Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 8 augustus 2011, 18:49   #81
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Bart Peeters is inderdaad qua entertainer wel een vakman met een lange staat van dienst. Ik ben geen fan van de man maar ik acht hem veel hoger dan mensen als Hoste en Urbanus. Hoste is een one trick pony en Urbanus is een has been die teert op succes uit het verleden.
Idd, succes kan niet "zomaar" dertig jaar duren.
Ondanks alle modder vanwege de hier aanwezige nationalisten, ben ik er zeker van dat ook zij fan waren van "het Leugenpaleis".
Pietje is offline  
Oud 8 augustus 2011, 18:50   #82
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tschoon verdiep Bekijk bericht
bart peeters is een "artiest" en die zijn per difinitie links, ik zie iemand als een bp geen voortrekkersrol nemen voor de Vlaamse zaak, want dan mag hij niet meer op de rooje vrt komen.

Alqs ik die man op tv zie moet ik spontaan een valiumeke pakken want ik word zo zenuwachtig van die man.
Je moet niet alle artiesten over de linkse boeg scheren.

Bart Peeters is een zelfstandige.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 8 augustus 2011, 18:57   #83
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ondanks alle modder vanwege de hier aanwezige nationalisten, ben ik er zeker van dat ook zij fan waren van "het Leugenpaleis".
Die lege doos fiasco's bijvoorbeeld van Bart "en ons landje isj al sjo klein" Peeters, valt dat allemaal onder de norm "succes?"
Oud 8 augustus 2011, 18:58   #84
Laya
Minister

Standaard

Ik ben een fan, een grote zelfs. En die mag voor mijn part zijn mening zeggen over alles, net zoals ik.
En meer is dat toch niet geweest, iemand die zijn mening zegt over iets in een radioprogramma. Punt. Morgen spreekt er geen kat meer over. Allez, ik toch niet.
Laya is offline  
Oud 8 augustus 2011, 18:58   #85
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Heeft Danny Pieters eindelijk al op de vragen van Vandenbroucke geantwoord?
Lees zijn boek.
This niet omdat hij telkens de mond gesnoerd werd door de door FVDB met behulp van die journalist, dat hij niet geantwoord heeft.
giserke is offline  
Oud 8 augustus 2011, 19:02   #86
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij Bart Peeters duurt zijn succes nu toch al 30 jaar.
Zijn succes als proffesor politieke wetenschappen? Men kan evengoed een chef-kok of een beenhouwer vragen wat er moet gebeuren...
Oud 8 augustus 2011, 19:03   #87
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Zijn succes als proffesor politieke wetenschappen? Men kan evengoed een chef-kok of een beenhouwer vragen wat er moet gebeuren...
Zijn succes op de BRT. Dat is beperkt tot humo-lezers.
Oud 8 augustus 2011, 19:05   #88
schaduwpremier
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Belgicist !
wat is er mis met een belgicist? we wonen toch in Belgie dacht ik? Of wat staat er op uw identiteitskaart?
schaduwpremier is offline  
Oud 8 augustus 2011, 19:06   #89
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ikke niet
Oud 8 augustus 2011, 19:08   #90
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwpremier Bekijk bericht
wat is er mis met een belgicist? we wonen toch in Belgie dacht ik? Of wat staat er op uw identiteitskaart?
Belgie = onderukking van de Vlamingen
Belgicisten = onderdrukkers van de Vlamingen en hun huisnegers
Oud 8 augustus 2011, 19:09   #91
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pietje is offline  
Oud 8 augustus 2011, 19:10   #92
schaduwpremier
Schepen

Standaard

Citaat:
nationalisten kennen maar één woord 'vlaams'... ik heb met niemand last.. jij wel?

Laatst gewijzigd door schaduwpremier : 8 augustus 2011 om 19:11.
schaduwpremier is offline  
Oud 8 augustus 2011, 19:11   #93
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Lees zijn boek.
This niet omdat hij telkens de mond gesnoerd werd door de door FVDB met behulp van die journalist, dat hij niet geantwoord heeft.
Ik heb alle besprekingen van de boeken van Danny Pieters gelezen. Hij is een verdienstelijk expert in sociale zekerheid.

Hij geeft nergens een antwoord op de zéér eenvoudige vraag hoe men in de visie bepaald onder welke arbeidsregeling een werknemer in Brussel valt.

De vraag is zéér eenvoudig. Het antwoord is enkel juridisch-technisch mogelijk als men Brussel als volwaardig gewest beschouwd of als integraal deel uitmakend van het Vlaams gewest.

