Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 16 februari 2011, 23:38   #81
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ge moet begrijpen dat in Walenland de Vlaming zwart maken, vernederen, beledigen gewoon de normaalste zaak van de wereld is - net zoals vele Afrikaners apartheid de normaalste zaak van de wereld vonden. Dat was normaal, geen racisme, gewoon een objectieve feit dat zwarten inferieur waren ...
Ze nemen de Vlaming helemaal niet zwart. Franstalig België begrijpt gewoon niet de media-aandacht van Morel in Vlaanderen maar bon, ik herhaal dat de beste oplossing was gewoon dat de Franstalige media daarover niet spraken.
Everytime is offline  
Oud 16 februari 2011, 23:42   #82
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ze nemen de Vlaming helemaal niet zwart. Franstalig België begrijpt gewoon niet de media-aandacht van Morel in Vlaanderen maar bon, ik herhaal dat de beste oplossing was gewoon dat de Franstalige media daarover niet spraken.
de betere oplossing is dat de franstalige media doen wat ze niet laten kunnen, maar dat dit voor de wallonen een buitenlandse kwestie zou betreffen

begrijp je het plaatje?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 februari 2011 om 23:43.
born2bewild is offline  
Oud 16 februari 2011, 23:45   #83
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk ontken ik dit. Ik hou me inderdaad beter bij France 2 maar RTBF "Radio Mille Collines" of "Radio-Télé Belgo Fasciste" noemen is gewoon degoutant.
Vlamingen provoceren op de meest degoutante manier zoals bij MRM haar begrafenis is blijkbaar toegelaten...

Bij de RTBF het laatste woord francofone veranderen in Fascistes is genoeg om ze in het zuiden al te laten janken als een stel kleine op hun teentjes getrapte bleitsmoelen....
Svennies is offline  
Oud 16 februari 2011, 23:51   #84
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het morel-incident is maar een voorbeeld uit duizend he ...
Oud 16 februari 2011, 23:52   #85
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
de betere oplossing is dat de franstalige media doen wat ze niet laten kunnen, maar dat dit voor de wallonen een buitenlandse kwestie zou betreffen

begrijp je het plaatje?
een blinde paard kan het water niet zien he
Oud 17 februari 2011, 00:15   #86
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Ik ben franstalig, u mag zich altijd tegen mij meten. Ik in het Nederlands, u in het Frans. Accent inbegrepen. Het zal lachen geblazen worden.
U hoort ook Nederlands te kunnen als u in Vlaanderen woont. Dat is gewoon elementair respect. Vlamingen echter, die in Vlaanderen wonen en geen Frans kennen, daar is niks mis mee. Los daarvan vind ik meertaligheid altijd een pluspunt.
Oud 17 februari 2011, 00:20   #87
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als men iets niet begrijpt, dan vraagt een intelligent iemand informatie, maar onthoudt zich wel tot dan van (negatieve) commentaar.
Anselmo is offline  
Oud 17 februari 2011, 00:33   #88
respublica
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
U hoort ook Nederlands te kunnen als u in Vlaanderen woont. Dat is gewoon elementair respect. Vlamingen echter, die in Vlaanderen wonen en geen Frans kennen, daar is niks mis mee. Los daarvan vind ik meertaligheid altijd een pluspunt.
Evenmin verwacht ik van Franstalige toeristen dat ze Nederlands kunnen...
respublica is offline  
Oud 17 februari 2011, 00:43   #89
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

'evenmin' vind ik hier dan een rare woordkeuze. Maar inderdaad, van toeristen verwacht ik uiteraard niets.
Oud 17 februari 2011, 02:00   #90
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Ik ben Franstalig. Begrijpt u me niet? Ik kan u ook in één van uw dialecten te woord staan zoals ik regelmatig doe in één van mijn bedrijven..... .
....... Waarvan je de naam niet kent.

Laatst gewijzigd door daiwa : 17 februari 2011 om 02:00.
daiwa is offline  
Oud 17 februari 2011, 07:04   #91
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie helemaal niet waarom de Vlaamse media over de dood van Pirette zouden spreken net als ik helemaal niet begrijp waarom de Franstalige media over de dood van Morel hebben gesproken.
Gewoon om niet de kans te laten voorbijgaan om de n-va te demoniseren, en ook de Vlamingen een schuldgevoel in te stampen: Vlaanderen eert zijn xenofobe, extreemse rechtse politiekers , en zie , wie daar zelfs op de eerste rij zit : Bart de wéveur
Simpel.
Oud 17 februari 2011, 13:05   #92
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
lol zelfs Fonteyn is ne slechte
Fonteyn is nen dikken tweezak. Zijn commentaar in het Frans is altijd zwaar verschillend dan die in het Vlaams. Zoiets als de franstalige politici...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 17 februari 2011, 16:47   #93
k9

Standaard

Citaat:
Nee hoor de rtbf heeftd aar bewust nog maar eens vlaanderen, de vlmaing en de vlaamse politici en media zwart gemaakt. Dat stuk ging amper over morel maar vooral over hoe het toch mogelijk is dat extreem rechts zo in vlaanderen ingeburgerd is.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be