Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 8 juni 2004, 18:05   #81
Joshua
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Tomb ik heb geen weet van gelijkaardige feiten die men openbaar maakt van andere partijen. Gebeuren die daar niet ? Kom kom Tomb. Het gebeurt overal en altijd.
We zijn allemaal mensen. Maar van die zaken misbruik maken daar kan men onderscheid maken tussen met mensen met stijl en niveau en de rest.

Maar kom binnenkort zullen we afglijden naar Amerikaans en Britse toestanden waarbij de rioolpers gewapend met camera en microfoon naast de bedstee van de politici gaat kamperen om deze of gene politieker bij zijn kl*te te hebben.

Daar bedank ik voor.
Wat zei Roger van Houtte nu weer enkele dagen geleden in zijn dagelijkse bijdrage in GVA : het eerste wat mijn eerste leermeester zei in de journalistiek : Hou U nooit bezig met echtscheidingen.
't zal wel passe zijn maar ieder mens heeft volgens mij recht op een prive leven.
Dan ben je bijvoorbeeld al de hetze vergeten tav Di Rupo die beschuldigd werd van pedofilie. Diens ganse privéleven kwam in de openbaarheid en het VB heeft daar gretig op ingepikt, tot op de dag van vandaag. Maar owee als wij een Blok-mandataris zoals Xavier Buisseret die wel degelijk veroordeeld werd voor pedofiele handelingen, dat aan de kaak durven stellen. Dan is het kot te klein van selectieve verontwaardiging.
Buisseret was vroeger ook nog leider in de VMO. Was hij toen je grote voorbeeld niet ? BEKEN!
Joshua is offline  
Oud 8 juni 2004, 19:42   #82
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Veel te fanatiek, u bent al veel langer Blokker, maak een ander wijs foefjes wijs...
Wat bereikt u met zulke uitspraken? U betonneert de keuze van TD, duwt hem in een hoekje en maakt de kans groter dat hij voor het Blok zal blijven stemmen.
Inderdaad,steeds negatief overkomen,zal de kiezer niet van gedacht doen veranderen.
doornroosje is offline  
Oud 8 juni 2004, 19:50   #83
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

De Morgen ? "gebeten zonder geweten" is dat die krant van "besmet"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 8 juni 2004, 19:53   #84
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

ik heb de morgen ook gezien !
amaai zeg... schone foto van nen blijtsmoel... niet meer niet minder, van te veel te blijten krijg je rode ogen.
"a wriet accident"
Bertje op zijn best
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 8 juni 2004, 19:54   #85
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod
Citaat:
Voor deze verkiezingen had ik mij voorgenomen en bekendgemaakt dat ik voor het eerst vlaams Blok ging kiezen. Sindsdien bekijk ik het moddergooien als nieuwe nationale sport (wel in 1 richting) met grote ogen.
Heel het priveleven van Vlaams Blokkers wordt openbaar gemaakt.

Ik vind dat om te k*tsen zo'n praktijken. Politieke tegenstanders val je aan op hun standpunten. Niet voor de rechtbank met politiek processen maar in debatten en in het parlement.
Politieke tegenstanders val je echter niet aan op hun prive leven. Zeker niet als dat prive leven niets te maken heeft met de politiek.

Ik heb hier deze week nog gezegd dat ik mijn stem NU (=13/6/2004) aan het Vlaams Blok zou geven en de volgende verkiezingen wist ik het nog niet.

Wel nu weet ik het stilaan wel.

Per artikel in De Morgen (en dat hier gequote wordt en als groot nieuws wordt gezet) dat nog eens over het prive leven gaat van eender welke Vlaams Blokker dat niets met politiek te maken heeft zet ik een streepje op een blad blokjespapier (hedde hem). En zolang ik streepjes heb staan op dat blad papier stem ik op het Vlaams Blok.

Er staat nu al 1 streepje op. Wat zijn normaal de volgende verkiezingen ? Gemeenteraad ? Tja dan zal ik dan ook op het Vlaams Blok stemmen of op hun eventuele opvolger.

dus doe gerust voort met hier zulke privezaken te posten en ik zal voort doen met Vlaams Blok stemmen.

