Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 1 maart 2011, 11:41   #81
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik kan niet begrijpen dat die ook maar één inkomticket verkocht krijgen voor een optreden in het sportpaleis.
Mijn beste, dat heb ik bij veel groepen ze
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 1 maart 2011, 11:45   #82
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik vind zijn aanwezigheid daar ongepast...

Geen slecht woord over zijn standvastigheid in de huidige onderhandelingen maar seperatistische feestjes zijn er wat over..zeker omdat het grootste deel van zijn,kiezers dat niet eens ziet zitten..slecht ingeschat..
Laat die mens toch zijn pretjes hebben
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 1 maart 2011, 11:47   #83
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik kan niet begrijpen dat die ook maar één inkomticket verkocht krijgen voor een optreden in het sportpaleis. Dat ga mijn verstand te boven. En die uitspraak van die gast, gewoon niet te doen. Mijn haar komt recht op staan als ik hem hoor. Ik draai zonder fout de radio op uit bij de eerste zin van zijn gebleir.
Die zingt anders heel duidelijk en verstaanbaar, in tegenstelling tot sommige andere zangers. Jouw aversie voor hem heeft volgens mij niets te maken met zijn artistieke capaciteiten - niet dat ik er fan van ben, ik hou gewoon niet van dit soort genre van 'lichte' muziek - maar is wmb gewoon ingegeven door zijn politieke overtuiging. Je reageert hier nl. veel te chagrijnig op om louter muzikale motieven te hebben.

Heb ik gelijk of heb ik gelijk?

Laatst gewijzigd door SDG : 1 maart 2011 om 11:56.
SDG is offline  
Oud 1 maart 2011, 11:51   #84
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ik zeg dat of dacht u misshien dat hij een Wallingant was? Heb ik daar de toestemming van De Clerck voor nodig? Voorbeeld? Zijn eedaflegging.

http://www.youtube.com/watch?v=-R9fjAEfyqY
Ik heb het filmpje gezien. Ik ben op zoek naar iemand die zichzelf Belgicist noemt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 1 maart 2011, 11:56   #85
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ik heb het filmpje gezien. Ik ben op zoek naar iemand die zichzelf Belgicist noemt.
Kan u mij nu aantonen waar ik het tegendeel beweer? Ik begin echt te twijfelen aan uw lezerscapaciteiten of was de vraag niet aan mij gericht?

Misschien de bekentenis van een belgicist Jan Visssers daar u toch steeds in herhaling blijft vallen?

http://www.indymedia.be/index.html%3...252F24187.html

Laatst gewijzigd door Jakko : 1 maart 2011 om 12:07.
Jakko is offline  
Oud 1 maart 2011, 12:33   #86
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Bwa, in een ver verleden hadden ze wel goeie nummers, Domino vind ik een heel sterk nummer bv.
Dat klopt, maar je kan niet ontkennen dat ze over hun hoogtepunt zijn. Elk liedje dat ze nu uitbrengen, klinkt niet meer zo fris.
Vito is offline  
Oud 1 maart 2011, 13:18   #87
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Kan u mij nu aantonen waar ik het tegendeel beweer? Ik begin echt te twijfelen aan uw lezerscapaciteiten of was de vraag niet aan mij gericht?

Misschien de bekentenis van een belgicist Jan Visssers daar u toch steeds in herhaling blijft vallen?

http://www.indymedia.be/index.html%3...252F24187.html
Sorry voor de herhaling. Ik heb nog altijd geen antwoord gekregen. Als er geen enkele Belgicist te vinden is die zichzelf Belgicist noemt, bestaan ze dan wel ?

De getuigenis die U aanhaalt is van een Separatist die evenwel nu verklaart van huize uit een Belgicist geweest te zijn geweest.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 maart 2011 om 13:19.
Oud 1 maart 2011, 18:47   #88
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eigenlijk heb ik medelijden met de Belgicisten.

Hoe frustrerend moet het voor hen wel niet zijn te weten dat, hoe dan ook, vroeg of laat, en eerder vroeg dan laat, België zal ophouden te bestaan.
Bij de meeste onder hen dringt het waarschijnlijk nog niet ten volle door.

Ja, Belgicist zijn is dan ook geen garantie voor hoog intellect zo te zien.
Dan zouden we ook medelijden moeten hebben met u. Want ooit zult u ook ophouden te bestaan.
Het Oosten is offline  
Oud 1 maart 2011, 19:07   #89
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Die zingt anders heel duidelijk en verstaanbaar, in tegenstelling tot sommige andere zangers.
true

Citaat:
Jouw aversie voor hem heeft volgens mij niets te maken met zijn artistieke capaciteiten - niet dat ik er fan van ben, ik hou gewoon niet van dit soort genre van 'lichte' muziek - maar is wmb gewoon ingegeven door zijn politieke overtuiging. Je reageert hier nl. veel te chagrijnig op om louter muzikale motieven te hebben.
Maar dat is het hem nu net...een "artiest" mag je goed of slecht vinden omdat de kleur van zijn sloefen, de lengte van zijn haar, de rauwheid van zijn stem, de lengte van zijn wagen enz enz u al dan niet bekoort...en als het zijn politieke keuze is die u goed of slecht vindt dan mag dat ook...of leven we nog in de tijd dat enkel de koning zijn dikbetaalde hofnar mag uitlachen?

