![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Onder invloed van sos naakt door de straten wandelen en voorbijgangers lastig vallen om dan door een hartaanval te sterven wanneer je wordt opgepakt. Die man was waarlijk een groots strijder tegen de Francoistische tereur van de Spaanse staat.
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Knuppel en Kim! Hoe kon ik ze vergeten?
Ik denk zelfs dat Kim ondertussen samen is met een andere forummer (en misschien al getrouwd?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Knuppel (ze wil zelf niet meer) * Distel (die hier nog komt maar veel te weinig) * De gestolen account van de BUB onder naam van Van De Cauter waarachter een hoop mensen - noem het maar een gezonde helpdesk - bleek te schuilen. Beetje ironisch als een unitaristische partij splijt. Maar we hebben nu een BUB en BAB. Als dat niet mooi is? * Superstaaf * ... ik kan er nog wel wat bedenken maar mijn geheugen doet het momenteel niet. Wel blij dat Circe terug is. En Groentje-18 trouwens. Haar beelden volg ik niet, maar ze doet de moeite om ze uit te leggen. Beter dan icoontjesplaatsers.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 december 2010 om 13:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja... een voorbeeldje van waar mijn geheugen het laat afweten. Hallebarde was ook een flink voorbeeld van iemand die haar mening kon uitdrukken met de nodige onderbouwing... zelfs voor mensen die haar mening niet toegedaan waren. Ik kan haar enkel vergelijken met Knuppel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kim... hoe kon ik haar vergeten. 1 van de meest redelijke (ex-) Bubbers die hier kwam en haar mening meestal kon onderbouwen. Enkel als "Groot-Nederland" aan de orde kwam werd ze... mja nogal hysterisch (ze wou dan direct naar een ander land). Ik dacht dat ze nu bij de O-VLD zat. Of dat is toch het laatste wat ik van haar heb gelezen. De meest redelijke unitarist voor de rest. Haar BUB ex-genoten hadden het liever over het laten volgen door de staatsveiligheid van mensen die een vlaams stickertje op hun auto hadden of zelfs gewoonweg geweld tegen mensen met een Vlaamse overtuiging. Daar deed Kim niet aan mee. Ik zou ze graag terug hebben. Ze sprak haar mening en soms een beetje hard, maar altijd met voor haar goede argumenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Kim weet ik het niet. Knuppel is gescheiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker een meerwaarde. Ik was vaak niet akkoord met zijn meningen, maar hij kon ze wel onderbouwen. En dat is nu net wat een forum als dit verdient.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 9 december 2010 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen Online hier niet meer te zien. Geband? Nochtans had ze goede redenen om hard van leer te trekken tegen Allochtone hangjongeren. Die redenen heb ik persoonlijk van haar vernomen en mijn leugendetector kon op geen enkele manier aantonen dat ze loog of dingen verzon.
Die dame moet terug.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 december 2010 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel plezier in? Het is hier een discussieforum en alvast geen banforum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of om het even te verduidelijken... Ik ben geen Guderian fan. Maar hij schreef wel dingen waar je even over kon denken en er de goede stukken uithalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja... onder een linkse regering. Imperialisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel me eens op PM welk pseudo je bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 82 posts, okee, van wie ben jij een dubbelnick?
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en ook in het echte leven een zeer aangename persoon, heb ze wel maar één keer ontmoet.
![]() |
![]() |