Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2004, 13:32   #81
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Ik merk dat je verdere discussie met mij uit de weg gaat, dus vraag ik het nog eens. Woon jij in een wijk die overwegend uit allochtonen bestaat?
Waar ik woon is niet relevant, maar ik heb inderdaad in een wijk gewoond die overwegend uit allochtonen bestond; ik woonde daar zeer graag en heb er nooit problemen gehad met allochtone buurtbewoners, alleen met de overbuurvrouw, een Vlaams Blokster van de allerlaagste soort. Dat was in Borgerhout. Ik heb verder ook in Mechelen gewoond, een stad waar toch ook heel wat allochtonen wonen. Ook daar heb ik nooit problemen ondervonden. Ik heb zelfs een hele tijd in Brussel gewerkt, vlak bij de midi en zelfs daar heb ik nooit problemen ondervonden. Ik werd nooit overvallen, lastiggevallen, beledigd, bespuwd of wat dan ook... Hoe komt het dat dat alleen bij jullie gebeurt?
Ofwel zit je gewoon te liegen of je bent één van de weinigen, samen met filosoof, die het geluk aan zijn kant heeft nog nooit problemen te hebben gehad met allochtonen. Ik stel mij daar toch enkele vragen bij. Zoals jij het voorsteld moet dit zowat het multicultureel paradijs zijn waar iedereen gelukkig en in vrede met elkaar samenleeft. Dit is niet de realiteit en dat weet jij ook.
Ik zoek geen problemen en toch kan ik een heel waslijstje opnoemen van zaken waar ik en mijn vrouw het slachtoffer van zijn geweest. Hier bij ons zijn en worden mensen gewoon weggepest om plaats te maken voor nieuwe allochtonen. Zo ervaar ik dat toch, ik kan geen andere reden bedenken waarom deze zaken gebeuren. Maar eigenlijk mag ik daar niks van zeggen want anders ben ik de racist.
Oud 8 juni 2004, 13:45   #82
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Citaat:

Bullshit.
Raf op z'n best: duidelijk, beredeneerd en volledig onderbouwd met bewijzen...
Speciaal voor jou, lieverd, omdat ik weet dat je zinnen met meer dan drie woorden niet kan begrijpen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 13:47   #83
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zoek geen problemen en toch kan ik een heel waslijstje opnoemen van zaken waar ik en mijn vrouw het slachtoffer van zijn geweest. Hier bij ons zijn en worden mensen gewoon weggepest om plaats te maken voor nieuwe allochtonen. Zo ervaar ik dat toch, ik kan geen andere reden bedenken waarom deze zaken gebeuren. Maar eigenlijk mag ik daar niks van zeggen want anders ben ik de racist.
Volgens mij ligt het aan jou en/of aan je vrouw. Ik zou maar eens wat aan zelfbespiegeling gaan doen
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 8 juni 2004, 14:34   #84
schermvreter
Vreemdeling

Standaard

Mocht Raf inderdaad in een migrantencoté wonen dan is hij volgens mij zo een melkmuil die in zijn garage in zijn wagen stapt, naar de GB wat km. verder rijdt, daar zijn inkopen doet en terug in zijn garage rijdt. Zijn tuintje is omringd met draad en struiken zodat niemand hem ziet. Hij komt nooit buiten in zijn wijkske Of nee, nog beter, Raf is de onzichtbare man niemand kan hem zien, zo is het niet moeilijk dat je de problemen kan ontwijken. Oftewel zijde gij stekeblind en doen ze de moeite niet om u te tergen . Andere opties ga ik hier niet meer neerpennen, kwestie dat het forum wat vredelievend moet zijn. Moest ik hier ongezouten mijn gedacht over ventjes gelijk gij kunnen schrijven ...

greetz
schermvreter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 14:36   #85
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Volgens mij ligt het aan jou en/of aan je vrouw. Ik zou maar eens wat aan zelfbespiegeling gaan doen
Ja, als Rafke ooit eens overvallen wordt ligt het dus ook aan hem. Eens zien hoe hij dan gaat piepen...
Perverser dan diene Raf kan moeilijk: slachtoffers de schuld geven van het hun aangedane leed.
Daarmee past hij wel zeer goed in het Belgische plaatje, dat is hier ahw. een specialiteit geworden.

Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 14:51   #86
de pipo
Vreemdeling

de pipo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Weer iemand uit de islam?

Verdedigers van de islam beweren steeds dat het maar een kleine groep uit de islam is die misdaden en terrorisme pleegt. Echter worden wij elke dag opnieuw weer met de neus op de feiten geduwd en zien wij wereldwijd dat het niet om enkelingen gaat maar dat de islam en het geweld nauw met elkaar verweven blijken te zijn.
Volgens mij is Rob Klop stiekem Moslim. Dat zou het prentje mooi compleet maken hé.
de pipo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 15:04   #87
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de pipo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Weer iemand uit de islam?

