![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Gek/zuigeling... Beledigend of niet beledigend? | |||
Het woord "gek" is beledigend, "zuigeling" - niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
Het woord "zuigeling" is beledigend, "gek" - niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Alle twee worden zijn beledigend |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
Noch "gek" en noch "zuigeling" is beledigend |
![]() ![]() ![]() |
7 | 63,64% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
MIJ mag iederéén naar hartenlust noemen hoe iederéén dat wil. Ik weet goed genoeg wie en wat ik ben; ik lig van het zo goed als altijd weinig deskundig oordeel van anderen heus niet wakker, en mijn oogvocht gebruik ik liever bij andere gelegenheden. Ik kan alleen maar hopen dat de andere forumgebruikers even sterk in de eigen schoenen staan. Andermans' schoenen kunnen ze dan eventueel laten voor wat ze zijn. Gelieve er ook rekening mee te willen houden dat de volksmond over de volgende uitdrukking beschikt: 'al wat je zegt, ben je zelf', ook bekend als: 'de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet'. Ik hoop dat mijn collega's moderatoren het er met mij eens over zullen zijn dat we deze draad voorlopig maar beter niet sluiten, zodat het héle forum kan komen 'meegenieten' van het 'spektakel' dat sommige collega's forumgebruikers hier komen opvoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom jij hier nu vertellen dat het, wat jou betreft, het dan toch toegestaan is om te schelden, te beledigen en over te gaan tot persoonlijke aanvallen? Ik hoop dat u en uw collega moderators het nu eens eens kunnen worden. http://forum.politics.be/showthread....78#post5330278 Met vriendelijke groeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien moeten we toch maar eens contact zoeken met Maarten want ik heb zo het gevoel dat jullie alles doen, 'behalve overleggen'. Met alle respect voor de moderators die het wel goed bedoelen, en die zijn er zeker en vast.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
zowel mijn collega's als ikzelf zouden het uiteraard ten zeerste op prijs stellen mochten ALLE deelnemers aan dit forum zich aan het forumreglement weten te houden, en ermee ophouden een gedrag tentoon te spreiden waar elk weldenkend mens zich op z'n minst een beetje voor schaamt. Helaas zijn wij niet allen op hetzelfde ogenblik beschikbaar voor het moderatie-werk, en dus ook niet voor de discussie betreffende het schelden, beledigen en overgaan tot persoonlijke aanvallen. In tegenstelling tot wat mijn bericht zou kunnen laten vermoeden, ben ik helemaal géén voorstander van enigerlei 'tolerantie' wat dat betreft. De discussie wordt voortgezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
ik kan u met de hand op het hart verzekeren dat Maarten ook zo wel méér dan genoeg zorgen aan het hoofd heeft, maar hij zal u desgewenst kunnen bevestigen dat er wel degelijk overleg plaatsvindt. En dat heeft u te danken aan het feit dat er inderdaad zeker en vast nog collega's moderatoren zijn die het wél goed bedoelen. Het moge u verwonderen, maar Akira is er daar eentje van. Laatst gewijzigd door ondineke : 13 maart 2011 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
Akira vond het nodig een waarschuwing uit te delen omdat men iemand een zuigeling noemde. Akira wist misschien niet dat de naam van die forummer kan vertaald worden naar 'zuigeling'. Hoe kan je nu iemand uitschelden door zn naam te vertalen? Ik zou me ook niet beledigd voelen mocht u mij suikerzoet noemen ipv suqar7loe. Dit is absoluut geen verwijt naar Akira toe en dat weet ze best wel. U hoeft haar dus niet te verdedigen. Waren ze allemaal maar als haar/hem. Maarten zal waarschijnlijk andere zaken aan het hoofd hebben maar ik wens toch wel enige duidelijkheid wat dit betreft. Ik heb het gevoel dat er niet altijd overlegd word. Maar ik kan ook fout zitten uiteraard.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Wat een soap is me dat hier, het is nochtans heel duidelijk. Kijk naar elke draad in het immigratie subforum, het lijkt er als 2 druppelswater op stormfront. Het valt me op dat ze daar iedereen wegjagen en bij gebrek aan mensen om tegen de schelden hun vuiligheid verhuizen naar andere draden. Ik betreur het echt dat een global moderator nota bene!, dit toestaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gaat deze draad eigenlijk over iets?
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zowel een groot deel van de forumgebruikers als ikzelf zouden het uiteraard ook ten zeerste op prijs stellen mochten ALLE deelnemers aan dit forum zich aan het forumreglement weten te houden, en ermee ophouden een gedrag tentoon te spreiden waar elk weldenkend mens zich op z'n minst een beetje voor schaamt. Spijtig genoeg zijn er ook forumgebruikers voor wie het een sport is om te balanceren op de grens van het forumreglement. Ongetwijfeld ken je ook de wet van actie en reactie. Er werd ons beloofd dat de moderatie zou overleg plegen en in afwachting van een oplossing streng zou optreden. Ik citeer Als verschillende forummers wensen de vetes voort te zetten in andere draden zal daartegen door mij streng worden opgetreden, zonder onderscheid des persoons. Iedere verwijzing, hoe subtiel ook, naar een medeforummer zal worden bestraft met banpunten. U dient het allen te doen met inhoudelijke argumenten en on-topic-reacties in de lopende draden. Voor degene die dat niet kan opbrengen adviseer ik het gebruik van de negeerlijst.http://forum.politics.be/showthread....78#post5330278 http://forum.politics.be/showthread....39#post5081339 Sta me toe, wanneer ik lees wat er zo allemaal blijft staan, gerede twijfels te hebben bij dit "streng optreden". Ik begrijp dat het moeilijk is om een adequate oplossing te vinden; en dat dit tijd vergt. Kan de moderatie in afwachting tenminste duidelijkheid scheppen over de toepassing van het forumreglement? Kan de moderatie enkele vuistregels meegeven, om te verduidelijken wat zij beschouwt als schelden, beledigen en persoonlijke aanvallen? Persoonlijk bedoelde opmerkingen over elkaars moeder en bevattingsvermogen worden de ene keer geknipt; een andere keer blijven ze staan. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meen je dat het legitiem is om in een discussie gebruik te maken van scheldwoorden, beledigingen en persoonlijke aanvallen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de mods het debatteren op een hoger niveau willen tillen, moeten ze niet het forumreglement superstrikt gaan toepassen maar een paar rotte appels ( of groenten) wiens draden onvermijdelijk eindigen in ergenis en scheldpartijen voor eeuwig en altijd bannen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() En de mods zitten weer in het defensief. Jammer dat ze nog steeds evenveel inzicht hebben als pakweg vijf jaar geleden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik geef daar allemaal geen zier om, als het mogelijk was zou ik dit zelfs nog als forumtitel durven dragen. ![]() Rood is voorbehouden voor de moderators, gelieve de regels te lezen. |
|
![]() |
![]() |