![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dewinter had nu vooral moeten zwijgen, net zoals die van Groen! en SP.a die Vanhecke en Marie Rose weigerden een hand te geven; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Wat betreft de omgang met Vanhecke en Morel zijn er achter de schermen toch wel een aantal zaken gebeurd die de wenkbrauwen doen fronsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Zoals System zegt was Morel geen groot politiek talent (zo iemand als Dewever wel is), dus komt dat uit de mond van Dewinter hypocriet over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar, maar ken jij de ware toedracht van de zaak? Ik niet en dan kun je er ook niet over oordelen.
Laatst gewijzigd door Garry : 11 februari 2011 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "de ware toedracht" valt in het niets, verdampt als het ware, wanneer iemand binnen een korte tijd zal sterven. Soit, Dewinter is een harteloze bullebak. De huidige toestand van zijn partij is trouwens volledig voor zijn rekening.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk Jack, tactvol of niet, hoe ga je dat hier beoordelen. Ik ken Filip en Frank niet goed genoeg om juist te weten wat er in de kern heeft plaatsgevonden. Als je spreekt over natrappen stel ik me een beetje de vraag, wie heeft er hier wie nagetrapt. Was Filip oprecht of niet? Wie heeft er wie zijn politieke carrier schade toe gebracht.
Met alle respect voor Morel en Frank, maar ik durf mij daar niet over uit te spreken. Hun relatie is wat mij betreft hun eigen privéaangelegenheid, maar als publieke figuur weet ge dat ge privé soms moeilijk privé kunt houden. Wanneer ge dan in uw privé zelf anders handelt dan de partijstandpunten die ge verdedigd, is het niet onlogisch dat ge daarvoor door andere leden aangesproken wordt. Verder was ze een goede politica, daarover zijn we het alleen eens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er van overtuigt dat Filip dit met de beste bedoelingen gezegd heeft. Maar ja, zoals altijd is alles en iedere uitspraak van iemand van het VB goed om bekritiseerd te worden. Had hij nu alleen zijn medeleven betuigd, zou men gezegd hebben dat zijn wrok wegens haar zo groot was dat er niet eens een goed woordje over haar over zijn lippen kwam. En zo kunnen ze lekker hun gal spuwen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hypocriet? Ze had toch een heel goede score bij de verkiezingen? Ze haalde toch erg veel stemmen? Ik denk dus dat dat niet echt geveinsd was. Ongetwijfeld is hij blij met de score die ze behaald heeft bij de verkiezingen. Da's volgens mij gewoon gemeend en oprecht. Denk ik (ik kan natuurlijk geen gedachten lezen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het siert je. Echt waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze had overigens wel een groot politiek talent. De vakbondscel die ze leidde, haar door de media en medeforummers uitgelachen uitval in het Vlaams Parlement. Ik zou willen dat Vlaanderen meer politici had die zo vanuit het hart hun woede uitroepen. De ene keer dat ik dat zag gebeuren in de recente geschiedenis was toen Wivina Demeester tegen Dirk van Mechelen (tijdens Paars) bleeft tieren toen hij moest toegeven dat het geld erdoor was gedraaid in volle hoogconjunctuur.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 februari 2011 om 00:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast vind ik alle commentaar erg overdreven. Kan FDW het niet gewoon hebben gemeend? Dat je politiek tegenstanders bent wil toch niet zeggen dat je elkaar niet respecteert als mens? Hij was haar ''partijleider'' en dus werd van hem verwacht dat hij iets zou zeggen, had hij dan moeten zwijgen? Dan had je de reacties moeten horen over ''harteloosheid'' e.d. Had hij haar dan moeten afbranden? Hetzelfde. Hij heeft gewoon netjes zijn respect betuigd. FVH zit nu vol verdriet en slaat op dit moment om zich heen naar iedereen waarvan hij denkt dat die zijn vrouw heeft dwarsgezeten. Erg begrijpelijk allemaal. Ieder speelt de rol die hij/zij moet spelen. Dat er mensen zijn die op dit moment de negatieve emoties bij hem en anderen willen ''voeden'' vind ik erg bedenkelijk. Het is toch weer politieke recuperatie van een menselijk drama. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Toont noch maar eens de absurditeit van politieke leiders. Wie heeft ze nodig?
|
![]() |
![]() |