![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is het nu? Ofwel is iedereen Belg, maar dan heb je geen gewesten/gemeenschappen/pariteiten/bellen/... nodig. Ofwel heb je meerdere bevolkingsgroepen en dan lijkt het mij ook logisch dat die "onafhankelijk" kunnen bestuurd worden. Dat betekent niet noodzakelijk dat Vlaanderen onafhankelijk moet worden, maar wel dat Vlaanderen niet geblokkeerd kan worden door een minderheid en omgekeerd dat Vlaanderen zijn wil niet mag opleggen aan een minderheid. Is er voordeel aan een samenwerking : dat kan binnen een confederatie. Maar samenwerken doe je niet via oneindig veel grendelwetten. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Franstaligen hebben alvast zowiezo geen enkel interesse in dat debat. Gisteravond ben ik teruggeweest van twee dagen aan de Vlaamse Kust : nog steeds evenveel Franstaligen als Vlamingen aan de Kust. En dan, zou u me zeggen? Blijf logisch met uwzelf : als de Franstaligen het communautair echt in aanmerking namen en pakweg wat De Wever de dag daarvoor in Kortrijk zei, zouden ze niet meer naar Vlaanderen gaan maar het is helemaal niet wat er gebeurt. Vlamingen zijn veel gevoeliger in dat debat en men voelt duidelijk aan de Kust dat die Franstalige aanwezigheid een zeker Vlaanderen stoort, zeker nu met de Belgische situatie. Maar Franstaligen gaan nog steeds meer in die richting: "Tiens, il fait beau! Allez, on va �* la mer!" zonder zich af te vragen wat de Vlamingen aan de Kust van hun aanwezigheid denken. "Vous en avez marre de tous ces Francophones en Flandre? Tant pis pour vous mais ce n'est pas notre problème!". Het kan grof klinken maar het is de realiteit.
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 13 juli 2011 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel precies?
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 juli 2011 om 13:17. |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er dus geen franstalige Vlamingen aan de kust? Ik vraag duiding omdat je onderscheid maakt tussen Vlaams en Franstalig.
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() In België is dat:
1. Je vestigen in een ander taalgebied. 2. Pertinent weigeren de taal van dat gebied te leren. 3. Na enkele decennia aansluiting bij je originele taalgebied eisen. Duidelijk? ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Om nu echter te gaan zeggen dat er genocides gaan plaatsvinden, vind ik er ver over. Het 'deporteren' van extremistische types �* la Maingain en co lijkt me een veel betere oplossing. Al de rest mag er gewoon blijven wonen, tenzij ze pertinent weigeren zich aan te passen natuurlijk, maar dan vallen ze gewoon onder "types �* la Maingain en co". Citaat:
Dit doet bij mij de overtuiging groeien dat wanneer het erop aankomt, men (lees: de (allochtone) bevolking van Brussel) zal kiezen voor het geld, en dat ligt in Vlaanderen. Niét in Wallo-Brux. Helaas pindakaas. Laatst gewijzigd door poekieJ : 13 juli 2011 om 13:58. |
||
![]() |
![]() |
#92 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Ik heb al gehoord dat ze het vreemdelingenlegioen naar Waterloo willen halen. Ze zijn het tentenkamp al rond de leeuw aan het optrekken.
![]() ![]() ![]()
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het tweede REP zal waarschijnlijk springen boven Zaventem om Brussels South II te bezetten.
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() jacky, is er in het belgisch leger geweld, of wordt daar niet gevochten?
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En den Bert is er niet meer om de stormtroepen aan te voeren, waar zit Werner van Steen?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 juli 2011 om 15:15. |
|
![]() |