![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga nu nog maar wat verder met beledigingen te uiten waarvan u zeer goed wet dat ze me kunnen kwetsen door hun flagrante leugen gehalte. Mijn troost is de hoop dat de meeste forummers uw omkering van de realiteit doorzien. Uw strategie is smerig maar doorzichtig, pogen de boodschapper voor te stellen als een extremist alzo hopend dat men niet meer naar de feiten zal kijken. U doet maar. Indien men de moeite zou doen mijn posts te lezen kan men moeilijk tot die conclusie komen. Daar heb ik vertrouwen in. De feiten weerleggen...daar bent u nog niet eens aan begonnen. Typisch. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 augustus 2011 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() De NAVO blijft voorlopig de hoeksteen van onze veiligheid. Helaas zien te weinig Europese beleidsverantwoordelijken in dat de VS zich gaandeweg meer en meer daarvan gaat afkeren. Dat is een proces dat overigens vele dieper liggende oorzaken heeft. Maar het valt toch te betreuren.
|
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Blijft een platte leugen. Typisch communistisch gelul.
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blaas niet te hoog van de toren. U wstandpunt is extreem marginaal. Gewoon afschrijven van Khadaffi propaganda. |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Gij hebt met mensenrechten niets te maken gezien de regimes die gij verdedigt.
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degenen die veroveringsoorlogen steunen beschouwen degenen die opkomen voor mensenrechten als extremisten indien ze informatie geven die niet in de officiële oorlogspropaganda past. Gelukkig respecteert de moderatie de vrijheid van meningsuiting nog steeds in grote mate en kunnen er ook feiten die niet passen in het officiële verhaal een publiek vinden op dit forum. Het is niet veel in verhouding tot het verontrustend niveau van mediamanipulatie in de westerse pers, maar het is iets.
|
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Wat baten kaars en bril ...
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn troost is dat gij NOOIT het beleid zult beïnvloeden laat staan bepalen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook 'het westen' haat ik niet. Integendeel ik hoop dat de plaatsen die dat vage 'westen' uitmaken evenals de rest van de wereld voorspoedige en rechtvaardige plaatsen mogen zijn en blijven. Ik hoop echter ook dat dat westen de rest van de wereld eveneens zich in vrijheid laat ontwikkelen en haar werelddominantieproject staakt in het belang van ons allen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 augustus 2011 om 15:55. |
![]() |