![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom heb je niet meteen je laatste zin gepost? Waarom dat hysterisch gegil over Alexandra Colen voor de 10.000ste keer oprakelen in een discussie over homogeweld door moslims? Waarom het PVDA-standpunt er niet bij betrekken, dat is nl nog X maal extremer dan dat van het VB. Die zwijgen er nl over. Zwijgen is instemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() helemaal niet: de godsdienst bepaalt toch steeds mee de cultuur, samen met een hoop andere factoren. Het seculiere Turkije heeft daarom een veel minder extremistische islambeleving dan Pakistan dat als islamitisch land werd gesticht en waar al de hindoes werden verdreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De PVDA durft het islamitisch homogeweld niet te veroordelen. Zwijgen is instemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men is hier echt de pedalen kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een onzin, ![]() ![]() Wat mij opvalt is dat hier na herhaaldelijk de vraag te stellen over het VB en homodiscriminatie nog steeds niemand uit rechtse hoek hierop heeft willen antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rare dingen allemaal. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 27 februari 2011 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat men van de moderatie mensen nog wel regelrecht voor 'zwijn' en 'nazi' mag uitmaken. Zou een combinatie van die twee woorden ook mogen overigens? 'Nazizwijn' lijkt me dan wel een gepaste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij het veroordelen van muzelmaanse homohaters geraken ze in de knoei: welke van de twee beschermde minderheden heeft hier de voorrang (de allochtoon of de homo?) vandaar dat ze zich genoodzaakt zien om mist te spuien, het VB erbij te betrekken (kunnen ze lekker kakken op Alexandra Colen) en verder hoeven ze dan geen eigen standpunt in te nemen. zo voorspelbaar toch? De wetten van het progressieve denken - 1. De wet van het abjecte Westen De wetten van het progressieve denken - 2. De wet van de onderdrukte minderheid De wetten van het progressieve denken - 3. Onderdrukt versus niet-westers Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overweeg jij op dit moment al om te emigreren?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom spreekt u Artisjok daar persoonlijk op aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ook, een mooie post. Kort en krachtig. Dank u voor deze post terug aan te halen, ik had hem gemist. |
|
![]() |
![]() |