![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (maar daarbuiten zal er waarschijnlijk niet zo veel moderns te zien zijn... bij gebrek aan moderne apparaten)... Of vergis ik me? Laatst gewijzigd door freelancer : 3 juli 2011 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ieder voor zijn deurtje veegt is heel het straatje mooi! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Chavez is zo kritiek dat hij Venezuela kan leiden vanuit Cuba, met behulp van Fidel weliswaar, die zelf Cuba niet meer kan leiden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() y no tengo ningun compatriota quien me echa de menos |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Vreemdeling
|
![]() [quote]este cabron esta submergido en el amor de sus nietos y nietas y yo estoy viviendo lejos de ellos y ellas
y no tengo ningun compatriota quien me echa de menos [quote] ¿Eres venezolano? yo tambien... Johan Bollen de chavez-fan number 1 zegt in de tweede pag; Citaat:
![]() ![]() De westerse propagandamachine is weer bezig, ja natuurlijk, maar voor u, is alleen "de chavista propagandamachine" goed... Nu Chavéz bevestigde dat hij kanker had, ![]() zoals altijd... belachelijk!
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Obambam kreeg de Nobelprijs van de vrede om 2 oorlogen tegelijkertijd te voeren! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat wel grappig, maar waar slaat het op? ![]() Dat van die Nobelprijs is ook al geen hit, hij kreeg die om de troepen te zullen terugtrekken en dat gebeurt. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 juli 2011 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Libië wordt weinig teruggetrokken paling, spartelen maar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() [quote=Heráclito de Éfeso;5538163][quote]este cabron esta submergido en el amor de sus nietos y nietas y yo estoy viviendo lejos de ellos y ellas
y no tengo ningun compatriota quien me echa de menos Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Zo goed? ) En kan men nu eens zien waarom Hugootje de hospitalen in z'n eigen land te min vindt? Per slot van rekening gaan z'n landgenoten ook niet naar Cuba... Of is hij dan toch niet zo goed voor "zijn volk" ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Net gelezen op DS Online
Een mars van duizenden Venezolanen in het kader van tweehonderd jaar onafhankelijkheid is zondag uitgelopen op een grote steunbetuiging aan president Hugo Chavez. De aanhangers van Chavez zwaaiden met vlaggen en scandeerden zijn naam.Eerst dacht ik dat dit artikel over Noord-Korea ging... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op binnenlands niveau heeft Hugo Chávez veel gedaan voor de (armere) bevolking, door het opzetten van campagnes ter bestrijding van ziekte, analfabetisme, armoede en ondervoeding. Hij staat bekend vanwege zijn kritiek op het buitenlands beleid van de Verenigde Staten en de neoliberale globalisering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De multimiljonair met zijn privaat Jet, zijn enorme privaat jacht en Villa in Zuid Frankrijk en Zuid Amerika, hij heeft er voor gewerkt?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men die man bezig ziet, hoort... ![]() |
|
![]() |
![]() |