![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De zo verguisde "multicultuur" heeft altijd en overal bestaan, een wereld zonder is gewoon ondenkbaar. Overigens is de zgn "mislukte" multicultuur er een van het geld - voor groot-aandeelhouders en kapitalisten die als ware wereldburgers de meestal uiterst dure hotels en rijke buitenverblijven achter prikkeldraden bevolken bestaan er geen "multiculturele " problemen.
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat moment komt angstwekkend dichterbij, en niet alleen in België. Het zal niet gaan om allochtoon versus autochtoon. Het zal alleszins chaos zijn.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De tijd dat Etienne Vermeersch op televisie kwam huilen dat het een ramp was dat er één miljoen neonazi's waren in Vlaanderen, ligt nog niet veraf. Het is niet omdat ik voor NVA of OVLD stem dat ik voor dat cordon ben. Ik ben er zelfs zeker van dat dat cordon er voor gezorgd heeft dat veel mensen uiteindelijk niet meer op het VB hebben gestemd omdat het toch niks uithaalt, dankzij het ondemocratisch cordon. Momenteel heeft Groen een schamele 6 procent. Ze zitten, ondanks 94 procent mensen die niet op hen stemden, toch lekker mee in de onderhandelingen voor een regeringsvorming. Alhoewel veel mensen daar vragen bij hebben, komen ze niet in opstand. Net zomin als de meerderheid van de kiezers van de traditionele partijen het een bal zou verdommen mocht dat cordon worden opgegeven. Maar nogmaals, VB is intussen irrelevant, en het cordon mag dan ondemocratisch zijn, het is wellicht geen slechte zaak geweest.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onrust en grote onlusten, rellen en wetteloosheid, dat wel. Onze welvaart heeft ons lui gemaakt. Neem de welvaart weg, en wat overblijft zal erger zijn dan Egypte of Tunesië. Daar zijn ze immers armoede gewend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het grootste gevaar voor ons vandaag zijn zij echter niet, dat zijn voor mij de Chinezen. In het dagelijks leven in het huidige Europa zijn zij echter de meesters in overlast-oplevering. Dat is ook niet niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat ze verdomme eens ophouden met aan iedereen die het -zogezegd- nodig heeft alles gratis te geven. Als iedereen zou weten dat hij/zij eerst jaren moet werken om daarna in verhouding rechten te kunnen laten gelden, dat zou er al heel veel opgelost geraken. En -voordat ik hier weer de wind van voren krijg- ik maak wel degelijk een uitzondering voor wie bijvoorbeeld zwaar gehandicapt ter wereld komt of de pech heeft dat te worden voor ze bijgedragen hebben. Met mijn systeem zou er net méér geld overblijven voor zulke sukkelaars. Laatst gewijzigd door kizzy : 6 februari 2011 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Bijna terzelfdertijd hield het Vlaams Parlement, naar aanleiding van de capaciteitsproblemen van het Nederlandstalig onderwijs in de hoofdstad, nog eens een Brusseldebat. En kwam het bericht dat de criminaliteit in de Anderlechtse wijk Kuregem met 28 procent is gedaald na een jaar nultolerantie. Wat de optimisten tot hoop stemt, en de pessimisten de opmerking ontlokt dat samenlevingsherstel toch verdraaid veel geld kost." Uit : http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...sgelaten.dhtml Sinds we met de islam verrijkt werden, moet er nultolerantie gehanteerd worden om de kansenwijk leefbaar te houden, en moeten we aan "samenlevingsherstel" doen. Waarvoor jan met de pet (en niet Mustafa in de djellaba) opdraait of course. Mustafa is zich intussen in het theehuis aan het voorbereiden om de vergrijzing op te vangen. ![]() Laatst gewijzigd door Tinneke : 6 februari 2011 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat we dan onze eigen mensen ook moeten straffen. hetzelfde bij de verlaging van de leerplicht: niemand vroeg erom, 97% van de vlamingen doen hun kinderen naar de kleuterklas, maar maken tijdens die periode indien nodig wèl gebruik van de mogelijkheid om nog buiten seizoen op verlof te gaan. allochtonen vertikken het om hun nederlandsonkundig broedsel naar de kleuterklas te sturen en zorgen er zo voor dat de eerste studiejaarkes totaal ontregeld geraken, dus gaan ze ineens IEDEREEN verplichten om hun kinderen vroeger naar school te sturen (deden we al) alleen maar om die stomme marokkanen en turken daartoe te verplichten. Alleen: WIJ kunnen nu niet meer buiten seizoen op verlof, maar WIJ hebben ook geen familie in het heimweeland alwaar we twee maanden gratis mogen logeren! het is om mottig van te worden. Allemaal omdat ze HUN kinderen niet op tijd naar school sturen! een ware schande. Ik ken ondertussen wel al veel mensen die hun kleuterklas kinderen "een zware griep" laten krijgen Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 6 februari 2011 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Dat kan nog komen, maar hier werd beweerd dat het al is.
Ik citeer : Gelukkig is er nog nooit een partij geweest die van aan de zijlijn zoveel van haar programmapunten gedaan heeft gekregen als het VB.Jij beaamt dus dat het nog niet is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VB eiste : 6. DE INTEGRATIE AFWIJZEN 16. OPRICHTING VAN EEN APARTONDERWIJSNET VOOR NIET-EUROPESE VREEMDELINGENKINDEREN 60. INVOEREN VAN EEN BELASTING OP DE TEWERKSTELLING VAN NIET-EUROPESE VREEMDELINGEN 63. WERKLOOSHEIDSVERGOEDINGEN VOOR NIET-EUROPEANEN VERMINDEREN 64. VERPLICHTE TERUGKEER NA DRIE MAANDEN WERKLOOSHEID X. DE TERUGKEER ORGANISEREN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Nu ga je hem zwaar doen nadenken, hoor...Zijn brein gaat stoom afblazen, wreedaardig van jou eigenlijk, die mens riskeert daaraan te bezwijken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk het een beetje in die zin. Als je als man een nieuwe auto wil kopen weet je dat je zult moeten rekening houden met je madam. Wanneer je weet dat die daar niet voor te vinden, is en zeker geen al te duren wil, en je wil eigenlijk iets wat zij zeker al te duur zal vinden, moet ge daar niet mee starten in je onderhandeling. Dan moet je ze wijsmaken dat je wil een Jaguar kopen of iets dergelijks. Wanneer ze dan zowat van haar stoel gevallen is van de prijs en onderhoudskosten, taks en verzekering, dan is het pas het moment om voorzichtig af te zakken naar de auto van je keuze, zodat ze op het laatst gelukkig is dat je geen duurdere wagen gekozen hebt. ![]() Zo werkt de politiek ook. Wat het VB wou, hebben ze handig weten op te dringen aan de andere partijen. Laatst gewijzigd door Garry : 6 februari 2011 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |