![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel just, Fieseler, ik voel het ook zo.
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
" Hij is zot " zeggen de mensen als ze je niet begrijpen. Ik had indertijd een vriend , die was toen 17 jaar, en zijn toekomstplannen waren in de politiek gaan én kunstschilder worden. Zijn ouders, die wilden dat hij later op een bureau zou gaan werken ergens, als klerk of boekhouder of zoiets vonden toen ook dat hij " zot geworden " was. Ze hebben hem naar de psychiater gestuurd ! Ik wil maar zeggen, " gek " dat kan je van een heleboel mensen zeggen. Dutroux had men ook wel gek kunnen verklaren, gelijk welke moordenaar of verkrachter...Je kan echter ook zeggen dat het een harteloze smeerlap is, die straf verdient. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe is die, in godsnaam, beter gekwalificeerd dan wij?
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil u zeggen ? Dat het het VB zijn fout is ? Wat als er morgen een Vlaams Nationalist de Vlaamse onafhankelijkheid met de wapens wil afdwingen . Is dat dan ook de N-VA zijn fout ? U dacht hier even aan VB baching te moeten doen , maar toen ik met dat voorbeeld van de op hol geslagen nationalist afkwam hebt u uwe kak ingehouden . Bovendien kan u blijkbaar niet lezen want mijn stelling was dat ge de zotten moeilijk kunt beletten van zot te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slecht nieuws voor u: er zijn in de grote boze wereld ook thema's die niet in te delen zijn in pro- of anti-VB. ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De horror!
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Hij is helemaal niet gek. Hij heeft alles zorgvuldig voorbereid en uitgevoerd, goed wetende wat die zou aanrichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer worden er hier draden geopend met alleen een persoonlijke mening waarover niet gediscussieerd moet worden? Maar zoals je wilt hoor. Wie wel wil discussiëren over Breivik kan terecht op mijn draad; zie link. Wat kretologie betreft, dat is geen scheldwoord. Het gaat om loze kreten en ongefundeerde uitroepen zoals "Breivik is gek!" Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar dat maakt hem niet geestelijk gezond. Ik zou een dergelijke daad nooit plegen. Ben ik dan minder inteligent of ben ik gek... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik ga geen voorbarige conclusies nemen zoals de meesten maar ik blijf erbij dat het feit dat hij drugs nam voor zijn moordpartij in die richting wijst. Breivik nam deze drugs om zichzelf in staat te stellen tot het moorden. Bovendien is het een bewezen feit dat drugsgebruik de Duitse en VS soldaten in oorlogen in staat stelden tot gruwelijke moorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Laat ons er van uit gaan dat u gelijk heeft E. Vertel mij dan eens: wat kunnen wij hier "leren" zodat zulke drama's niet meer zouden voorkomen? Citaat:
B/ Dat preventief opsporen is al 25 jaar bezig: de "zotten" worden in een cordon gestopt, het zijn mestkevers, achterlijken, bekrompenen, navelstaarders, onmensen, mentaal gehandikapten, criminelen...enz enz... Ik denk niet dat "mensen zoals P" ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() In elk geval moet men hem niet gek verklaren om hem levenslang te mogen opsluiten...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Experiment_van_Milgram |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok, dan is het een voorbeeld van normaal gedrag.
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;5592536]
Citaat:
![]() Verder ben ik net als jij benieuwd welke lessen , die ik niet zie , maar hij wel er uit dit gebeuren moeten getrokken worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |