![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat witte kinderen in een klas met 3/4 nederlandsonkundigen schoolmoe worden van heelder dagen met hun vingerkes te draaien tot de rest van de klas heeft begrepen wat het woord "boekje" betekent, dat ontgaat je waarschijnlijk ook? Ze moeten de allochtoonse nederlandsonkundige kinderen a) VERPLICHTEN om naar de kleuterklas te gaan b) Thuis verplichten dat MINSTENS één ouder met de kinderen in het Nederlands communiceert. Het blijft zo gewoon dweilen met de kraan open. Ik begrijp niet dat er daar al lang geen campagnes over gemaakt werden... maar ja dat begrijpen die halve analfabete importpartners toch niet zeker? Goe bezig manne! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() als men BEWUST achterlijke inteeltige kinderen maakt, dan vind ik dat nog steeds spijtig voor die kinderen, maar de verantwoordelijkheid ligt dan wel bij de achterlijke inteeltige ouders en niet bij de westerse maatschappij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Anders was er geen conflict noch probleem he ![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die een pedofiele roverhoofdman volgen en een heilige gebruiksaanwijzing volgen waarin staat dat ze mij niet als vriend mogen nemen, en me liefst een kopje kleiner moeten maken, daar heb ik toch wel een ietsiepietsie problemmeke mee om daar enige vorm van "respect" voor te betonen. Ik zie totaal niet in waarom ik dat zou doen; mensen die met een uniformvlag rondlopen waaruit blijkt dat ze daarmee bedoelen: val die hoer zonder uniform maar lastig, maar laat mij met rust, daar heb ik ook geen respect voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb respect voor ieder mens(enleven). Ik zal me dan ook nooit op eenzelfde manier uitlaten over anderen zoals jij doet. Ook al heeft iemand het goorste ideeëngoed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook stijve armpjes gehad in je familie zeker? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 10 februari 2011 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() terug in den hof gij, ik ga volgend week artisjokken klaarmaken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Louis, ik ga je iets verklappen; maar niet verder vertellen, hé.
Hier achter dit klavier zit geen artisjok. Artisjokken kunnen niet typen. Ik had je goed liggen, hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook speciaal voor de slechthorenden gedaan zeker? Waarom verbaast me dat niet? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 10 februari 2011 om 11:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest van uw gezeur is het beantwoorden niet waard.
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even klagen over immigranten (op café zeggen ze het ook!)
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor, jou rappertjes zijn de allerbeste in taal, vandaar dat er geen hond naar luistert buiten hun groep en ze enkel op de tube hun ding kwijt kunnen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge zijt wel de laatste op dit forum die lessen te geven heeft over respect, varkentje.
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() VRT, teletekst 888
Laatst gewijzigd door alberto : 10 februari 2011 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een klasje met 15 allochtonen met verschillende kennisniveau's, verschillende gewoontes, verschillende mentaliteiten, met en zonder "opvoeding" enz enz en een 5-tal autochtone kinderen = ramp! Tenzij men de school bekijkt als een kindergarten waar men de lastige kereltjes kwijt speelt en zelf op z'n gemak is! Dit is niet eens een discussie waard: val je in het water, dan ben je nat: daar valt evenveel over te discussiëren! Politiekers en andere types die het onderwijs bepalen en regelen vanachter hun bureautje zouden om de paar jaar een paar maand zelf in zo'n concentratieklasje moeten staan, met de rest van de leerkrachten die vanop afstand kunnen vaststellen wat ze ervan terecht brengen! En het andere leuke is: hoe langer het duurt en hoe meer allochtonen erbij komen hoe erger het zal worden! Tot de eurootjes op zijn... Ik heb het uiteraard over "concentratiescholen" en concentratieklasjes met meer allochtonen dan autochtonen. Een paar allochtonen in een klasje, dat moet wel kunnen, ja. Laatst gewijzigd door andev : 10 februari 2011 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Politici*
![]() |