![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dikwijls wordt die automatische C-bet als ze de flop gemist hebben geen bluff? Dat zijn de handen die je kraakt met bottom pair. Weet je niet? De drawinghands zoals AK, KQ, AT, ze blijven daar mee gaan, ook als ze missen.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niets voor mij, je hebt daar teveel geluk voor nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op welke manier is in poker geluk dan zo belangrijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon al de kaarten die je in je handen krijgt. Een persoon krijgt 3 azen in zijn handen of een ander trio en een ander krijgt rotkaarten in zijn handen dien niets voorstellen. Die eerste persoon start al meteen in een veel sterkere positie dan de tweede persoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het van op wat grotere afstand bekijkt dan zie je dat bijvoorbeeld in Texas Hold'em iedereen dezelfde statistische kans heeft op twee azen als starthand, ongeveer 1/221. Daar komt dus geen geluk bij kijken, alleszins niet in die mate dat het zou uitmaken wie er op termijn wint en dus de betere pokerspeler is. .
Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 april 2011 om 19:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ik geloof u, Xenophon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahzo? En vanwaar die openbaring?
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat maakt het uit dat je een of twee maal de beste starthand hebt gekregen uit de 650 handen die je in een tornooi speelt? Of uit de 200 handen Rushpoker cashgame die je per uur per tafel speelt? Iedereen krijgt die enkele goede starthanden, dus vanwaar leg je daar zoveel belang in?
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Savatage bedoelt -denk ik- dat je tijdens het pokeren in een tornooi op een gegeven moment carddead kunt zijn..terwijl je op de beurs altijd mogelijkheden hebt om vanalles nieuws aan- en te verkopen..
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Geen reden dus om spewy te gaan spelen, of ingewikkelde tricks en 3th level thinking toe te passen.. tot 50NL kan je sowieso winnen met ABC te spelen...Je moet gewoon voldoende karakter hebben. Maw, stop liever kwartierke als je badbeat krijgt en beetje aan het tilten bent. Er is altijd een game online.. Dit is uiteraard enkel toegepast op cashgames en niet op tornooien, waar je veel beter je skills zal moeten bovenhouden. Daarom dat ik ook liever tornooien speel. Cashgames voelen voor mij aan als werken.
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Kort gezegd, geluk bepaalt de uitgangspositie, wat men er daarna mee doet is behendigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Da's de dimensie bank management in poker. Je moet uiteraard je 'kapitaal spreiden' over een voldoende groot aantal toernooien. Om binnen de analogie te blijven. Laatst gewijzigd door Knipp : 29 april 2011 om 06:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de hand blijven zal vermoedelijk X chips kosten. Met X chips koop ik nog Y andere flops. Y andere flops betekent Z kans op beter dan bottom pair of overcards. Met als neveneffect da'k een heel tight imago krijg, als ik dan een keer terugraise met weinig in de hand, dan plooien ze wel makkelijker (enfin, als ze hebben opgelet ![]() In cash games ligt het anders denk ik. In tornooi is 'survival' een factor. Ideaal zou zijn al je geld maken zonder ooit all-in te moeten gaan. En met een low stack betekent dat in de praktijk zo weinig mogelijk showdowns spelen met twijfelachtige kansen. Laatst gewijzigd door Knipp : 29 april 2011 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
dit terzijde: je kan je J4 zodanig spelen dat de villain gelooft dat je een veel sterkere hand hebt.. Wat je hebt is in poker niet zo belangrijk, maar vooral hoe je ze speelt..
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Geluk geluk geluk ?
PokerStars Tournament #390211826, No Limit Hold'em Buy-In: $0.10 USD 360 playersTotal Prize Pool: $36.00 USD Tournament started 2011/04/30 16:21:18 CET [2011/04/30 10:21:18 ET] Dear V**, You finished the tournament in 1st place. A USD 8.50 award has been credited to your Real Money account. Congratulations! Thank you for participating ---- Die pokertracker heeft me zelfvertrouwen gegeven, niet dat ik de hud gebruik. Maar ik dacht als ik zo gigantisch veel big bets per 100 handen maak, dan heb ik enorme marge om wat meer risico in te bouwen. Trade off : minder frekwent de prijzen halen maar met een hogere stack de laatste tafels bereiken. En dan pas m'n volledige set skills bovenhalen. Laatst gewijzigd door Knipp : 30 april 2011 om 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Hoeveel uren heb jij gespeeld voor een hoofdprijs van amper 8 dollar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt x uur je hobby beoefend en je hebt er nog 8 dollar mee verdient ook? Ja, met hoeveel hobby's kan je zo iets meemaken?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 april 2011 om 19:18. |
||
![]() |
![]() |