![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een politicus die opportunist is!
![]() schande! ![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() THE THRUTH IS OUT THERE!
Maar allez, we zijn er bijna. Het akkoord is zo goed als in kannen en kruiken. Alle elementen liggen op tafel. We moeten nu maar gewoon een akkoord "durven" maken... Vooral dat "durven" van Caroline heeft sinds vandaag en de vaudeville met de mail van Frankie boy toch wel een bijzondere betekenis gekregen. Nu ja, ons belastinggeld is goed besteed. Met dergelijk theater is Vlaamse fictie niet echt meer nodig... Zou het nakende stopzetten van De Kampioenen hier ook niet ergens sociologisch, politiek of anders kunnen worden verklaard? System? Henry? BWarrior? Someone? |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() logisch alleen de kiezer kan dat.
|
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een geruststelling voor u
(die glazen bol niet laten vallen hé !) Laatst gewijzigd door jogo : 7 december 2010 om 22:24. |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je de kristallen bol?
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Nee, uw glazen oog is genoeg
![]() ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wel dat ik beweerd heb dat het muilkorven van de pers, dat jij in mijn schoenen wou schuiven, een ondemocratische maatregel zou zijn. Even ondemocratisch als een niet-verkozen familie als staatshoofd aanvaarden. Nu zal ik het even samenvatten: ik vind dat je oneerlijk in discussie gaat met mij. Verschiet nu niet, want als reactie werp ik mijn schoen naar je kop.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |