![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je geïnteresseerd in algemeen en verzorgd Nederlands? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
40 | 85,11% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,89% |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het woord zou voor het eerst gebruikt zijn door Van Istendael. Van Istendael is een uiterst intelligente journalist en schrijver, met één groot probleem: hij beseft ietwat teveel van zichzelf dat hij uiterst intelligent is, zonder dat hij zich rekenschap geeft dat hij tegelijk uitstraalt hoe dom anderen, die vb. Verkavelingsvlaams spreken, wel zijn. o, en als meneer thuis gebleven is, dan zal ik even moeten wachten om mevrouw op te zoeken ..
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 30 augustus 2012 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sinds wanneer volgen Vlaams-nationalisten slaafs op wat VRT en VTM propageren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of men word, wort, wordt of wortd neerzet - het transfereren van informatie komt niet in het gedrang. En taal dient vooral om gedzchten, ideeen, informatie over te brengen. Kritieken op taalfouten die zich niet zondigen aan onduidelijkheid zijn net zoals iemand die een vismes gebruikt bij de salade; Elitair gezever.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 augustus 2012 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij staat nog in de reserve hé man.
Even ernstig nu, en dan weer lol : 1. de poll is al een paar maanden gesloten; de draad is terug opgerakeld omdat het item weer hot is in de media 2. ge moet aan voorwaarden voldoen om te mogen stemmen op dit forum: een maand lid zijn en 100 posts hebben. 3. een foto van uw lief posten in deze draad. Een schone foto hé. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zonder een 'shit man' krijg ik van die kleinsten geen aandacht. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Verder moet zijn lief minstens half-naakt zijn dacht ik?
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is uw probleem? Te weinig aandacht van Flupke, of iemand anders?
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 augustus 2012 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in formele communicatie echter staat dit slordig en maakt het sowieso geen goede indruk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar op straat, op 't interweb - fok die losers die eisen dat ik moet voldoen aan hun arbitraire normen. Spellingsfouten, syntax etc - zolang, zoals ge zelf zegt, de boodschap niet in 't gedrang brengt, deal with it losers. Bovendien zijn er tal van 'correcte' woorden, syntax etc etc die kompleet absurd zijn.
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onlangs kreeg ik op het werk een mail terug van een (Brabantse) collega met de opmerking erbij geschreven 'is nazien'. Ik dacht eerst dat hij zich mistypt had en hij wilde zeggen 'is nagezien', dwz. dat de zaak afgesloten was. Bleek dat hij bedoelde 'eens nazien', ofwel 'kun je dit even nazien?'. Het probleem was dus nog niet opgelost; totaal het tegenovergestelde dan hetgeen ik dacht, dus. Zoiets bewijst juist de noodzaak van duidelijk taalgebruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oost-Vlaams bestaat niet: het is Gents, Aalsters, Eekloos ... West-Vlaams bestaat niet: het is Brugs, Kortrijks, Oostends ... Antwerps bestaat niet: het is van 't Stad, Mechels, Turhouts-Keempens ... ... en als ge denkt van al te lang met mijn teelballen te kunnen rammelen, dan gaat ge nog verschieten. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, zelfs al mocht het waar zijn, met zo'n collega zou ik niet willen werken. Hij/zij mocht minstens eindigen met a.u.b. Of in het tegengestelde geval: ok voor mij. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bon gij verwart (bewust m.i.) correct met duidelijk. Blijkbaar zijn bepaalde zaken te ingewikkeld voor mejuffer... ![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 augustus 2012 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .
Laatst gewijzigd door SDG : 30 augustus 2012 om 14:04. |
![]() |
![]() |