![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() ik graafde in mijn geheugen ... en zou dus moeten opzoeken (waar ik nu geen tijd of zin voor heb) ... ik vermoed dat je met wiki al wel een eind geraakt
ik dacht dat het een interview in het blad 'doorbraak' betrof ... in t archief van de VVB ga je dat wsl wel vinden. Laatst gewijzigd door Anna List : 14 maart 2011 om 13:04. |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Ik weet wel dat uw interview/bron in "Phara werd" uitgezonden op 11/05/2010, maar het bleek als argument toch wat te zwak voor de verkiezingen? Hier zal het dus ook niet overtuigen. Laatst gewijzigd door Jakko : 14 maart 2011 om 13:06. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iemand al een reactie gehoord van Bart ? wanneer zag iemand Bart laatst levend ? ik begin te vermoeden dat Bart al een paar weken dood is ... terwijl geven Di Rupo Reynders en Leterme interviews �* volonté ... op zijn minst een zeer merkwaardige taktiek van Bart ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() awel ik heb nog ge-edit, ik had eerst 'groef' staan, maar een groef in mijn geheugen, leek mij ook niet alles
![]() maar als t u kan troosten, ik was er ook nog ni gelukkig mee ![]() toch blij iemand te lezen die ook van zulke dingen wakkerligt ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 14 maart 2011 om 13:12. |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen brengt redding.
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 14 maart 2011 om 13:18. |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() er zit zo'n flauw dingeske in mijn achterhoofd dat het vooral de franstaligen waren die dit niet zo leuk vonden, net zomin als dat ze tweetaligheid voor het ganse land aanvaardbaar vonden.
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() nu is het wel een vaste trend dat sterke werkwoorden eruit gaan hé
... maar in dit geval in 2007 dus (nog?) niet (bron : VRT taaladvies): Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() Fijn dit te horen van een Franstalige. Wat wij voortdurend lezen in de Franstalige fora zal dan om te lachen zijn.
#99 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als Vlaanderen eenzijdig BHV splitst, dan maken we een einde aan Belgie. Als er een confederatie komt, dan maken we een einde aan Belgie. Als de sociale zekerheid wordt gesplitst, dan maken we een einde aan Belgie. Het belang van Belgie bestaat enkel in functie van het belang van de Franstaligen. Ik denk dat dat bij de N-VA (en VB, LDD, etc) niet anders is, zij dat die Belgie vanuit de omgekeerde richting benaderen, en dus ook tot de omgekeerde conclusie komen. Citaat:
Ik wil enkel een land dat werkt. Liefst Belgie, maar ik ben overtuigd dat dit niet meer kan. Misschien met een volledige andere politieke mentaliteit ten zuiden, maar dat is niet voor nu en zo te horen ook niet voor de volgende generatie. Dan moet het maar met Vlaanderen. Ik ben een Vlaams-Rationalist. Het Franstalige nationalisme en het Vlaamse nationalisme vertrekken vanuit hetzelfde uitgangspunt, maar de conclusies zijn helemaal anders. De Franstaligen eisen aproportioneel geld en macht, van Vlaanderen en voor 'la francofonie', de Vlamingen eisen enkel zelfbeschikking. De Franstalige eisen zijn dus objectief van een meer radicale categorie. Laatst gewijzigd door Nyquist : 14 maart 2011 om 14:00. |
||
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |