![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook bijvoorbeeld in het katholieke Limburg en Vlaams-Brabant was een huwelijk tussen neef en nicht niet zo zeldzaam. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat was de vraag ja.
het IS verboden door de katholieke kerk. De vraag is dus vanaf wanneer werd het verbod ingesteld. Ik heb het altijd zo geweten en ken geen enkel neef/nicht huwelijk in achterlijke katholieke dorpjes. blijkbaar in West vlaanderen dus wel?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 december 2010 om 10:14. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk juffrouw! ik kan zelf googelen:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 december 2010 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar volgens jou zijn Limburgers wellicht even achterlijk als West-Vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het geciteerde artikel gaat het om een (ondertussen) Belg en iemand (nicht of neef) uit het land van herkomst. Er is de afstand. Ondanks neef of nicht kennen ze elkaar slechts van zeer jongsaf of al eens tijdens de vakantie. Ik kan mij best voorstellen dat als neef en nicht elkaar dagdagelijks (bij wijze van spreken) ontmoeten ze minder geneigd zullen zijn zich gearrangeerd te laten huwen. Laatst gewijzigd door Rudy : 12 december 2010 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=7IjgZGhHrYY
Er zijn er nog die met hun nicht trouwden .... http://www.youtube.com/watch?v=8yRdD...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=mpZsb...eature=related Laatst gewijzigd door Wisord : 12 december 2010 om 11:44. |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkele jaren geleden was het nog volop in het nieuws van die mensen die op handen en voeten kruipen daar in een achterlijk klein dorpje. Zal ook wel met inteelt te maken gehad hebben.
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je dat ook gevonden op die website voor ceremoniewagens?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mensen die op handen en voeten kruipen heb ik in vrij groten getale in Arabische grote steden gezien. Verder: mensen wier linkeroog twee centimeter hoger stond dan hun rechter, doven en blinden in overvloed... Asymmetrische gezichten en doofheid zijn typische inteeltgevolgen. Maar natuurlijk hebben vele doven, met name autochtonen bij ons, géén ouders die hun kinderen in bloedschande hebben verwekt.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 12 december 2010 om 12:07. |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach circe, iedereen weet dat niet de autochtone bevolking haar kinderen in bloedschande verwekt, en dat de katholieke kerk daar zeker geen voorstander van is. Bovendien zijn de Vlamingen zo katholiek, dat het gezag van de RKK erg aan belang heeft ingeboet. Wél heeft ze ons een paar gezonde tradities meegegeven die het geloof overleven, gelukkig.
Waar Artisjok hier mee bezig is, is te proberen de aandacht af te leiden van de verderfelijke aard van de mohammedanerij, door er moedwillig iets bij te sleuren dat er niets mee te maken heeft en waarvan ze zelf wel moet beseffen dat het bovendien niet waar is. Een alternatieve manier om op die afleidingsmanoeuvres te reageren is, in plaats van ze moeizaam te gaan weerleggen (waarvoor mijn dank en waardering, daar niet van), terug te keren naar de kern van de zaak: DE MOHAMMEDANERIJ MOEDIGT BLOEDSCHANDE AAN EN BELAST ONZE SOCIALE ZEKERHEID MET GEÏMPORTEERD GEBREK AAN VERANTWOORDELIJKHEIDSZIN EN VERANTWOORD OUDERSCHAP. En laten we daar nou eens een goede oplossing voor zoeken, in plaats van onze energie volledig door uitsluitend op sabotage beluste forummers te laten wegzuigen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Porpo citeert Izetbegovic, niet het boekske van de pedofeet (salami alibi Walibi), d.w.z. een gemoderniseerde versie van de welbekende achterlijkheid. Maar de regel die jij hier aanhaalt, komt uit het islamitische recht: dat is tenminste ter zake. En het doet er vooral toe omdat het de kern raakt van wat iedere discussie over de mohammedanerij zou moeten behelzen: de domheid van die leer, in casu het feit dat de waarde van al die onzinnige voorschriften allang door de wetenschap naar de prullenmand is verwezen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Raf staat op mijn negeerlijst en ik hoef niet te weten wat hij nu weer gepost heeft, maar ik had toch verwacht dat hij eerder in de draad "nicht huwt met nicht" te vinden zou zijn.
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de ouders waren inderdaad neef/nicht (en x-aantalste generatie of zo), maar die mensen liepen op handen en voeten omdat ze blijkbaar nooit anders geleerd hadden... ze KONDEN het wel... maar waren blijkbaar niet slim genoeg?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee. ik heb turkse familieleden, die vertellen al eens iets nietwaar.
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dit betekent niet dat er aan inteelt gedaan werd. Er wordt aan inteelt gedaan van het moment dat enkele onder die grote groep afstammelingen -van de eerste generatie's, (van wanneer is het geen inteelt meer?)- met elkaar beginnen procrereren. Dit is waarschijnlijk intussen gebeurd, ik kan het niet vanbuiten zeggen. Indien dit recent gebeurde kan moeilijk van inteelt gesproken worden. Ochja dit gebeurde recent: Queen Elisabeth en Prince-gemaal Philip stammen allebei af van Queen Victoria. Je moet er rekening mee houden dat Koningin Victoria geboren werd in 1819, en dus bijna 200 jaar oud zou zijn. Dit betekent dat er nu al 8 generatie's na haar komen. En iedereen in Vlaanderen is, indien hij 8 generatie's terug zou gaan in zijn familieverleden, ergens verwant met iedereen.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit moet een misvatting zijn. Zowel de burgerlijke als de kerkelijke wet verbieden dat.
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ziehier het antwoord dat ik ooit neertikte: http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=69