![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Aan welke zijde zou je vechten? | |||
Niet-moslims |
![]() ![]() ![]() |
18 | 58,06% |
moslims |
![]() ![]() ![]() |
5 | 16,13% |
Ik ben een lafaard |
![]() ![]() ![]() |
5 | 16,13% |
Ik ben een bejaarde of een kleuter. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,68% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem niet, dit is een poll de naam niet waardig.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gevaarlijk denkt ge dat een kerel met morbide obesitas kan zijn in de volgende situaties, ... Achter een krachtig geweer, tussen de struiken, of vanop zijn balkon, ... 400 meter verder steekt gij uw sigaret op in het donker en een halve seconde later, spat uw hersenmassa in het gezicht van uw collega ,... In een gevecht van man tot man, ... als magere spriet van 70 kilo hebt ge veel techniek en snelheid vandoen om ne reus van 120 - 130 kilo om te leggen. Daar moet ge lichtelijk gestoord voor zijn of stijf staan van de adrenaline om het zelf maar te overwegen. Als die vent u een klap van boven op uw kopeke geeft, gaat het licht uit, als ge pech hebt zelf definitief. En met die massa moet hij echt maar 1 keer slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rennen! Heel hard rennen naar ergens waar niet gevochten word. En als ik onderweg een westerling tegenkom dan prop ik ostentatief een varkenskotelet in mijn mond. Als ik een moslim tegenkom laat ik mijn besneden lul zien en prevel tegelijkertijd mompelend enkele gebeden die ik nog vaag ken. En dan... Rennen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Om te 'strijden' hebben Vlamingen geen tijd. Die moeten werken.
Wellicht om 'de vijand' te kunnen blijven onderhouden. ![]() Want zelfs dan zouden er nog blinden blijven rondlopen. Zo van die pipo's die 'als men op je wang slaat, geef dan je andere ....'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zo lang je je besneden lul niet aan m'n dochters laat zien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang je dochters hun tetten en muis laten zien, is het ook goed.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vecht voor niemand. Geen enkele godsdienst zal mij kunnen inzetten voor zijn doeleinden.
Als het hier te warm wordt onder mijn voeten omwille van religieuze redenen, dan verkoop ik mijn boeltje en ga elders heen. Ik leef maar één keer, en ben niet gehecht aan een lapje grond of wat dan ook. Een beetje flauw dat je, middels je enquête, mij daarom bestempeld als lafaard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zullen we dan nog wel zien.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |