![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alweer een Vlaams Blokker die de pijp aan het Belang geeft.
Het gaat goed met de vlaamsnationalisten. |
|
|
|
|
#82 |
|
Schepen
|
ik geef toe dat ik vroeger vlaams belang was
maar behalve ruziemaken onderling, kan ik mij in sommige standpunten van de partij niet vinden zoals die amnestiegeval van een paar maand geleden |
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar goed, nu zal ik reageren op deze nietszeggende mantra. Kan u mij eens uitleggen op welke manier BDW blijft aanmodderen en wat zijn aandeel is in de crisis bij Dexia? Alvast bedankt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat idd goed met de Vlaams-Nationalisten. Met Henri1 gaat het iets minder.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- hij komt eigenlijk niet toe met zijn 26.000 € netto per maand - zijn buitenlands personeel luistert ook al onvoldoende naar zijn grillen - en in Monaco hadden ze hem ook al goed liggen
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|