen tegen een hogere prijs.

Het komt er dus op neer dat je gewoon geld gegeven hebt aan het systeem waartegen je wenst te ageren. Hylarisch.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 7 december 2010, 15:11   #85
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat is zeer goed, zolang je maar beseft (al denk ik dat dit moeilijk word) dat het extreem hylarisch is om iemand bezig te horen omtrent gefantaseerde zilverposities.

Ten andere moet die fictieve bankbediende aan wie je je stevig plan hebt uitgelegd ook over de grond gerold hebben van het lachen aangezien

2 weken geleden haal je geld uit de markt door "uw zilver" te verkopen en breng je het dadelijk terug op de markt door het op een niets opbrengende rekening te plaatsen.

Vandaag haal je dat geld terug uit de markt om het meteen erna terug op de markt te brengen door opnieuw zilverposities aan te kopen tegen een hogere prijs.

Het komt er dus op neer dat je gewoon geld gegeven hebt aan het systeem waartegen je wenst te ageren. Hylarisch.
Juist, dat wilde ik ook onderlijnen (post 70...)
Je legt het hier wat verbaler uit...

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 december 2010 om 15:12.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 15:16   #86
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Juist, dat wilde ik ook onderlijnen (post 70...)
Je legt het hier wat verbaler uit...
Dat weet ik wel, maar onze financiële expert hier had het duidelijk nog niet begrepen.
Oud 7 december 2010, 15:16   #87
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Piracy was toch onlangs pas de grote basis voor LOIC aanvallen. Lijkt me een aanzuigeffect te zijn om een mooi lijstje samen te stellen want het anon verkeer wordt (zwaar) gemonitord. Op IRC geraak ik niet sinds de install van mijn laatste vriendinwall. Alhoewel die ook al kraakt bij het aanschouwen van de site content .En oover kraken gesproken, dat ze zich maar toeleggen op dat pw, ben het niet gewoon iets te downen waar ik geen toegang toe heb
Klopt maar half, de mensen die heel de beweging hebben opgezet, want er zijn mensen die zich daarmee bezighouden. Kan je zelfs de irc channel geven waar ze zitten. Die hebben operation payback opgestart met de reden om dat australische bedrijf te ddos die tpb had geddos. Ze waren zich er niet van bewust dat het zoveel mensen zou aantrekken en hebben dus de operation payback veranderd om voor het grotere doel te gebruiken. Kijk eens naar de doelen die de laatste 3 maanden zijn aangevallen geweest. 1/3 van die doelen waren non piracy related targets. Die schift heeft ervoor gezorgt dat verschillende pirate party's ook die open brief hebben gestuurt naar anonymous.
Waarom gebruik je windows? Een echte elite draait back|track

Citaat:

Er bestaat iets machtiger dan geld, en dat is mentale overtuigingskracht. Wat jij zegt zijn assumpties. Zoals ik al zei hadden die mensen in de bank door waarom ik mijn geld afhaalde. Dat is mij al meer waard dan die paar 4000 a 5000 euro die kwijt ben. Idioot voor jou die moet krabbelen voor elke cent, maar voor mij niet meer dan een statement.

En waarom zou ik mij moeten zorgen maken over mijn leven zolang er nog zo een mensen zijn zoals patrick die voor mij gaan werken en zorgen dat de euro alsmaar minder waard wordt en de goudprijs/zilverprijs blijft stijgen?

Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 15:27.
Oud 7 december 2010, 15:23   #88
CyberpunX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Waarom gebruik je windows?
Adobe.
Oud 7 december 2010, 15:26   #89
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Adobe.
Dreamweaver? Man er zijn zoveel goede webdesign suites op linux. Smijt die rommel toch buiten LOL.
Oud 7 december 2010, 15:37   #90
CyberpunX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
webdesign suites op linux.
Als je de CS4/CS5 mag gebruiken, waarom opensource? CS5 is pure sex.
Voorts zijn flash compilers op linux pure bagger om te installeren. Ik wil productie, niet de ganse tijd debuggen.

Laatst gewijzigd door CyberpunX : 7 december 2010 om 15:39.
Oud 7 december 2010, 15:56   #91
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Als je de CS4/CS5 mag gebruiken, waarom opensource? CS5 is pure sex.
Voorts zijn flash compilers op linux pure bagger om te installeren. Ik wil productie, niet de ganse tijd debuggen.
Naja ik gebruik geen dreamweaver, ik programmeer altijd bare hands.
Hmm heb nooit problemen gehad met de AS3 flash compiler, maar kan ook zijn dat ik gewoon het niet gebruik. Ik gebruik html en javascript om mijn videos te spelen.

Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 15:57.
Oud 7 december 2010, 16:10   #92
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Er bestaat iets machtiger dan geld, en dat is mentale overtuigingskracht. Wat jij zegt zijn assumpties. Zoals ik al zei hadden die mensen in de bank door waarom ik mijn geld afhaalde. Dat is mij al meer waard dan die paar 4000 a 5000 euro die kwijt ben. Idioot voor jou die moet krabbelen voor elke cent, maar voor mij niet meer dan een statement.

En waarom zou ik mij moeten zorgen maken over mijn leven zolang er nog zo een mensen zijn zoals patrick die voor mij gaan werken en zorgen dat de euro alsmaar minder waard wordt en de goudprijs/zilverprijs blijft stijgen?
Zelfs al zou je fictief droomwereldverhaaltje waar zijn dan nog heb je helemaal geen statement gemaakt
Oud 7 december 2010, 16:12   #93
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Zelfs al zou je fictief droomwereldverhaaltje waar zijn dan nog heb je helemaal geen statement gemaakt
Voor jou niet, het is interpretatie ervan dat uitmaakt of het een statement is of niet. Per chance zijn er mensen die het niet met mij eens zijn. Wat zou het leven saai zijn zonder hen. Je kent me niet, je kent mijn financiële situatie niet en toch zeg je dat ik droom. Het laat alleen maar zien dat je meer een beperkte visie hebt over het leven. Een wereld waar niets kan waar jij niet in gelooft. Kan ik toch niet aan doen dan je zo mentaal gehandicapt bent?

Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 16:14.
Oud 7 december 2010, 16:15   #94
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor jou niet, het is interpretatie ervan dat uitmaakt of het een statement is of niet. Per chance zijn er mensen die het niet met mij eens zijn. Wat zou het leven saai zijn zonder hen.

Een statement moet per definitie inhoud hebben. Minibedragen verplaatsen van het ene financiele instrument naar het andere is geen statement. Het is iets dat dagelijks miljoen keren gebeurt. Een sms versturen is ook geen statement, het is simpelweg een sms versturen. Niet meer niet minder.
Oud 7 december 2010, 16:17   #95
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor jou niet, het is interpretatie ervan dat uitmaakt of het een statement is of niet. Per chance zijn er mensen die het niet met mij eens zijn. Wat zou het leven saai zijn zonder hen. Je kent me niet, je kent mijn financiële situatie niet en toch zeg je dat ik droom. Het laat alleen maar zien dat je meer een beperkte visie hebt over het leven. Een wereld waar niets kan waar jij niet in gelooft. Kan ik toch niet aan doen dan je zo mentaal gehandicapt bent?

Iemand uitschelden voor mentaal gehandicapte getuigt van weinig intellectuele bagage. De manier waarop je over financiele systemen spreekt, evenzeer. Vandaar dat elke persoon met ook maar een greintje financiele kennis tot de conclusie komt dat je geen semi professionele belegger bent. Zo simpel is het en je kan er over liegen al wat je wil.
Oud 7 december 2010, 16:19   #96
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Een statement moet per definitie inhoud hebben. Minibedragen verplaatsen van het ene financiele instrument naar het andere is geen statement. Het is iets dat dagelijks miljoen keren gebeurt. Een sms versturen is ook geen statement, het is simpelweg een sms versturen. Niet meer niet minder.
Dat is jou interpretatie. De mensen die hun voeten zitten af te draaien in een bank. Wat verdienen die? 2200 euro netto? Als er een 24jarige op een dag een hoeveelheid geld afhaalt die groter is dan wat zij jaarlijks verdienen en uitlegt waarom, geloof me, die mensen zullen het niet rap vergeten. En trouwens jij hebt het over minibedragen, ik wil niet de dikke jan uithangen, ik kook evengoed mijn eten met water, maar wat weet jij nu van wat ik afgehaalt heb? Is het niet zo dat jij hier gewoon je frustraties aan het uitwerken bent?

Hmm het overzetten van het ene financiële instrument naar de andere, alright. Moet jij mij eens uitleggen vanwaar jij weet wat ik met dat geld gedaan heb?

Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 16:21.
Oud 7 december 2010, 16:33   #97
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is jou interpretatie. De mensen die hun voeten zitten af te draaien in een bank. Wat verdienen die? 2200 euro netto? Als er een 24jarige op een dag een hoeveelheid geld afhaalt die groter is dan wat zij jaarlijks verdienen en uitlegt waarom, geloof me, die mensen zullen het niet rap vergeten. En trouwens jij hebt het over minibedragen, ik wil niet de dikke jan uithangen, ik kook evengoed mijn eten met water, maar wat weet jij nu van wat ik afgehaalt heb? Is het niet zo dat jij hier gewoon je frustraties aan het uitwerken bent?

Hmm het overzetten van het ene financiële instrument naar de andere, alright. Moet jij mij eens uitleggen vanwaar jij weet wat ik met dat geld gedaan heb?

Vooraleer de grote Jan af te geven zou ik eerst eens de dt regels leren want je zondigt er in zowat elke post tegen. En als je dan toch bezig bent met de eerste graad middelbaar, neem dan meteen ook eens de basiscursus economie door. Je gaat jezelf dan misschien net iets minder belachelijk maken.

By the way, je moet eerst geld hebben om er iets mee te doen jongeman. Mensen met geld lopen daar trouwens niet mee te koop, maar daar weet jij natuurlijk niks van.
Oud 7 december 2010, 16:41   #98
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Vooraleer de grote Jan af te geven zou ik eerst eens de dt regels leren want je zondigt er in zowat elke post tegen. En als je dan toch bezig bent met de eerste graad middelbaar, neem dan meteen ook eens de basiscursus economie door. Je gaat jezelf dan misschien net iets minder belachelijk maken.

By the way, je moet eerst geld hebben om er iets mee te doen jongeman. Mensen met geld lopen daar trouwens niet mee te koop, maar daar weet jij natuurlijk niks van.
Voila, Iemand die met geen tegenargument kan komen gaat over naar de DT fouten. Ik ben een IT'er, geen leerkracht nederlands en geef geen reet om DT fouten. Als je er niet tegen kunt, zet dan 2 msn sessies op en praat tegen jezelf. Ik denk dat je dan veel gelukkiger gaat zijn.
Ik stel voor dat jij eens modern money mechanics moet lezen. Zie->http://docs.google.com/viewer?a=v&q=...4rfGEzaz5WXwaQ

Zoals ik al een paar keer heb uitgelegt in verschillende draden hier heb ik zeer lang de kluizenaar moeten uithangen om te bereiken wat ik nu heb. Want ik ben vrij in mijn keuze waar en wat ik doe. Als ik goesting heb een paar maanden productie te gaan draaien dan doe ik dat, wil ik een netwerk gaan opzetten bij een bedrijf, doe ik dat, wil ik een tijdje freelancer webdesign zijn, dan doe ik dat,...
En komt er nog eens bovenop van een zeer lukratieve erfenis te hebben ontvangen.
Ow wist je al dat ik volgend jaar naar IBM vertrek voor 2 jaar met een zeer lukratief contract om ontwikkeling te doen in clustering?

Laatst gewijzigd door openeye : 7 december 2010 om 16:42.
Oud 7 december 2010, 16:47   #99
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voila, Iemand die met geen tegenargument kan komen gaat over naar de DT fouten. Ik ben een IT'er, geen leerkracht nederlands en geef geen reet om DT fouten. Als je er niet tegen kunt, zet dan 2 msn sessies op en praat tegen jezelf. Ik denk dat je dan veel gelukkiger gaat zijn.
Ik stel voor dat jij eens modern money mechanics moet lezen. Zie->http://docs.google.com/viewer?a=v&q=...4rfGEzaz5WXwaQ

Zoals ik al een paar keer heb uitgelegt in verschillende draden hier heb ik zeer lang de kluizenaar moeten uithangen om te bereiken wat ik nu heb. Want ik ben vrij in mijn keuze waar en wat ik doe. Als ik goesting heb een paar maanden productie te gaan draaien dan doe ik dat, wil ik een netwerk gaan opzetten bij een bedrijf, doe ik dat, wil ik een tijdje freelancer webdesign zijn, dan doe ik dat,...
En komt er nog eens bovenop van een zeer lukratieve erfenis te hebben ontvangen.
Ow wist je al dat ik volgend jaar naar IBM vertrek voor 2 jaar met een zeer lukratief contract om ontwikkeling te doen in clustering?
Zucht

QED

Bericht 1: Ik ben een jonge gast
Bericht 2: Ik ben lang kluizenaar geweest

Ik vraag me eigenlijk af wat er zo leuk is om forumwannabee te spelen. Je doet maar, feit is dat je gewoon een IT'erke bent van 12 in een dozijn en net zo goed loonslaaf bent als die andere 11.
Oud 7 december 2010, 16:49   #100
CyberpunX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Naja ik gebruik geen dreamweaver, ik programmeer altijd bare hands.
Hmm heb nooit problemen gehad met de AS3 flash compiler, maar kan ook zijn dat ik gewoon het niet gebruik. Ik gebruik html en javascript om mijn videos te spelen.
Ik programmeer ook bare hands. Maar de Adobe progs zijn onbetwistbaar top. Kan ook op andere manieren compilen. Maar geen zin in. Voorts draait CE2 ook niet op linux wss, en dan kan ik mijn überkapitalistisch spel niet meer spelen.

Citaat:
Als er een 24jarige op een dag een hoeveelheid geld afhaalt die groter is dan wat zij jaarlijks verdienen en uitlegt waarom, geloof me, die mensen zullen het niet rap vergeten.
Geen enkele bankbediende zal onder de indruk zijn. Als ze naar de uitleg luisteren is dat enkel en alleen klantvriendelijkheid.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be