![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Beetje overdreven lijkt me dat. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen moet Obama daar niets van betalen, want zelfs zijn inkopen voor voeding worden door het witte huis betaald en niet door hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Ga jij mij nu nog eens zeggen welke Kongolese overheidsbedrijven Laurent heeft bezocht?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 april 2011 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hij bedrijven heeft bezocht speelt totaal geen rol, hij heeft de machthebbers als machthebbers behandeld en daardoor deuren geopend die de Gucht had laten dicht knallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Prins Woef zal wel veel deuren openen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijpt u dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit wil echter niet zeggen dat hij toch ook goede zaken doet ondanks het feit dat hij geen toelating had van de regering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110402_027 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet over het goed praten van zijn gedrag en daden, maar om de eerlijkheid van onze media en politici.
Jaren lang hebben die elke dictator die voor het westen aanvaardbaar was geholpen en zelfs als een held behandeld. Nu het Ijzeren Gordijn is verdwenen gaan ze staan roepen over mensenrechten en democratie die moet gerespecteerd worden als men wil aanvaard worden door het westen. Kijk, Kabila heeft het westen niet nodig en zeker België niet om rijk te worden, maar wij hebben wel de grondstoffen uit Congo nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke goede zaken? Ik ben nieuwsgierig.
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een goede daad gevonden Citaat:
Ik heb hier foto's van gezien. Laurent duwde aan de voorzijde, de overige helper aan de achterzijde. Van hulp gesproken ![]() Op deze foto staat het jammer genoeg niet.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe ook veel goede zaken, de relevantie ervan ontbreekt me volkomen.
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn zuster doet dit immers ook bij elke uitstap die ze doet met haar gezin. Of Forrest voor de Belgische overheid aanvaardbaar is en een ethisch verantwoorde ondernemer is de Belgische politici hun probleem. Voor mij is de Bulgaarse overheid en industrie ook niet ethisch aanvaardbaar. Mensen binnen de EU slechts 150€ pensioen per maand geven en je bevolking laten wijsmaken dat het beter is om naar de Lage Landen te verhuizen om daar van de sociale zekerhied te gaan leven, is volgens mij een veel grotere misdaad dan Congo te bezoeken op kosten van Forrest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ze maar onmiddellijk afschaffen. Het is niet omdat de ene een ovetreding maakt dat dit een vrijgeleide is voor de ander.
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat een kilo vis je meer dan 15€ kost terwijl deze slechts 5€ zou kunnen kosten omdat die niet rechtstreek vanuit Congo naar hier mag komen, of dat een metaalverwerkend bedrijf hier moet sluiten omdat het niet aan de grondstoffen uit Afrika geraakt, omdat de politici de mond vol hebben over schenden van mensenrechten , niet respecteren van de democratie, corruptie, machtsmisbruik, uitbuiting, discriminatie, enz... lijkt mij heel relevant. Zeker als die politici zelf al deze misdaden plegen uit naam van de Belgische staat onder het voorwendsel van we kunnen en mogen niet anders door Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN