![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kopvod is een spottend woord ik denk dat je dat als bedrijfsleider ook niet hoort te gebruiken, zo een leider behoort respect te uiten en zijn leiderschap te verdienen niet af te dwingen. Dit zijn dus geen leiders maar dictators. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Elegant stemmig blauw-grijs arbeiderskostuum voor iedereen. 1 size fits all |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() In mijn eigen bedrijf is mijn wil wet, en als ik daar (en elders ook) het woord 'kopvod' wens te gebruiken, dan doe ik dat. Overigens zal het woord 'kopvod' hooguit eens tijdens de pauzes gebezigd worden in mijn bedrijf, mede omdat er geen kopvoddraagsters te vinden zullen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ken jij mensen die zich aan dgl controle wensen te onderwerpen? Ik niet. Laatst gewijzigd door filosoof : 26 februari 2011 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Sus al zei, het staat iedereen vrij ergens anders te gaan werken als men met het beleid van de directie niet akkoord is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Als u uw eigen linkjes wat beter gelezen had, dan had u geweten dat het om vleeskleurig ondergoed ging, met name BH's. Niet bepaald het soort lingerie waarmee de employées van bordelen hun waar trachten te slijten. Integendeel zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een moslima met lange zwarte jurk valt daar dus al buiten. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 februari 2011 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigen geld? Het eigen geld steekt in de ontelbare uren arbeid dat ze presteerden ten bate van de rijke elite. Mogen ze dat geld en die bedrijven dan terugvorderen? Mao? Nee dank u. Bekijk deze eens http://en.wikipedia.org/wiki/Worker_cooperative Dat is echte democratie en die moet men doorvoeren op elk gebied. De economie moet ten dienste staan van de mensen 'meerderheid = democratie' en niet tot die van een kleine minderheid. Het is nu een kleinere minderheid die een meerderheid overheerst met gestolen geld, geld gestolen door uitbuiting en moderne slavernij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De persoonlijke voorkeur van de pocketdictator die zich er 'baas' of 'manager' noemt. Dat wordt dan wel ingekleed met een paar mooie eufemismen en schijnredenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom mag ik uw argumenten niet weerleggen? Je schuift hier die walgelijke mao naar mij, dan mag ik dat toch weerleggen. Een deftig antwoord aub Sus, dit was nu een beetje een ontwijking van u. Geef toe. Laatst gewijzigd door comandante : 26 februari 2011 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De manier waarop de islampromotors altijd dezelfde komedie blijven spelen alsof ze met onnozelaars te doen hebben die ze eens in het ootje zullen nemen... triestig, triestig. Maar ja, ze hebben dan ook geen been om op te staan, gezien hun gedrag in onze maatschappijen en het feit dat het overal ter wereld waar ze de bevolking verblijden met hun verrijkende aanwezigheid hetzelfde is...vandaar. Zij zijn de enige burgers op de planeet die het bij het rechte eind hebben! Vandaar ook dat het hun plicht is om deze planeet volledig onder controle te krijgen: we zouden ze moeten dankbaar zijn.
|
![]() |
![]() |