![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijke reacties kunnen enkel komen van mensen welke egoistisch/gewetenloos en gevoelloos zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() Religieuze monomanie en fanatisme vindt men in alle religies,maar bij deze is de vraag of dergelijke oproepen tot wraak en (verdoken)geweld tot
de essentie behoren,per slot van rekening betekent "islam"onderwerping,aan wie?Aan "Allah"of tezelfder tijd aan hen die menen in zijn naam te moeten spreken."Religion of peace"?! Politiek fatsoen en respekt voor de mens,onafhakelijk van diens wereld beschouwing en politieke opvattingen is ook bij ons van tijd ver te zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ik journalist/mediamaker zou zijn ... ik zou Sharia4B ook geen persaandacht gunnen hiermee ... ik dacht dat Filo dat zo bedoelde ook, ttz ik las zijn bijdrage initieel zo, maar ik kan me vergissen natuurlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() Ik las het ook zo.
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Wat mevr. Morel meemaakt wens je niemand toe.
sharia4belgium is een verwerpelijke organisatie met een verwerpelijk programma die geleid wordt door mensen die geen knip voor de neus waard zijn. Dat gezegd zijnde is deze topic vooral vermakelijk vanwege de vele verdedigers van de absolute vrijheid van meningsuiting die ineens die vrijheid toch niet zo absoluut blijken te vinden. In mijn ogen ook losers. Ik ga voor de rest niet met jullie in 'discussie', maar trek het schoentje gerust aan hoor... |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor alle duidelijkheid ... van mij mogen ze, ze zeggen veel over wie zoiets doet Laatst gewijzigd door Anna List : 14 januari 2011 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wou u beschermen tegen strafpunten. Maar als u zo nodig uw pakkans wil vergroten moet u dat vooral doen. U waant zich allicht ook onstrafbaar zoals uw Islambroeders.
Het overblijvende niet geciteerde deel was te belachelijk om te quoten wegens totaal irrelevant en er enkel op wijzende dat u weeral niet deftig hebt gelezen.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 januari 2011 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Spijtig dat de 'moslimmeerderheid' (wie zijn ze, wat doen ze, waar zijn ze) in deze en andere zo muisstil blijft.
![]() |
#91 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
lange tenen hier...
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...ellevuur.dhtml http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110113_155 http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...ellevuur.dhtml http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...hellevuur.aspx http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110113_155 http://www.clint.be/actua/sharia4bel...rie-rose-morel http://www.tijd.be/nieuws/archief/Mo...09422-2448.art |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is dezer dagen een uitgemaakte zaak dat er hier op 't forum ook complex gestoorden rondhangen. Gelieve 'ons' voortaan niet langer over één en dezelfde kam te scheren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie hebt u in gedachten als u het over al die andere klojo's hebt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat te maken kunnen hebben met het feit dat de plaatselijke 'comandantes' zowel in Cuba alsook in Wit-Rusland zo'n perfecte maatschappij hebben opgebouwd dat 'de mensen' aldaar zelfs geen behoefte meer hebben aan een 'forum.politics.'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Snerror toch, dat is alvast niet mijn bedoeling, dat weet je.
Het is heel simpel. Wat deze gasten uitkramen is harteloos en verwerpelijk. Geen enkele oprechte mens die die uitspraken zou verdedigen. Enerzijds is het goed dat ze zulke uitspraken doen, dan leren velen hun ware gelaat kennen. Anderzijds vind ik het jammer, want domme Vlamingen scheren alle moslims over eenzelfde kam en schenken deze types 'te veel' aandacht. Dat is nou net waar ze op kicken want op die manier wordt hun aanhang groter. Het is heel eenvoudig, S4B kan mn rug op en de domme Vlamingen ook. Verder, waarom stel ik jou teleur?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 14 januari 2011 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je wel een punt. Maar langs de andere kant, moet bijvoorbeeld iedere Vlaamsgezinde zich dan ook continu gaan verantwoorden voor lompe uitspraken van bepaalde medevlaamsnationalisten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
Verder, ga ik (en vele moslims met mij) ons niet verontschuldigen voor iedere aanslag, idiote uitspraak en scheet die een andere moslim laat. Ik heb wel wat beters te doen hoor dan me te verantwoorden hier op dit forum waar velen uw reacties gewoon af doen als 'taqiyyah'.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 14 januari 2011 om 15:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Niet helemaal. Gelooft ge in Thor? Zeus? Io? Ra? Ik vermoed van niet. Wel ik geloof nog in 1 god minder als gij net om dezelfde redenen dat gij niet in Thor, Zeus, Io of Ra gelooft. Wel Alboreto het is uw volste recht, ik bevestig dit met zoveel woorden. Net zoals het mijn recht is om in een God te geloven hoe die ook heet. Nogmaals : Ik heb respect voor uw mening en ik vraag geen respect voor mijn mening. Kijk eens hoe mijn geloofsgenoten tegen mij praten. vervloekte hond: Wie denk jij nou wel dat je bent met je slijmerige praatjes? Je bent niets anders dan een f*cking kaffir in mijn ogen!! Wacht jij maar met je andere munafiq-maatjes af tot de mahdi komt dan zal je lelijke kop er lekker afgeslagen worden vieze duivel!! Door jou bescherming van die kuffaar (jullie dus!) weet ik nu helemaal zeker dat mijn kennis van de Islaam de jouwne talloze malen overstijgt!! WACHT JIJ NOU MAAR GEDULDIG TOT DE MAHDI VERSCHIJNT EN GA DAN VOOR ZIJN NEUS DIE KUFFAAR LOPEN VERDEDIGEN, 100% DAT HIJ JOU ONTHOOFD (MET MIJN HULP INDIEN NODIG, INCHA'ALLAH!) Zuster, je moet géén verontschuldigingen (aan hem)aanbieden want je hebt 100% gelijk! Allahu alem natuurljk maar afvallige moslims die andere mensen aansporen om slechte dingen doen moet je gewoon vermoorden klaar. En kijk ook hoe de "kuffaar" tegen mij spreken. Als godverdommese "vlaming" zal je toch nog eens een cursus begrijpend lezen moeten volgen vrees ik. Och ja, het is waar: het is engels. Neenee, atheisme is natuurlijk het geloof in géén kabouterkes. Ik veronderstel dat jij ook atheist bent? graag wat meer uitleg hoor. Kan jij dan bewijzen dat kabouterkes niet bestaan? Of dat het Flying Spaghetti Monster (mjam mjam) niet bestaat? mjam , mjam? GODSLASTERING !!! Dat er tomatensaus (oh lekker in den hoge) met balletjes (gezegend unner ronde vorm en varkensvlees) nooit meer mogen smaken. FSMMMMMMMaaaaaaaa , FSMMMMMMMMaaaaaaaa, FSMaaaaaaaaaa (het gebed) Zo zag jullie pedofeet-karavaanrover-verkrachter-slavenhandelaar-moordenaar (vrede zij met hem) dat ook. Het mag als het in de kraam van de pedofeet en zijn "islam"te pas komt. Zie hier een vb van een discussie met een religek. Zei hij verslagen met de staart tussen de benen weglopend. Denkend "zou ik me dan toch alles inbeelden"? One down, 3 to go. ![]() ![]() Het niveau van het "van gedachten wisselen" is van dezelfde orde. Zeg mij eens, beste Alboreto, Backfire, Circe, Alice en Co waarom zou een gematigde, moderne moslim zijn nek uitsteken om zijn geloofsgenoten op hun fouten te wijzen? Om wat in de plaats te krijgen? Om belachelijk te worden gemaakt langs beide zijden? Om de pispaal te worden van iedereen? Waarom hoor je gematigde moslims niet? Omdat ze het eens zijn met hun radicale broeders of omdat het geen zin heeft om wat dan ook te zeggen? Je trekt toch aan het kortste eind. Laatst gewijzigd door tomcruse : 14 januari 2011 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() Ik dacht dat ze het enkel over de VRT hadden...
Laatst gewijzigd door Sammael : 14 januari 2011 om 15:17. |
![]() |
![]() |