![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een argumentloze schelder. Ooooo, 't is normaal. Weer een N-VA'er. ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Natuurlijk volg ik je in je kritiek op de Belgische particratie. Ik hekel dit systeem immers al van in het begin dat ik op internetfora actief ben (dat is al enkele jaren). Ik heb geen zelfgekroonde royalistische superdemocraat (sic) nodig om het licht te zien.
![]() |
#83 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hypothetisch, want in de praktijk onmogelijk door reeds eerder aangehaalde bezwaren, zou een kartel tussen de N-VA en het Vlaams Blok misschien 25% halen, wat zeker niet genoeg is om uit het cordon te geraken. Immers, een (relatief) groot deel van het kiespubliek haakt al af, dus zoveel meerwaarde brengt het kartel niet op, en dan nog.
Dat velen hier zo lacherig doen over het Vlaams kartel is normaal. De N-VA kan nu voor het eerst iets bereiken voor Vlaanderen, de afspraken met de CD&V staan zwart op wit, het ACV stapt mee in het bootje, de CD&V voorzitter doen uitspraken in de pers die het beste aankondigen voor na 13 juni (geen Vlaamse regering zonder splitsing BHV). Men probeert nog angstvallig terug te grijpen naar één of ander interviewtje in de Soir, waar de journaliste van dienst een titel opplakte die Leterme nooit uitsprak, wat later ook rechtgezet is. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat men uit bepaalde hoek het kartel ongeloofwaardig wil maken, wat het volste recht is, maar ik geloof niet in die voorspellingen en wacht af tot na 13 juni om conclusies te trekken, waarom zou ik Leterme geen krediet geven? Die man geef je zo je huis in bewaring! ![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de inhoud had je geen weerwoord, dus maar op iets anders beginnen schieten. En zelfs daarin sloeg je de bal mis. Een systeem is een democratie of niet. Maar dat horen N-VA'ers nu eenmaal niet graag. Vooral niet het kliekje dat beaat Bourgeois achternaprost, driftig zwaaiend met een vlagje waarop te lezen staat: "Toch zijn we democraat" ![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#86 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrienden zijn altijd welkom ![]() |
||
![]() |
![]() |
#89 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Herhaaldelijk een bepaalde bevolkingsgroep stigmatiserend rond de oren slaan en tot profiteur itroepen, zal ooit, mits een konskwente rechtsspraak de N-VA zuur opbreken. Zo hoop ik althans, om mijn vertrouwen in het gerecht te kunnen behouden........ Citaat:
Deze kwalificatie komt geheel op uw conto. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joker? Ik moet toch eens naar dat programma zien want het ziet er precies wel plezant uit.
![]() |
#91 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
||
![]() |