![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sp.a is totaal niet geloofwaardig. Daarmee is alles gezegd, eigenlijk. Als die denken dat ze nog in staat zijn linkse flaminganten aan te trekken, zijn ze serieus mis. En ik bedoel dan sociaal-flaminganten, he, niet de flauwe yuppies van Spirit destijds.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff. De dag dat Vlaanderen een onafhankelijke staat zou zijn dan zal het feest niet bepaald in Brussel plaatsvinden of denk je daar anders over. Men kan niet opgeven wat men niet meer heeft.
|
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=2L38A86S __ |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals ze doen alsof ze even vergeten zijn dat het einddoel separatisme is; maar de mensen horen dat niet graag; dus zwijgen ze daar schijnheilig over. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() hihi
ANGST |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Nu zijn separatisten pestlijders maar die zelfde die dat vinden hebben er kennelijk geen probleem mee dat België gebouwd is op separatisme.
|
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() [belgicisme] "jamaar, dat was tegen 'Den Ollander' e" [/belgicisme]
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Normaal lees ik uw schrijfsels geeneens maar nu ik er toevallig over struikel moet ik bekennen dat ik het voor de volle 100% met u eens ben. Wat u hier opmerkt zijn de kenmerken van groot politiek doorzicht en strathegisch talent. Als VB sympathisant zeg ik: het is niet mijn weg, het is niet mijn visie op eerlijke politiek, het is niet mijn strijdmethode....maar het zijn enerzijds dezelfde wapens als de Belgicistische vijand en anderzijds is het grote kunst om op die manier zovele mensen aan uw project te binden...dikke proficiat.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor U bestaat de wereld slechts uit flaminanten hé... andere thema's zoals de wereldeconomie, armoede, etc. kunnen U gestolen worden zolang je het niet op de Walen kunt steken...
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() leer er nu eens mee leven dat je clichés over flaminganten absoluut niet kloppen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons Freyake beweert,dit weekend op Kanaal-Z ,hoe moeilijk het in een van haar verantwoordelijkheidgebieden,energie, is om nog politiek te doen(bvb aangaande Electrabel) omdat ook energiebeleid verspreid is over verschillende bevoegdheidsniveau's...
Het lijkt me uitermate onwaarschijnlijk dat alles nog naar een Belgisch niveau zou gecentraliseerd worden(er waren redenen waarom men het begon uiteen te halen)..... allé...zelfs de SpA Laatst gewijzigd door kelt : 8 april 2011 om 18:57. |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Historisch gezien (en in mindere mate vandaag) waren de voornaamste actoren de locale besturen. Als we de verantwoordelijkheid voor energie vandaag samentellen lokaal, gewestelijk en federaal dan vallen een zeer groot deel van de bevoegdheden vandaag onder haar bevoegdheid. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 8 april 2011 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, wie denkt u zit op dit ogenblik het meest met onafhankelijkheid in zijn achterhoofd? De aanhangers van WalloBrux en "la Belgique résiduelle".
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 8 april 2011 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wereldeconomie, armoede enz. bekommeren ons, Vlaamsgezinden (door u misprijzend "flaminganten" geheten) veel meer dan dat het geval is bij de Belgische francofonie. De maatregelen die EU en andere internationale instanties ons, als Euroland, desnoods zullen opleggen zijn veel meer in overeenstemming met de socio-economische visie van N-VA dan het marxistisch gedachtengoed dat sommigen nog koesteren in de door ons (gedwongen) rechtgehouden steuntrekkerssamenleving in WalloBrux.