![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U verdedigt dus iets zonder te weten waar het voor staat( onderwerping aan de opvatting dat vrouwen verantwoordelijk zijn voor het seksueel gedrag van mannen)of u bent het ermee eens, en dan maar draaien en kronkelen, en anderen beschuldigen van leugens wanneer uw gebakken lucht weer eens doorprikt wordt! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen zijn vrij om in hun privéleven te dragen wat zij willen, wat niet gelijk is aan steeds en overal, op scholen, werkvloer bijvoorbeeld is dat onacceptabel maar daarbuiten doen vrouwen wat zij willen, ook moslima's! Je hoeft het daarom niet met hun eens te zijn, wel gaat het om hun recht te dragen wat je wil als individu in je privéleven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het dragen van dat 'kopvod' is nou juist om alles wat jij daar opsomt te doen...jegens niet-kopvoddraagsters; òns dus...nahjah vrouwen die kopvodloos door 't leven wensen te gaan! Schofferen, beledigen, minachting uitdrukken t.o. kafirhoerensletten, want 't zijn zij die zich willen onderscheiden, zij zijn aanhangers vd 'enige, ware' religie (vd Wrede), al de rest is minderwaardig! Steek dat eens in je kop; met of zonder vod derop! Had ik je al verteld van mijn avontuur in 't vliegtuig op weg naar La BelZiek vorige week? D'r kwam 'n kopvod naast me zitten, ze was rap weg, zal je maar niet vertellen hoe ik dat gefikst heb, ik ben nu officieel 'n 'rassiest'! ![]() Bah, wat kots ik van die criminele ideologie die dagdagelijks bewijst hoe wredelievend ze wel is!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Makkelijk zat mohamedaan te spelen in 'n westers land beschermd door westerse wetten en hùn vrijheden - waar notabene geen enkele muzel voor gestreden heeft - op te eisen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SB oké?
![]() Nuja, je mag er hier ook van genieten; Ze had dr broedsel vlak naast me geplaatst die meteen met zn grijpgrage pollekes aan mn tas zat te frutselen, ik neem zn grijpgrage pol tussen mn 2 vingers, leg ze mooi terug op zn eigen lijf en zeg; "No me toques por favor" en weg was ze! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 januari 2011 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merciekes Steve, de volgende stuur ik door naar jou, zeg ik dat de Steve ze graag naast zich heeft!
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze dat daarginds 's rap zelf oplossen voordat ze naar hier afzakken om 't bij ons ook nog 's ingevoerd te krijgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Don't worry, I won't, not even in a million years!
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. Dat is inderdaad geen gelijkdenkende groep, maar de zogenaamd 'gematigde' moslims weigeren vaak ook de wandaden van hun fundi geloofsgenoten te benoemen en uitdrukkelijk te veroordelen. By the way, of een gematigde islam au fond wel mogelijk is, is een andere interessante vraag, maar laten we daar nu niet over uitwaaieren. 2. Dit staat te lezen in het verhelderende boek 'De malaise van de multiculturaliteit' van Dhr. Wim Van Rooy (2008), die dit onderzoek op zijn beurt weer geraadpleegd heeft van een Egyptische professor (zelf een islamiet), die de drijfveren en fundamentaliseringsgraad van zijn eigen religie (beter gezegd ideologie) onder de loep heeft genomen. Dit door een wereldwijde representatieve enquête te houden onder tienduizenden moslims. Zelfs als er van die 70.000.000 maar 10 % in staat is daadwerkelijk een aanslag te plegen, komen we tot maar liefst 7.000.000 potentiële zelfmoordterroristen. 3. Kan je me hiervan bewijzen geven dat er de jongste twintig jaar in West-Europa zelfs maar pogingen van christenen of joden zijn geweest om zichzelf op te blazen en zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers te maken. Kom nu niet af met historische gebeurtenissen als de godsdienstoorlogen of de kruistochten, ik heb het wel degelijk over de actuele situatie. En kom aub ook niet af met Noord-Ierland of Baskenland, deze zijn van totaal andere aard. 4. Ik ken (gewezen) moslimmeisjes die de moed hebben gehad om de hoofddoek af te werpen en zich als een 'westers' meisje te kleden. Zij kregen vanuit hun eigen gemeenschap heel wat bagger over zich heen en werden geïntimideerd door hun eigen broers en neven, op zijn minst verbaal met alle mogelijke verwensingen en op zijn ergst met ware fysieke agressie of mishandeling. Wij dienen deze meisjes absoluut een hart onder de riem te steken ! Denk je dat die het leuk vinden dat enkele poco kwistenbiebels zoals jij dan nog eens de hoofddoek gaan verdedigen? Een ware schande vind ik dat. Twintig jaar geleden droeg bijna geen enkele jonge moslimvrouw of meisje een hoofddoek (wel de oudere dames, wat uiteraard normaler is gezien hun opvoeding in die woestijngebieden) in Antwerpen, nu zie ik er meer met wel een rondlopen dan niet. Is dat dan volgens u perfecte integratie ? Laatst gewijzigd door freespirit : 26 januari 2011 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verband? Kopvod mèt broedsel wèg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |