![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
| Bekijk resultaten enquête: Dubbelnicks verbieden | |||
| ja |
|
38 | 52,78% |
| nee |
|
30 | 41,67% |
| andere oplossing |
|
4 | 5,56% |
| Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Europees Commissaris
|
Dubbelnicks= dubbel niks?
Ik persoonlijk heb niks tegen dubbelnicks. Zolang het maar ni gebruikt wordt om te trollen of een ban te omzeilen. |
|
|
|
|
#82 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is geen nood aan een verbod op dubbelnicks.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bedoelde je iets grappigs te debiteren? Geslaagd! Alsof dat niet voortdurend gebeurt. Sommige mensen verdienen het niet gebannen te worden want vanuit hetr laagtepunt van het impact van hun bijdragen maakt het geen enkel verschil. |
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Minister
|
Een van de reden waarom ik niet meer aan het debat wil deelnemen.
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En de andere? Ik ga hier toch niet wegblijven voor de defectueuze moderatie hoor, tenzij ze me bannen natuurlijk. Dat zou het ultieme bewijs zijn voor die kwalificatie. Dat bannen, bedoel ik. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 september 2011 om 20:46. |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Minister
|
Citaat:
de andere? ik vermis jazeker :'( , en knuppel, jan vdb, superstaaf... : Maar die dubel nicks maken de discussie en dus het forum overbodig. Want waarom discussieren met een belgicist die onder een Vlaams-Nationale nick enkel op provocatie uit is, om zijn mening te onderstrepen? |
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe weet je dat Superstaaf weer weg is? |
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Reageer op de inhoud als die de moeite loont, sla over indien niet. Seriële bully's met altijd één en dezelfde nick zijn 1000 keer erger. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
er is geen argumentatie pro dubbelnicks buiten 't klein kind uithangen. Afhankelijk van de inrichters van dit forum wordt dit toegelaten of niet, 't is maar dat ze duidelijk maken wel soort forum gewenst wordt.
|
|
#93 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar ik sta wel achter het verbieden van dubbelnicks. Al was het alleen maar omdat je er maar twee dingen mee kunt doen. Een ban omzeilen én... zaken die zo laag zijn dat je ze zelfs onder je eigen nick niet durft brengen. Ze halen dus ongetwijfeld wel degelijk het niveau naar beneden. Dat zou voor mij als mod al reden genoeg zijn om ze te verbieden...
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Minister-President
|
Moet je, om eerlijk te zijn, de pro-dubbelnickstemmen niet minstens door 2 delen?
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is het probleem als iemand een tweede of derde nickname gebruikt ?
|
|
|
|
|
#96 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Vandaag lijkt me een goede dag om het verbod op dubbelnicks nog eens als voorstel op tafel te leggen
|
|
#97 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Por qué?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
#98 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
omdat ik het gevoel heb dat vandaag 75% van alle posts in k&k door dubbelnikkers werden geschreven ?
en ik echt niet actief genoeg ben op dit forum om dat allemaal te kunnen volgen. En omdat, met permissie, het me ook niet genoeg interesseert wie er op't internet een rolletje durft te spelen, maar in het echte leven zijn bek niet durft open te trekken
|
|
#99 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#100 |