Citaat:
Ik vind dat je gerust het werk van een bepaalde artiest mag haten omdat hij een zeikerd is...als het dat is wat u bedoelt dan heeft u voor de volle 100% gelijk...
Oud 1 maart 2011, 19:47   #90
Randa
Burgemeester

Standaard

Wij gaan naar het zangfeest om nog eens de liederen uit onze jeugd van chiro, scouts of andere jeugdbewegingen te zingen, en waarom mag Bart de wever dat niet ?
En dat we een boekje nodig hebben ? als we ze ook al eens op de radio zouden horen, waren we ze zeker nog niet vergeten. en de rede van Stoffelen, was recht voor zijn raap, dat hebben we als vlaming brood nodig,
Randa is offline  
Oud 1 maart 2011, 21:18   #91
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Noem eens een Vlaams Blokker die zichzelf racist of negationist noemt
fonne is offline  
Oud 1 maart 2011, 22:25   #92
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Blokkers hebben niet de gewoonte om te liegen...daarom hebben ze ondanks het cordon nog zoveel succes...
Oud 1 maart 2011, 22:47   #93
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Anke Vermeersch

Zoek maar op youtube Anke Vermeersch + vreemdelingen

http://www.youtube.com/watch?v=hgpRcQ7EsnA

Waarmee ik nog steeds geen voorbeeld krijg van iemand die zichzelf een Belgicist noemt.
Oud 1 maart 2011, 22:50   #94
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Anke Vermeersch

Zoek maar op youtube Anke Vermeersch + vreemdelingen

http://www.youtube.com/watch?v=hgpRcQ7EsnA

Waarmee ik nog steeds geen voorbeeld krijg van iemand die zichzelf een Belgicist noemt.
Ik hoor ze dat niet zeggen.
fonne is offline  
Oud 1 maart 2011, 23:30   #95
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Sorry voor de herhaling. Ik heb nog altijd geen antwoord gekregen. Als er geen enkele Belgicist te vinden is die zichzelf Belgicist noemt, bestaan ze dan wel ?

De getuigenis die U aanhaalt is van een Separatist die evenwel nu verklaart van huize uit een Belgicist geweest te zijn geweest.
Allé vooruit dan, hier nog ene die van huize uit belgicist is gebleven.

"Nu moet ik zeggen, iedereen mag mij verdenken van Belgicisme. Voorlopig is het ook nog geen misdaad om Belgicist te zijn. Ik woon ik België, ik heb een Belgisch paspoort, mijn familie woont al minstens 400 jaar in Mechelen, ik ben Belg en ¨Belgicist. Als humanist ben ik gehecht aan het liberale aspect van de Belgische Revolutie, tegen het reactionaire Europa van Klemens von Metternich. Waar zit het gebrek aan logische consistentie in die houding ?"

Peter Van de Ven

http://actuabelgica.blogspot.com/2010/10/eindelijk.html

Laatst gewijzigd door Jakko : 1 maart 2011 om 23:34.
Jakko is offline  
Oud 1 maart 2011, 23:41   #96
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Die zingt anders heel duidelijk en verstaanbaar, in tegenstelling tot sommige andere zangers. Jouw aversie voor hem heeft volgens mij niets te maken met zijn artistieke capaciteiten - niet dat ik er fan van ben, ik hou gewoon niet van dit soort genre van 'lichte' muziek - maar is wmb gewoon ingegeven door zijn politieke overtuiging. Je reageert hier nl. veel te chagrijnig op om louter muzikale motieven te hebben.

Wie heeft het over muzikale talenten? Ik heb het over zijn uitspraak die niet te pruimen valt. Het verkrachten van zijn ei- ij- en ou klanken. Gewoon niet om aan te horen. Als ge dat zelf nog niet hebt opgemerkt dan behoorde gij bv. ook tot een van die vele half dove.

Verdweijn, jauw
http://www.youtube.com/watch?v=hh6EdwfAetM

Laatst gewijzigd door Garry : 1 maart 2011 om 23:47.
Garry is offline  
Oud 1 maart 2011, 23:47   #97
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Erik van Looy; 'Ik ben een Belgicist' - Bron: GvA is een voorbeeld, ik ga ze niet allemaal opzoeken he
Oud 2 maart 2011, 00:04   #98
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Dat kan inderdaad toch niet moeilijk zijn.

Ik zal eens googlen naar 'ik ben een belgicist'. Binnen enkele minuten ben ik terug.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 2 maart 2011, 00:07   #99
Vlaanderen Boven

Standaard

[Kerel op netlog]

Beschrijft zichzelf als belgicist. En als autist (serieus).

Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 2 maart 2011 om 00:28.
Oud 2 maart 2011, 00:08   #100
Vlaanderen Boven

Standaard

Gebruiker ccdevil op de site van Humo:

http://www.humo.be/tws/actua/crisisv...ml?pagina_nr=4

Citaat:
Ik hoop van wel, hetzij onder een andere staatsstructuur. Ik ben belgicist en mijn ideaal is 1 volledig 2 talig land bestuurd door 1 enkele regering. Het huidige politieke systeem kost enkel geld aan overbodige regeringen, functionarissen en postjes.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be