Verdedigers van de islam beweren steeds dat het maar een kleine groep uit de islam is die misdaden en terrorisme pleegt. Echter worden wij elke dag opnieuw weer met de neus op de feiten geduwd en zien wij wereldwijd dat het niet om enkelingen gaat maar dat de islam en het geweld nauw met elkaar verweven blijken te zijn.
Volgens mij is Rob Klop stiekem Moslim. Dat zou het prentje mooi compleet maken hé.
Diene Pipo maakt geen onderscheid tussen een echtelijke vechtpartij en een bomaanslag waarbij tientallen of honderden slachtoffers vallen...
Raar ventje als ge 't mij vraagt...
Oud 8 juni 2004, 15:20   #88
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
En die mensen die het beu waren en de wijk zijn ontvlucht, was dat ook hun eigen schuld? Je moet mij toch eens uitleggen hoe het komt dat een bejaard koppel die hier al veertig jaar woonden hun huis verkocht hebben om hun oude dag te slijten slechts een paar kilometer verderop. Volgens uw redenering is het zijn schuld dat hij in elkaar is geslagen, haar schuld dat ze overvallen is en beiden hun schuld dat ze werden gepest. En ze zijn geen alleenstaand geval. Volgens u allemaal hun eigen schuld? Je moest beschaamd zijn. Ik hoop van harte dat je zelf eens het slachtoffer wordt, dat is altijd al een goede remedie geweest om iemand terug in de realiteit te krijgen.
Oud 8 juni 2004, 15:32   #89
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schermvreter
Mocht Raf inderdaad in een migrantencoté wonen dan is hij volgens mij zo een melkmuil die in zijn garage in zijn wagen stapt, naar de GB wat km. verder rijdt, daar zijn inkopen doet en terug in zijn garage rijdt. Zijn tuintje is omringd met draad en struiken zodat niemand hem ziet. Hij komt nooit buiten in zijn wijkske
Toen ik daar woonde, had ik geen wagen, laat staan een garage. Mijn inkopen deed ik in plaatselijke winkeltjes, waaronder nogal wat Marokkaanse winkeltjes. Altijd goeie marchandise, vers en behoorlijk bij prijs. Een tuintje had ik daar evenmin, zelfs geen balkon.

Citaat:
Of nee, nog beter, Raf is de onzichtbare man niemand kan hem zien, zo is het niet moeilijk dat je de problemen kan ontwijken. Oftewel zijde gij stekeblind en doen ze de moeite niet om u te tergen .
Nee hoor. Ik stond gewoon open voor de mensen in mijn buurt. Ik was niet te beroerd om met hen eens een praatje te slaan en hen ergens mee te helpen als ik die mogelijkheid had en het belangrijkste van al: ik keek niet op hen neer. Geloof het of niet, maar die mensen merken dat ècht wel als er op hen neergekeken wordt hoor.

Citaat:
Andere opties ga ik hier niet meer neerpennen, kwestie dat het forum wat vredelievend moet zijn. Moest ik hier ongezouten mijn gedacht over ventjes gelijk gij kunnen schrijven ...

greetz
Dat is een verstandige beslissing. Je niveau is sowieso al bedroevend laag, zonder ook nog eens in platte scheldpartijen te vervallen. Je vriendjes mogen een voorbeeld aan je nemen!

Citaat:
Oud 8 juni 2004, 15:34   #90
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ja, als Rafke ooit eens overvallen wordt ligt het dus ook aan hem. Eens zien hoe hij dan gaat piepen...
Perverser dan diene Raf kan moeilijk: slachtoffers de schuld geven van het hun aangedane leed.
Daarmee past hij wel zeer goed in het Belgische plaatje, dat is hier ahw. een specialiteit geworden.
Op de bal spelen, schat, niet op de man... Kom kom, je kan het wel als je je best doet

Citaat:
Oud 8 juni 2004, 15:39   #91
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En die mensen die het beu waren en de wijk zijn ontvlucht, was dat ook hun eigen schuld?
Ik weet het niet, maar ik schat dat de kans daarop toch wel behoorlijk hoog ligt...

Citaat:
Je moet mij toch eens uitleggen hoe het komt dat een bejaard koppel die hier al veertig jaar woonden hun huis verkocht hebben om hun oude dag te slijten slechts een paar kilometer verderop.
Snobisme?

Citaat:
Volgens uw redenering is het zijn schuld dat hij in elkaar is geslagen, haar schuld dat ze overvallen is en beiden hun schuld dat ze werden gepest.
Dat kan het ook zijn...

Citaat:
En ze zijn geen alleenstaand geval.
Dat beweer jij althans...

Citaat:
Volgens u allemaal hun eigen schuld?
Best mogelijk!

Citaat:
Je moest beschaamd zijn.
Ik? Waarom? Ik had er toch niks mee te maken?

Citaat:
Ik hoop van harte dat je zelf eens het slachtoffer wordt,

Citaat:
dat is altijd al een goede remedie geweest om iemand terug in de realiteit te krijgen.
Om vooroordelen te kweken, bedoel je...

Citaat:
Oud 8 juni 2004, 15:42   #92
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Mocht Raf inderdaad in een migrantencoté wonen dan is hij volgens mij zo een melkmuil die in zijn garage in zijn wagen stapt, naar de GB wat km. verder rijdt, daar zijn inkopen doet en terug in zijn garage rijdt. Zijn tuintje is omringd met draad en struiken zodat niemand hem ziet. Hij komt nooit buiten in zijn wijkske
Toen ik daar woonde, had ik geen wagen, laat staan een garage. Mijn inkopen deed ik in plaatselijke winkeltjes, waaronder nogal wat Marokkaanse winkeltjes. Altijd goeie marchandise, vers en behoorlijk bij prijs. Een tuintje had ik daar evenmin, zelfs geen balkon.

Citaat:
Of nee, nog beter, Raf is de onzichtbare man niemand kan hem zien, zo is het niet moeilijk dat je de problemen kan ontwijken. Oftewel zijde gij stekeblind en doen ze de moeite niet om u te tergen .
Nee hoor. Ik stond gewoon open voor de mensen in mijn buurt. Ik was niet te beroerd om met hen eens een praatje te slaan en hen ergens mee te helpen als ik die mogelijkheid had en het belangrijkste van al: ik keek niet op hen neer. Geloof het of niet, maar die mensen merken dat ècht wel als er op hen neergekeken wordt hoor.

Citaat:
Andere opties ga ik hier niet meer neerpennen, kwestie dat het forum wat vredelievend moet zijn. Moest ik hier ongezouten mijn gedacht over ventjes gelijk gij kunnen schrijven ...

greetz
Dat is een verstandige beslissing. Je niveau is sowieso al bedroevend laag, zonder ook nog eens in platte scheldpartijen te vervallen. Je vriendjes mogen een voorbeeld aan je nemen!
Al wat je hier nu geschreven hebt, kan je dat ook BEWIJZEN

Of ben jij echt zo'n toffe patat als je hier schijnt voor te geven. Ik kan dat moeilijk geloven, daar ben jij veel te venijnig voor.
Komkom, BEWIJZEN...

Tenslotte: gij beweert dat mensen die overvallen worden door Marokkanen dat uitlokten omdat ze op die mannen neerkeken...
Leg dat eens uit. Bewijs. Vooruit met de geit...

HELLO EVERYONE: Rafke gaat nu een demonstratie geven van zijn bewijskunsten en van de manier waarop hij overvallen op zijn persoon vermijdt...
Oud 8 juni 2004, 15:42   #93
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Raf, voor randdebielen als jij heb ik maar één antwoord.
Oud 8 juni 2004, 15:45   #94
Attiladehun
Banneling

Standaard

[quote="wolf"]Raf, voor randdebielen als jij heb ik maar één antwoord. [/quote

KNIP(vergissing)
Oud 8 juni 2004, 15:46   #95
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al wat je hier nu geschreven hebt, kan je dat ook BEWIJZEN

Of ben jij echt zo'n toffe patat als je hier schijnt voor te geven. Ik kan dat moeilijk geloven, daar ben jij veel te venijnig voor.
Komkom, BEWIJZEN...

Tenslotte: gij beweert dat mensen die overvallen worden door Marokkanen dat uitlokten omdat ze op die mannen neerkeken...
Leg dat eens uit. Bewijs. Vooruit met de geit...

HELLO EVERYONE: Rafke gaat nu een demonstratie geven van zijn bewijskunsten en van de manier waarop hij overvallen op zijn persoon vermijdt...
Natuurlijk kan ik dat bewijzen.

Citaat:
Oud 8 juni 2004, 15:47   #96
Attiladehun
Banneling

Standaard

Ja, en... gada lang duren?
Oud 8 juni 2004, 15:48   #97
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van randdebielen als jij, verwacht ik niets anders, welpje...

Citaat:
Oud 8 juni 2004, 15:49   #98
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, en... gada lang duren?
Hangt er vanaf: wanneer kan je je eens vrijmaken om een namiddagje of een avondje te gaan stappen in mijn ouwe buurt?

Citaat:
Oud 8 juni 2004, 15:59   #99
Attiladehun
Banneling

Standaard

Ik mag van mijn mamma niet met vreemde mannen meegaan...
Oud 8 juni 2004, 16:13   #100
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Van randdebielen als jij, verwacht ik niets anders, welpje...
Ja ja, ik verstop mij niet achter het politiek correcte denken en achterhaalde utopiën zijn ook aan mij niet besteed. Dat laat ik liever over aan multicullers en ander links gespuis, je zit daar mooi op je plaats.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be