![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Agressie ??? Wie wil er stukken Vlaams grondgebied ? Wie wil er rechten in vlaanderen ? Wie wil er geld van de anderen ? enneuh SAMENWERKING ??? Dat hebben we in 2007 gezien, die "samenwerking". Als er hier een zootje agressieve egoisten rondloopt die op geen enkele manier behalve de hunne willen "samenwerken", dan weet ik wel wie he. Enneuh, dat gedoe van WOII, dat is afgezaagd he. Ik weet wel dat men daarmee de vlaamse ontvoogding decennia mee onder de knoet heeft kunnen houden, maar dat is helemaal de kwestie nu niet. Wie wat ook gedaan heeft in WOII, dat zijn niet de mensen die nu de punten naar voren schuiven, he.
|
|
|
#82 | |
|
Schepen
|
Citaat:
en... staatshervorming die absoluut nodig is kan alleen komen door samenwerking, anders nooit Laatst gewijzigd door schaduwpremier : 30 januari 2011 om 17:18. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik vindt de gelijkenis met onkelinks ook treffend mogelijk is er ook een hoek af Laatst gewijzigd door born2bewild : 30 januari 2011 om 17:20. |
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Maar wel pro zwartwerk. In feite pleit je zelfs voor amnestie voor oudere zwartwerkers. Wat dan weer in tegenspraak is met uw eerste stelling Ik kan niet meer volgen... |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Schepen
|
typisch nationalisten: zich voor de domme houden.. maar ik vergeef het jou... mensen die jouw familieden hebben verraden verdienen geen amnestie of wel?
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Who cares? Not me. 2011 en jij bent bezig over peetjes van 90+ Laatst gewijzigd door Francis Vere : 30 januari 2011 om 17:27. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Minister-President
|
hmmm
Zou PS en SPA willen gemeenschapswerk invoeren voor werklozen? Een mooier sosciaal voorbeeld kan je je niet voorstellen. Mensen die geen werk hebben en klusjes uitvoeren voor de gemeenschap |
|
|
|
|
#90 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De duitsers hebben daar toen slim op ingespeeld. Ik vraag me ook af waarom men altijd WO2 erbij haalt, wanneer je de geschiedenis bekijkt zijn het vooral de zuidelijke landen die altijd oorlogen gevoerd hebben. |
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Minister-President
|
Geen idee vraag het hem eens? Mss omdat hij de buitenlandse betrekkingen niet wil in gevaar brengen? Er kunnen zoveel redenen zijn. Het is niet altijd het meest voor de hand liggende dat een verklaring ervoor is.
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mag dat niet misschien?
|
|
|
|
#96 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat smoesje wordt hoe langer hoe doorzichtiger, he. Het begint verdorie goed te lijken op Soviet propaganda. Bestuurlijke, financiele en fiscale verantwoordelijkheid eisen voor zij die over de uitgaven beslissen, dat heeft bitter weinig te maken met een of ander fascistisch gedachtengoed, behalve natuurlijk voor het arrogant en minachtend stelletje egoistische profiteurs dat anders wel eens voor schut zou komen te staan.
|
|
|
#98 |
|
Schepen
|
ja ik had geen ander antwoord verwacht... dan ben jij ook facist en separatist... als je dit kan goedkeuren... waarom is er zoveel heibel tussen NV-A en de andere partijen? NV-A enige goede partij van het land? Iedereen kiest zijn partij maar als je niet snapt wie Karel Dillen en Le Pen zijn, dan zijn we uitgepraat
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Banneling
|
Hitler had ook een plan. De gelijkenissen zijn treffend.
|
|
|