![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mannen en vrouwen kunnen niet dezelfde rechten hebben omdat e=/=... Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan lees ik nu graag waarom de rechten van mannen en vrouwen verschillend zouden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt hun recht voor u bepaald door hun gender? Want e=/= lijkt me niet echt een duidelijk antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Je hebt geen rechten als je geen plichten hebt. Daarom.
Citaat:
Is het de plicht van je man om jullie baby'tje 9 maanden in zijn buik te houden? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hebben zowel de mannen als vrouwen het recht niet om appart te demonstreren, als zij (mensen) het zo willen? Citaat:
Ik kan daar niks aan veranderen )) Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 12:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er van 'plichten' überhaupt al sprake kán zijn, dan zou ik echt niet weten waarom er op dat vlak zou moeten worden gediscrimineerd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan echter net zo goed beweren dat mensen noch rechten, noch plichten hebben. Of alleen maar plichten, en zeker geen rechten. 2) Dat is - zeker voor het ogenblik - geen voorbeeld van een 'plicht', maar van een biologische gegevenheid. Dezer dagen kunnen mannetjes inderdaad nog niet zwanger wezen, maar de wetenschap maakt wél vorderingen. Straks komt dat dus misschien toch nog aan de orde.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() (Sorry, Vlamingen; dat meen ik niet en dat heb ik niet gezegd.) Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op mijn werk is er minstens een unisex-toilet. Het kan dus wel.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 26 mei 2011 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die beweerde namelijk dit: Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 mei 2011 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Ik weet het, dat was dan ook mijn punt. Als het gaat om gescheiden toiletten (ik ben trouwens wel benieuwd naar wat "het hygiëneprobleem" is), dan is er geen probleem. Als het gaat om exclusieve vrouwenverenigingen, zoals de KVLV, geen probleem. Gescheiden jeugdbewegingen, geen probleem. Gescheiden LO-lessen, geen probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, weten jullie dat er nog zo iets bestaat?
Ik citeer: "Dit soort toiletten is bedoeld voor de jongens. De jongens gebruiken dit toilet om te plassen. Voor de jongens dus. En bedoeld om te plassen. Dus niet over de tussenschotten springen. Ook niet eraan hangen." Bron: http://www.schoolmetdebijbel.com/Reglement/WC.htm Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat: "Rood betekent: bezet Je hoeft niet op de deur te gaan bonken, te trekken, te duwen." http://www.schoolmetdebijbel.com/Reglement/WC.htm Goed dat het hier iets anders betekent volgens het forumreglement; ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn we weer ver afgedwaald van 't onderwerp!
ter herinnering; Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Staatssecretaris
|
![]() ... ter herinnering;
Hebben zowel de mannen als vrouwen het recht niet om appart te demonstreren, als zij (mensen) het zo willen? - Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat: "Leden en sympathisanten van onze partij die van mening zijn dat het [vb] door bepaalde media wordt gediscrimineerd, kunnen concrete feiten voortaan melden via [enzovoort]" Bron: website van 't vb. Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is in strijd met de wetgeving van gelijke toegang tot openbare ruimtes zoals straten en pleinen , het is dus discriminerend mannen en vrouwen te verplichten apart te moeten demonstreren. Evenmin kun je zeggen dat biologische verschillen moeten leiden tot verschillende rechten voor mannen en vrouwen, ook dat is discriminatie. U bent dus voorstander van discriminatie? |
|
![]() |
![]() |