Prive = prive en politiek = politiek.
Wat ik dus niet snap aan dat gelul over laster en dergelijke is dat jullie niet zien dat jullie worden bestreden met jullie eigen wapens. Jullie hebben jaren laster en beledigen als wapen gebruikt om moslims te demoniseren, voila this is how it feels.
Bent u dan niet precies hetzelfde,stop er langs beide zijden mee.
Dat gescheld hier alle dagen moeten lezen,hangt mijn voeten uit.
Je hebt hier de kans om jullie politieke voorkeuren op andere manieren te uiten.
Ik ben de laatste om te zeggen dat ik is niet over de schreef ga,maar dat gezever van welles en nietes is werkelijk niet meer te genieten.
doornroosje is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:01   #86
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chucky

8) De Morgen (samen met "de Standaard") wordt algemeen (niet alleen door de linkerzijde) door vriend en vijand beschouwd, als de kwaliteitskrant.(dat je daar niet van houd, is jouw probleem) Maar ik vermoed, dat jij je info bij "'t Pallieterke" haalt 8)
Nu nog een perfecte zin leren schrijven en de Morgen wordt misschien ooit nog een volwaardige kwaliteitskrant... als de paus zwanger is weliswaar.
Zeg nu niet beginnen zeuren hé.
Voor een keer dat hij een volledige zin schrijft ga je hem toch niet afbreken?
Bobke is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:01   #87
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje
dienen vlaams blok politici die hier willen heersen, leiden en regeren dan het goede voorbeeld niet te geven ik ben er van overtuigd dat
dat krapuleus gedoe van de top van wurgen van kleine hondjes, mensen de ogen uit hun hoofd schieten, eigen vrouw in midden van de straat
molesteren, moslimvrouwen berwerken en kleine kinderen folteren,... het volk wel op andere gedachten zal brengen... en zoaps moordpoging op vrouw , amai man , je mag fier op uw partij zijn hoor, ik zou wegkruipen van schaamte
Dat U niet heel snugger waart, dat had ik al lang gezzien. Maar dat U zopas de moordpoging durft zetten van een voorval van een halfjaar geleden, toont werkelijk aan dat Uw geest wel degelijk een beetje achter loopt.
Waamee ik zeker niet wil zeggen dat U achterlijk bent!
fernand is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:09   #88
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Het valt me op dat de meeste op-blok-kappers precies het programma van VB nog nooit gelezen hebben en denken alle wijsheid in pacht te hebben. Daarbij schijnen ze het leuk te vinden delen van de bevolking constant te beledigen voor het vuil van het straat en rascisten.
Deze mensen mogen de bijbel nog eens nalezen, begin eerst met jezelf!!
C'est trop injuste hein, zo een deel van de bevolking nemen en die constant te beledigen voor het vuil van 't straat?
Oud 8 juni 2004, 20:17   #89
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Hoe dan ook Piano, filosoof en consoorten : jullie hebben me over de schreef getrokken. Op 13/6 stem ik voor het eerst VB.
Kan dit alleen maar beamen .
Voor ik op dit forum zat stemde ik nog VLD en boeide me de politiek niet zo, maar sinds ik hier allerlei linkse indoctrinatie ben tegengekomen loopt me de kwijl van de mond om op het blok te stemmen
"Gorefest", is dat niet de naam van een minder frisse "heavy metal" groep?
en hier komen met een citaat van Urbain Vermeulen, is dat al geen aanduiding van vooringenomenheid?
Doorzichtig, véél te doorzichtig... niet geloofwaardig
filosoof is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:22   #90
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Het valt me op dat de meeste op-blok-kappers precies het programma van VB nog nooit gelezen hebben en denken alle wijsheid in pacht te hebben. Daarbij schijnen ze het leuk te vinden delen van de bevolking constant te beledigen voor het vuil van het straat en raCisten.
C'est trop injuste hein, zo een deel van de bevolking nemen en die constant te beledigen voor het vuil van 't straat?
ça devrait être interdit!
Een koekje van "Eigen Deeg Eerst"
filosoof is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:23   #91
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Voor ik op dit forum zat stemde ik nog VLD en boeide me de politiek niet zo, maar sinds ik hier allerlei linkse indoctrinatie ben tegengekomen loopt me de kwijl van de mond om op het blok te stemmen
en hier komen met een citaat van Urbain Vermeulen, is dat al geen aanduiding van vooringenomenheid?
Death metalgroep tegen racisme. Vind jij dat dan onfris?
Verhofstadthater is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:26   #92
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Death metalgroep tegen racisme. Vind jij dat dan onfris?
hebben ze dan kazak gedraaid?
filosoof is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:27   #93
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

