![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Het is onbegrijpelijk dat men bij het VB niet inziet dat de stijl van De Winter de ondergang van de partij zal betekenen.
Nu gaat hij BDW nog wat ambeteren... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Schepen
|
![]() De Winter heeft in het verleden inderdaad wat "stjlfoutjes" gemaakt, dat is overduidellijk, maar om te zeggen dat de neergang zijn fout is, daar ga ik zeker niet mee akkoord. De kiezers van het VB voelden de laatste jaren aan dat hun stem op een ONDEMOCRATISCH manier opzij werd gezet. Wat ik wel weet dat het VB gelijk gekregen heeft zowel op het vlak van het communautaire als op het vlak van de migratieproblematiek. Wat heeft de NVA momenteel al bereikt 0,0000, het enige misschien is de bevestiging die de vlaamse bevolking krijgt dat belgie geen democratie kan verdragen en dat de Walen geen overheveling willen van belangrijke bevoegdheden naar Vlaanderen. De vraag natuurlijk die men zich kan stellen, wat nu? Ik weet dat mijn stem op het VB misschien een verloren stem is , maar toch blijf ik aanvoelen dat mijn stem de stok achter deur is om de NVA eventueel te slaan als zij zware toegevingen doen. Mocht het VB niet bestaan hebben er was al lang een federale regering, zeker weten. Dus conclusie, het VB speelt wel degelijk nog een belangrijke politieke rol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu, alles heeft zijn houdbaarheidsdatum. Ook de stoïcijnse blik en het droge cynisme van BDW. Wat doet die laatste trouwens tegenwoordig? Werd er nog iets van hem vernomen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
FDW is een integer politicus, een van de weinigen die een groter doel diende dan zijn zakken vullen. Werd (zoals de meeste Vlamingen met een of andere vorm van talent) het slachtoffer van de kleinheid en bekrompenheid van zijn eigen volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou enig voorbehoud reserveren, tenslotte is het nog niet gedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Dit is een prima punt dat u hier maakt E. Wetende dat dit een grove leugen is is het mij volstrekt onduidelijk waarom de media deze bewering (net omdat het een gore leugen is) niet verder hebben uitgespit. Zit er sleet op het cordon mediatique? Zijn de linkies hun focus in die mate op de NVA aan het richten dat zij slordig worden? Zijn de linkiewinkies zo aangeslagen door de laatste verkiezingen dat hun antidemocratische machinerie beint te sputteren? 2) Fixatie op lapjes stof op een hoofd. Ook niks te zeggen thuis E? Graag uw vrouw eens verkrachten, afmotten en haar rechten ontnemen?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 maart 2011 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vandaar dat hij foert zegt als zijn partijleden hem smeken zijn beste vriend , Hugo Van Mechelen meerdere malen veroordeeld voor afpersing, oplichting en pooierschap, te laten vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Fieseler;5381984]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaag zit het VB op het electorale niveau van de eerste zwarte zondag maar bloost gans weldenkend Vlaanderen wegens het feit dat de oorlog tegen FDW zo ongelijk en oneerlijk wordt/werd gevoerd. Maar iedereen weet dat die oorlog nog lang niet is gedaan. Wellicht is hij zelfs slechts pas begonnen. Wat is de core business van het VB in het algemeen en FDW in het bijzonder? - communautair: Elke dag bewijst de politieke realiteit vierentwintig uren per dag dat het VB gelijk had, heeft en blijft hebben - cultuurbescherming Elke dag opnieuw bewijst de maatschappelijke en socio-economische realiteit dat het VB altijd gelijk had, heeft en blijft hebben. De antidemocraten die het VB hebben bestookt met processen, wetswijzigingen, mediaverbod, beschimping, broodroof, diabolisering, uitsluiting, democratische fraude enz liggen in de touwen van de dreun die ze van een VB-flankerende partij (met het communautaire als core business) hebben gekregen. Het gevolg is dat de vijanden van de democratie niets anders rest dan een paar maatschappelijke basisbegrippen te malverseren teneinde deze wanstaltige begripsmutanten dan in hun gemonopoliseerde media eindeloos te kunnen spuien op oa het VB. Zo bestaan ze het om het VB racistisch te noemen terwijl hun miljardenslurpende anti-VB organisaties (oa CGKR, EVRM-liga) geen enkele rechtsgrond kunnen vinden tegen deze partij. Zo bestaan ze het om het VB vrouwonvriendelijk te noemen omdat deze partij de thuiswerkende moeder een bezoldiging wilde geven en terwijl zij zelf de islamitische onderdrukking van de vrouw promoten en dreigen te institutionaliseren. Zo bestaan ze het om de NVA bekrompen en achterlijk te noemen omdat deze partij de simpele toepassing van de grondwet eist. Zo bestaan ze het om de NVA onverantwoordelijk te noemen omdat deze partij weigert, naar goede antidemoctratische ergo Belgicistische gewoonte, haar electoraat te verraden. Ik besluit met de woorden van de grote madame Tatcher: No!no!no! (...it ain't over yet..)
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem nu... 'uw' partijblad... Mijn maag - die nochtans veel kan verdragen ![]() ![]() Volgens dat ik uw voorzitter deze week op radio1 gehoord heb zou dit blad ondertussen gewijzigd zijn, maar ik heb ik ondertussen niet mogen ontvangen. Het werd alleszins hoogtijd... Maar dat het VB langs alle kanten werd tegengewerkt en dat die tegenwerking de 'stijl' beïnvloed heeft... dat betwijfel ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() het is maar dat de koen en zijn zus niet meer door dezelfde deur kunnen. en dan moet men een gat in de muur maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag een unicum gezien....
Een Vlaams Belanger..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zogenaamde "verruiming" van de partij was zonder meer de grootste fout die de partij ooit gemaakt heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de zaak met De Leu dan ????? (krijgt nog een staartje) En het geld dat je onder tafel moet geven om op een goede plaats te staan bij de verkiezingen ??? ENZ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 maart 2011 om 00:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Dat wordt bedekt met de mantel der (uiteraard Vlaemsche!) liefde.
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 maart 2011 om 00:06. |
![]() |
![]() |