![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ga je nog maar wat masturberen op de kaart van Brabant. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Hmm, ik heb blijkbaar een fout geschreven. Ik ben niet tegen die mythe, en ook niet tegen het boek.
Ik ben ook helemaal niet politiek-correct. Mjah, als je kennis van anderen hetzelfde niveau heeft als je vulgaire taalgebruik.... Laatst gewijzigd door Albrecht : 18 juli 2011 om 11:26. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() (Prof. Blancquaert was zelfs nen Brabantstalige.)
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Gebruik dan het rode driehoekje, dan moet ik het voor jou niet doet, Albrechtje.
|
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Drrom maar verder. Zelfs als ik zou geband worden maakt je betoog zeker geen gelijk krijgen. Ik heb ftrouwens zelfs nog NOOIT een verwittiging gekregen. Strafpunten: 0
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor ik die moeite doe: kan je eerst even uiteenzetten waarom je zonodig wil overtuigd worden van de noodzaak aan Vlaamse onafhankelijkheid?
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ik wil niet dat je verbannen wordt. Ik wil enkel dat jouw vulgaire aanval geknipt wordt.
|
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of denk je dat je boven de forumreglementen staat? Ik vond het wel grappig hoor. Maar strafbaar naar vorm. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Griekenland heeft toch ook 11 miljoen inwoners. Laat ons dat maar als voorbeeld nemen van sterkte. Of toch maar liever Luxemburg?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn beste argument voor een Vlaamse staat: mijn gevoel geeft me dat in.
Het overgrote andere deel van de argumenten zijn waardeloos.
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil, zoals 90 pct van de Vlamingen, helemaal niet zoiets schimmigs als "onafhankelijkheid". Bovendien ben ik niet bereid de nadelen daarvan erbij te nemen (mogelijk verlies van Brussel, staatsschuld, internationale toestanden...). Wat ik wil is de democratisering van België en wel snel, zodat de Vlaamse meerderheid eindelijk dit land gaat besturen naar zijn eigen inzichten en noden. Ik wil ook dat de immense schade die België ons in die twee eeuwen toegebracht heeft, zoveel mogelijk hersteld wordt door België zelf. Dat kan best als we de hefbomen van de staat in handen nemen en rücksichtlos onze eigen belangen gaan behartigen. Aan het eind van dat proces staat, vanzelfsprekend, de hereniging van de Nederlanden, graag met Brussel en Wallonië erbij.
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 juli 2011 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |