![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Off topic:
Het loon van de CEO van Ford ligt 900x hoger dan de gemiddelde werknemer van het bedrijf. Door de jaren heen is de loonkloof enkel maar groter geworden. Decadent niet?
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vind van wel. Dat ze meer verdienen ok, maar 900x. En CEO's werken niet veel dat is een fabeltje die ze de werkende mens wijsmaken om te tonen hoe superieur ze zijn.
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest is gewoon afgunstig gedoe. Stel je zelf kandidaat om CEO te worden eh... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementslid
|
![]() Dat is nu net het probleem, u vindt dus dat ik met mijn mentale handicap maar moet werken als slaaf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De dagtaak van een metser of bandwerker bijvoorbeeld is veel zwaarder dan die van een CEO. Ik heb zelf geen onaardige functie bij de federale overheid. Onze baas (of beter gezegd een van onze bazen) ontvangt een maandinkomen van ongeveer 5 �* 6000€ netto per maand. Elke keer als ik langs zijn bureau passeer dan steekt hij daar precies toch niet veel uit
![]()
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp het , iemand die nog nooit een poot heeft moeten verzetten is een potlood opheffen al een zware taak. Laatst gewijzigd door stropke1000 : 12 mei 2011 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik vind dat jij gerust kunt gaan werken; genoeg mogelijkheden, zelfs met een handicap (waarvan ik gezien je posts hier niet vermoed dat die blokkerend werkt). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mensen met een mentale of fysieke handicap worden vaak in beschutte werkplaatsen gestoken. Een regelrechte schande. Deze mensen worden gebruikt in het productieproces. Zulke mensen worden uitgebuit. Hun mentale en fysieke beperkingen worden gebruikt om een bedrijf rijk te maken. Schaf beschutte werkplaatsen af aub. Niemand verdient het om in zo'n ding te werken.
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werk eens samen met beschutte werkplaatsen ipv lulkoek te verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Per toeval in het station eens aan de praat geraakt met een man die in een beschutte werkplaats werkt. Voor 1000€ in de maand mocht hij zaken produceren voor een snackfabrikant. Elke dag hetzelfde werk voor een loontje waar je met moeite mee kan overleven. Het zou mooi zijn moesten die mensen wat meer geld krijgen voor wat ze doen. Toen de Duitse oorlogsmachine op volle toeren draaide heeft Nazi-Duitsland ook zwakbegaafde mensen laten werken in de fabrieken van Krupp Stahl, VW, Messerschmitt. Zoveel jaar verder en er nog altijd zoveel discriminatie.
“Every generation needs a new revolution.” Laatst gewijzigd door Frost : 12 mei 2011 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Deze arbeider mag nog dag en nacht werken 7 op 7,24op24, gans het jaar door, Dan nog kan hij het inkomen van een CEO niet evenaren, dat er een verschil is kan ik aannemen maar dit is lachwekkend. Doe zo verder, vervang de werknemers door nog meer computers, en we krijgen nog meer werklozen, de vraag wie uw producten nog kan kopen is voor later. Laatst gewijzigd door stropke1000 : 12 mei 2011 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Wij hebben contracten met beschutte werkplaatsen ja. So?
Ga er eens langs en praat er eens mee; veel van die mensen zijn blij dat ze iets kunnen doen ipv ergens weg te zitten vegeteren als een plant omdat ze zogenaamd niets kunnen doen. |
![]() |
![]() |