N-VA durft echter geen standpunt innemen dat verder gaat dan "We laten Brussel niet los". Dat is de kern van het probleem waarom Danny Pieters of gelijk welke expert sociale zekerheid nooit dergelijke eenvoudige vragen kan beantwoorden in de visie van de N-VA die werkgelegenheidsbeleid naar de gewesten en/of de gemeenschappen wil brengen.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 8 augustus 2011, 19:11   #94
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goh, hij wordt wel redelijk gehyped door een aantal mensen die zijn hyperkinetische stijl wel kunnen slikken. Er is een tijd geweest dat hij alleen nog het weerbericht moest doen bij de VRT en dan had hij alle programma's wel gehad. Maar 't is wel een vakman uiteraard. Ik ben absoluut geen fan van zijn huidig werk maar ik was inderdaad wel een liefhebber van het Leugenpaleis (minder van het Peulengaleis). Maar dat kan er ook aan liggen dat ik Clement Peerens en Jefke De Kabouter super vond.

En wat zijn uitspraken betreft: schoenmaker blijf bij uw leest. Dit is een typisch geval van progressief onderbuikgeluid. Progressieve verzuring.
De Garde is offline  
Oud 8 augustus 2011, 19:13   #95
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Lees zijn boek.
De man heeft al meer dan een jaar de tijd gehad om de antwoorden op de vragen van Vandenbroucke. Hij heeft nog geen enkele vraag beantwoord om de simpele reden dat ie ze niet kan beantwoorden.
solidarnosc is offline  
Oud 8 augustus 2011, 19:24   #96
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwpremier Bekijk bericht
nationalisten kennen maar één woord 'vlaams'... ik heb met niemand last.. jij wel?
Die 2000 euro per jaar, per Vlaming zuigelingen en comatose bejaarden inbegrepen, dat stoort me. Dat men mij niet kan bedienen in het nederlands in Brusselse ziekenhuizen en winkels, dat stoort me. Dat mijn stem minder weegt als die van een Waal, dat stoort me. Dat een playboy omwille van het foef waar hij uitgekropen is belangrijke inmengingen maakt in de politiek van Belgie, tegen alle afspraken en grondwettelijke bepalingen in, dat stoort me. Dat de taalwetten en de grondwet voor de franstaligen evenveel waard zijn als tweede-handse toiletpapier, dat stoort me. Dat alle franstalige partijen fascistische eisen hebben wat Vlaams grondgebied betreft, stoort me. Zo kan ik nog een hele tijd doorgaan hoor.

Belgie is een coloniale coonstructie, die enkel functioneert zolang de Vlaming, net zoals de zwarten in Zuid Afrika, aanvaarden dat ze tweede-rangs burgers zijn. Awel ik aanvaard het niet. En ik ben niet alleen en sterker nog, we zijn elke dag met meer.

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 8 augustus 2011 om 19:28.
Salvadorii is offline  
Oud 8 augustus 2011, 19:29   #97
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Goh, hij wordt wel redelijk gehyped door een aantal mensen die zijn hyperkinetische stijl wel kunnen slikken. Er is een tijd geweest dat hij alleen nog het weerbericht moest doen bij de VRT en dan had hij alle programma's wel gehad. Maar 't is wel een vakman uiteraard. Ik ben absoluut geen fan van zijn huidig werk maar ik was inderdaad wel een liefhebber van het Leugenpaleis (minder van het Peulengaleis). Maar dat kan er ook aan liggen dat ik Clement Peerens en Jefke De Kabouter super vond.

En wat zijn uitspraken betreft: schoenmaker blijf bij uw leest. Dit is een typisch geval van progressief onderbuikgeluid. Progressieve verzuring.
Zei je dat ook tegen strafpleiter Van Aelst, na zijn opmerkelijke uitspraken betreffende Vlaanderen en België ???
Pietje is offline  
Oud 8 augustus 2011, 19:36   #98
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die 2000 euro per jaar, per Vlaming zuigelingen en comatose bejaarden inbegrepen, dat stoort me.
Je bent dus tegen je eigen hoofdstad, want een niet onaanzienlijk deel van dat vermeende bedrag gaat naar Brussel.
BWarrior is offline  
Oud 8 augustus 2011, 19:37   #99
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zei je dat ook tegen strafpleiter Van Aelst, na zijn opmerkelijke uitspraken betreffende Vlaanderen en België ???
Iemand die in de jaren '70 voor de Volksunie in het Brusselse in de gemeenteraad zat? Kom nu...
De Garde is offline  
Oud 8 augustus 2011, 19:37   #100
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Dat systeem heeft een naam : directe democratie.
BWarrior is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be