Wat Pauwels en Jahjah betreft gaat het over misdrijven met politieke motieven in het achterhoofd.
Zielig excuse . Hoe jahjah belg geworden is en of zijn huwelijk al dan niet een schijnhuwelijk was heeft NIKS met zijn politieke partij te maken. Hoe chantal pauwels een huis hurrt en hoeveel ze er voor betaald heeft ook NIKS met politiek te maken. Allebei waren ze puur zaken die in de prive sfeer thuishoorden .
k9 is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:32   #94
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Yep, gorefest is een Nederlandse death-metal groep maar dat soort muziek ben ik allang ontgroeid
En over dat citaat gesproken, das inderdaad vooringenomenheid anders zou ik dat daar niet zetten eh slimmeke..
Monokul NEE, bedankt is toch ook vooringenomenheid??? je bent toch immers vóór multikul?
Probeer je me nu een schuldgevoel aan te praten omdat mijn onderschift jou niet aanstaat?
Oud 8 juni 2004, 20:32   #95
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Wat Pauwels en Jahjah betreft gaat het over misdrijven met politieke motieven in het achterhoofd.
Zielig excuse . Hoe jahjah belg geworden is en of zijn huwelijk al dan niet een schijnhuwelijk was heeft NIKS met zijn politieke partij te maken. Hoe chantal pauwels een huis hurrt en hoeveel ze er voor betaald heeft ook NIKS met politiek te maken. Allebei waren ze puur zaken die in de prive sfeer thuishoorden .
Heeft politiek te maken met belastingsgeld? Op wat draait het OCMW?
Erw is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:35   #96
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Het valt me op dat de meeste op-blok-kappers precies het programma van VB nog nooit gelezen hebben en denken alle wijsheid in pacht te hebben. Daarbij schijnen ze het leuk te vinden delen van de bevolking constant te beledigen voor het vuil van het straat en rascisten.
Het VB maakt toch alle migranten uit "voor het vuil van het straat" ?
Calle is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:35   #97
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik zou dus zeggen: doe zo voort, jongens.
Prima, dat zal ik dan ook doen. Ik zie geen andere weg (voor mezelf, de rest doet wat ie wil).
Zoals Yves Desmet redeneerde: Schrijf je er niets tegen, dan winnen ze stemmen, schijnt 't.
Schrijf je er wel iets tegen, dan winnen ze stemmen, schijnt 't.
Dan voel ik me geruster als ik er wel iets tegen schrijf

filosoof is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:38   #98
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Citaat:
Het VB maakt toch alle migranten uit "voor het vuil van het straat" ?
Ik heb niet de indruk dat ze bij 't ZB de bijbel kennen (misschien alleen het OT?
filosoof is offline  
Oud 8 juni 2004, 20:41   #99
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Trouwens Filosoof, als je me toch niet geloofwaardig vindt, vraag het aan Johan C. (als je die hier kent en als die hier nog actief is hoop ik tenminste), die kent mij persoonlijk
Oud 8 juni 2004, 20:42   #100
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor deze verkiezingen had ik mij voorgenomen en bekendgemaakt dat ik voor het eerst vlaams Blok ging kiezen. Sindsdien bekijk ik het moddergooien als nieuwe nationale sport (wel in 1 richting) met grote ogen.
Heel het priveleven van Vlaams Blokkers wordt openbaar gemaakt.

Ik vind dat om te k*tsen zo'n praktijken. Politieke tegenstanders val je aan op hun standpunten. Niet voor de rechtbank met politiek processen maar in debatten en in het parlement.
Politieke tegenstanders val je echter niet aan op hun prive leven. Zeker niet als dat prive leven niets te maken heeft met de politiek.

Ik heb hier deze week nog gezegd dat ik mijn stem NU (=13/6/2004) aan het Vlaams Blok zou geven en de volgende verkiezingen wist ik het nog niet.

Wel nu weet ik het stilaan wel.

Per artikel in De Morgen (en dat hier gequote wordt en als groot nieuws wordt gezet) dat nog eens over het prive leven gaat van eender welke Vlaams Blokker dat niets met politiek te maken heeft zet ik een streepje op een blad blokjespapier (hedde hem). En zolang ik streepjes heb staan op dat blad papier stem ik op het Vlaams Blok.

Er staat nu al 1 streepje op. Wat zijn normaal de volgende verkiezingen ? Gemeenteraad ? Tja dan zal ik dan ook op het Vlaams Blok stemmen of op hun eventuele opvolger.

dus doe gerust voort met hier zulke privezaken te posten en ik zal voort doen met Vlaams Blok stemmen.

Prive = prive en politiek = politiek.

Het VB voert toch campagne over "Familiewaarden", "Minder Misdadigheid" en "Zerotolerance", of niet? Dan kadert dat toch mooi in hun campagne?
filosoof is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be