![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en dat ik dat verschil dan nog niet zou zien, tot daartoe. Maar het bestuur van de state of New York .... dat is veel erger.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat het beleid elders erger is wil niet zeggen dat wij hun stapsgewijs achterna moeten lopen. Maar u ziet dus geen verschil tussen de logische verboden op moord, molestatie en ontvoering (=vrijheid en leven van een ander individu bedreigen) en het onlogische verbod op roken op privé-eigendom (=zogenaamd de 'vrijheid' van een niet-roker 'bevorderen' door diens levensstijl aan iedereen op te leggen/door de vrijheid van de ondernemer te beperken)?
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er stond in een post: "De staat heeft zich niet te moeien met wat er gebeurt op privé-eigendom." Ik schilder die zin in het rood, quoot, en antwoord daar op: "dat dacht Dutroux ook in zijn kelderke". Voor mij is dat duidelijk: die stellingname dat de staat zich niet te moeien heeft met wat er gebeurt op privé-eigendom, is zo mogelijk nog dommer dan het achterste van een varken. Zo simpel is dat. En wie op basis daar van, mij in de schoenen tracht te schuiven dat er tussen twee wetsovertredingen, geen verschil in maatschappelijke afkeuring kan bestaan, die is per definitie wel slim, maar tegelijk ook crimineel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is a interieur nor de klote.
Achja binnen vier jaar heb je toch een andere.
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn tweede post ging er dus over dat als u niet akkoord bent met de context, u dat best op een andere manier verwoordt, gezien het verschil tussen logische en onlogische verboden en omdat een vergelijking met Dutroux gewoon belachelijk is. Nogmaals, het zal wel gewoon liggen aan een gebrek aan argumenten. Vandaar ook het gescheld van uwentwege ("dommer dan het achterste van een varken").
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 18 september 2011 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reden : Ik ben een verstokte roker (+-1 pakje/dag) en kan het niet laten. Doch het rookverbod in gans zijn diversiteit helpt mij wel duidelijk minder te roken.(Ik kom van bijna 2 pakjes/dag) Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 19 september 2011 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus; snap je het punt niet? Of wou je gewoon slim lijken met deze vergelijking?
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik moet echt wel in mijn bed zijn en als de nicotine vd buren binnenwaait tijdens een zomeravond is er wel een probleem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en de niet-roker dient zich dus, zoals altijd, te schikken naar de roker.
ik vrees dat die tijd echt wel voorbij is. http://www.vandaag.be/bizar/77093_al...orschrift.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Roken op doktersvoorschrift is overigens extreem belachelijk.
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
van mij mag je zoveel roken als je wil zolang ik er geen last van heb. grootste groep rokers is geen probleem maar een kleine kern rotverslaafden verpest het voor iedereen. het soort rotverslaafde dat eist dat de hele wereld zich naar hun stank richt (bvb Rio) waardoor wetgeving verstrengd moet worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Punt 2 : hebben die echt niets beter te doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we nog iets aan de mensen zelf overlaten om te beslissen aub?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit bang te wachten op een wetsvoorstel die het fouilleren op sigaretten toelaat.
Aanzet geven om te roken zal nog strafbaar worden ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bedenk dat eens die 'we kijken mee in uw woonkamer'mechanismes opgericht ze ook voor andere zaken dan roken zullen gebruikt worden...de verbieds- en verplichtingsdrang op zich wordt een gewoonte en zal steeds meer vrijheden vinden om te beknotten. Uiteindelijk zal je (tenzij rijk natuurlijk) ook bijna niets van je loon zelfstandig kunnen beslissen uit te geven want je zal nog je zoveelste 'verbeterde' kleurrijke fietstoeter van een of andere multinational door de overheid verplicht moeten aanschaffen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 20 september 2011 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Johan was me voor wat betreft uw opmerking over uw buren: Citaat:
![]()
Once he saw the officials of a temple leading away someone who had stolen a bowl belonging to the treasurers, and said, "The great thieves are leading away the little thief." Laatst gewijzigd door donzigschaap : 20 september 2011 om 16:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat het hier zwaar op de USSR gaat lijken, daar moesten ze zelfs al niet meer beslissen wanneer de chauffage aanging. Als ze het te warm hadden konden ze nog steeds de raam openzetten. |
|
![]() |
![]() |