![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij nu af waarom jij wilt voortdoen met de partijen die allemaal (zoals Laurette Oncelinx heeft gezegd) verantwoordelijk zijn voor de huidige puinhoop. En de traditionele partijen hebben samen nog altijd een meerderheid. Blijkbaar willen hun kiezers ook dat deze puinhoop blijft bestaan en niet wordt geruimd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Ik heb die gelezen.
Vertel nu at staat er concreet in het programma waaruit zou moeten blijken dat het VB echt begaan is met veiligheid? Citaat:
Is dit hun plan om justitie te hervormen? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft dat belang dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Een goeie vraag, maar jammer genoeg hebben diezelfde partijen nog altijd een meerderheid. Naar het schijnt willen ze nu een nieuwe regering vormen zonder NVA. Dan kunnen ze ervoor zorgen dat het puin bij justitie niet geruimd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dit de traditionele partijen verdedigen? Vraag dat aan de topic-starter. Die begon in de OP al over het VB. Citaat:
Voor zover ik weet is Vlaams belang de enige partij die écht begaan is met het onderwerp veiligheid.en Dat blijkt (of zou moeten blijken) uit hun programma.Maar je kan niet vertellen wat er concreet in hun programma staat waaruit blijkt dat het VB echt begaan is met veiligheid; op een ernstige manier. Of waar dat plan om justitie te hervormen staat. Je mag ook toegeven dat dit niet in hun programma staat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg eens eerlijk denk je dat mensen die 1) crimineel zijn, 2) illegaal zijn en 3) over de grens gezet worden, zich iets gaan aantrekken van die uitzetting over de grens?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 januari 2011 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft Vlaams belang: Beloftes van politici zijn in dit land niet veel waard. Kijk maar naar Guy Verhofstadt of naar Yves Leterme. Zeg mij eens: Waarom zou Vlaams belang, indien ze aan de macht komen, hun beloftes wél moeten houden? De VLD heeft in 2003 de verkiezingen gewonnen. Wie of wat zou hen verplichten om hun programma uit te voeren? CDenV heeft weliswaar veel stemmen verloren, maar ze zijn nog altijd de tweede partij hier in Vlaanderen. Ondanks het verraad. Vlaams belang is echter DE ENIGE partij die niet medeplichtig is. De NVA wil graag met de PS samenwerken en zoals ik gisteravond al zei: Laurette Oncelinx is minister van justitie geweest. Dat zegt genoeg. De NVA is bovendien vooral met de RVA bezig, niet met justitie. Moest dat nu hun grootste prioriteit zijn, dan kun je nog hopen dat ze de PS tot toegevingen kunnen dwingen (volledige splitsing van justitie). Maar ja, zelfs dan zit je met de CDenV en voor het ogenblik is Stefaan De Clerk ontslagnemend minister van justitie. Ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Na de verkiezingen van 2004 was er een duidelijk signaal. In 2010 was er dat niet. De kiezer heeft eigenlijk gezegd: justitie is eigenlijk niet zo belangrijk. Laatst gewijzigd door Stefanie : 16 januari 2011 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 16 januari 2011 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Ge hebt gelijk, denk ik. Ik snap het niet zo goed. O.K. geld is ook belangrijk, maar nu lijkt het soms of niemand nog geïnteresseerd is in veiligheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je misschien een beetje bevooroordeeld tegenover iedereen die niet jouw of de standpunten van het VB volgt? Jij schreef Je verdedigde hier gisteren duidelijk de traditionele partijen.http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=86 Ik ben blij dat je onderwijl inziet dat dit niet zo is. Citaat:
Bedoel je die belofte van "5 minuten politieke moed"? Dom, hé; om het onmogelijke te beloven. Citaat:
Over welk verraad heb je het? Citaat:
http://www.just.fgov.be/nl_htm/organ...riek/lijst.htm Reeds tientallen jaren wordt er gesproken over een hervorming van justitie. Maar blijkbaar is het communautaire belangrijker dan justitie. Waarom zouden we justitie moeten splitsen? Om het nog meer om zeep te helpen? Waarom wordt er niet eerst nagegaan wat er misloopt, hoe men dit kan verhelpen. Dan zal wel blijken of het aangewezen is om te splitsen. Citaat:
Ik wil nog altijd weten wat er concreet in het programma van het VB staat waaruit blijkt dat het VB echt begaan is met veiligheid; op een ernstige manier. Of waar dat plan om justitie te hervormen staat. Je mag ook toegeven dat dit niet in hun programma staat. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens jouw is de "domste partij" diegenen die dat aanklagen? Maar er zijn er nog anderen die inzien wat een hypocriet schandalig en gevaarlijk gedoe dat is, alleen nemen ze wat meer tijd en letten op hun woorden. Milquet, Onckeldinges, de Ps, de SPa enz die zullen moeten plooien of toezien hoe ze zelf de oorzaak zijn van de problemen waarin het land zal geraken... Of Europa zal moeten ingrijpen in hun plaats, want ook daar zullen ze niet blijven toekijken hoe het om zeep gaat! Sarkozy, Merkel ea beginnen al te roeren... Noem maar eens een Europees land dat blij is met de multiculinvasie!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoog tijd dat jullie multiculstal wordt uitgemest, niets dan problemen en kosten en onveiligheid! Wat hebben jullie eigenlijk wel te bieden??? Onze bevolking op peil houden door aan te vullen met probleemgevallen en lastverkopers? Probeer liever eens op de volgende vraag te antwoorden: welke Europese landen staan nu nog positief tegenover de multiculinvasie??? Indien jullie daar geen klaar en duidelijk antwoord op hebben is alles gezegd zeker? Ben benieuwd... Laatst gewijzigd door andev : 17 januari 2011 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |