Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 12 juli 2011, 18:50   #81
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Alweer een Vlaams Blokker die de pijp aan het Belang geeft.
Het gaat goed met de vlaamsnationalisten.
Henri1 is offline  
Oud 12 juli 2011, 18:52   #82
steven44
Schepen

Standaard

ik geef toe dat ik vroeger vlaams belang was
maar behalve ruziemaken onderling, kan ik mij in sommige standpunten van de partij niet vinden zoals die amnestiegeval van een paar maand geleden
steven44 is offline  
Oud 13 juli 2011, 08:37   #83
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En waar zou ik dat wel beweerd hebben? Maar als Elio en Bart zo blijven smodderen dan zal Herr Dexia zijn bank kunnen bijeenbezemen.
Tenzij jij een dubbelnick van system bent, heb ik die vraag dan ook helemaal niet aan u gericht.

Maar goed, nu zal ik reageren op deze nietszeggende mantra. Kan u mij eens uitleggen op welke manier BDW blijft aanmodderen en wat zijn aandeel is in de crisis bij Dexia? Alvast bedankt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online  
Oud 13 juli 2011, 09:40   #84
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Alweer een Vlaams Blokker die de pijp aan het Belang geeft.
Het gaat goed met de vlaamsnationalisten.
De N-VA zit tegen de 40%. Unitaristische partijen zitten tegen de 0%. Het land staat op springen.

Het gaat idd goed met de Vlaams-Nationalisten. Met Henri1 gaat het iets minder.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 13 juli 2011, 11:05   #85
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
De N-VA zit tegen de 40%. Unitaristische partijen zitten tegen de 0%. Het land staat op springen.

Het gaat idd goed met de Vlaams-Nationalisten. Met Henri1 gaat het iets minder.
Prins Lorre de Laeken de Tervueren laat weten dat het met hem ook iets minder gaat:
- hij komt eigenlijk niet toe met zijn 26.000 € netto per maand
- zijn buitenlands personeel luistert ook al onvoldoende naar zijn grillen
- en in Monaco hadden ze hem ook al goed liggen

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be